Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
158 p.
में बचाया:
मुख्य लेखक: | Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO) |
---|---|
अन्य लेखक: | Cetic.br |
स्वरूप: | Livro |
भाषा: | अंग्रेज़ी |
प्रकाशित: |
Unesco
2013
|
विषय: | |
ऑनलाइन पहुंच: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/2338 |
टैग: |
टैग जोड़ें
कोई टैग नहीं, इस रिकॉर्ड को टैग करने वाले पहले व्यक्ति बनें!
|
समान संसाधन
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
द्वारा: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
प्रकाशित: (2016)
द्वारा: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
प्रकाशित: (2016)
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
द्वारा: Grizzle, Alton, और अन्य
प्रकाशित: (2013)
द्वारा: Grizzle, Alton, और अन्य
प्रकाशित: (2013)
Toolkit for Artificial Intelligence readiness and capacity assessment
द्वारा: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), और अन्य
प्रकाशित: (2025)
द्वारा: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), और अन्य
प्रकाशित: (2025)
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
द्वारा: Grizzle, Alton, और अन्य
प्रकाशित: (2016)
द्वारा: Grizzle, Alton, और अन्य
प्रकाशित: (2016)
Digital competence of teachers
द्वारा: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
प्रकाशित: (2024)
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
द्वारा: INCoDe.2030
द्वारा: INCoDe.2030
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
द्वारा: Sobral, Mariana Canto
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Sobral, Mariana Canto
प्रकाशित: (2024)
Educação e tecnologias digitais: desafios e estratégias para a continuidade da aprendizagem em tempos de COVID-19
प्रकाशित: (2021)
प्रकाशित: (2021)
Education and digital technologies: Challenges and strategies for the continuity of learning in times of COVID-19
प्रकाशित: (2021)
प्रकाशित: (2021)
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
द्वारा: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
प्रकाशित: (2016)
द्वारा: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
प्रकाशित: (2016)
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
द्वारा: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
प्रकाशित: (2013)
द्वारा: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
प्रकाशित: (2013)
Objetos de aprendizagem: volume 2 : métodos de dsenvolvimento/
द्वारा: Braga, Juliana
प्रकाशित: (2015)
द्वारा: Braga, Juliana
प्रकाशित: (2015)
Conditions for the development of digital literacy of children
द्वारा: Araújo, Mônica Daisy Vieira
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Araújo, Mônica Daisy Vieira
प्रकाशित: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
द्वारा: Araújo, Mônica Daisy Vieira
द्वारा: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Renovando a visão das sociedades do conhecimento para a paz e o desenvolvimento sustentável
द्वारा: Mansell, Robin, और अन्य
प्रकाशित: (2015)
द्वारा: Mansell, Robin, और अन्य
प्रकाशित: (2015)
La renovación de la visión de las sociedades del conocimiento para la paz y el desarrollo sostenible
द्वारा: Mansell, Robin, और अन्य
प्रकाशित: (2015)
द्वारा: Mansell, Robin, और अन्य
प्रकाशित: (2015)
Cyber war : the next threat to national security and what to do about it /
द्वारा: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), और अन्य
प्रकाशित: (2010)
द्वारा: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), और अन्य
प्रकाशित: (2010)
Toolkit for artificial intelligence readiness and capacity assessment Artificial inteligence of inclusive sustainable development and inequalities reduction
द्वारा: Presidency of the G20, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Presidency of the G20, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
Information for All Programme
द्वारा: Unesco
प्रकाशित: (2014)
द्वारा: Unesco
प्रकाशित: (2014)
Infodemic: Disinformation and media literacy in the context of COVID-19
द्वारा: Posetti, Julie, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Posetti, Julie, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
Assessing universal and meaningful connectivity in BRICS countries : An indicator-based overview
प्रकाशित: (2025)
प्रकाशित: (2025)
The survey of adult skills : reader's companion.
द्वारा: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
प्रकाशित: (2016)
द्वारा: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
प्रकाशित: (2016)
Networks and netwars : the future of terror, crime and militancy /
द्वारा: Arquilla, John edt., और अन्य
प्रकाशित: (2001)
द्वारा: Arquilla, John edt., और अन्य
प्रकाशित: (2001)
O letramento midiático em escolas: lutando contra a desinformação on-line
द्वारा: Sobral, Mariana Canto
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Sobral, Mariana Canto
प्रकाशित: (2024)
A linguagem computacional e a necessidade de repensar o currículo
द्वारा: Barbosa, Luciana Santos, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Barbosa, Luciana Santos, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
द्वारा: Santoyo, Renata Figueiredo, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Santoyo, Renata Figueiredo, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
द्वारा: Santoyo, Renata Figueiredo, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Santoyo, Renata Figueiredo, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
Computational language and the need to rethink the curriculum
द्वारा: Barbosa, Luciana Santos, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Barbosa, Luciana Santos, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
Educational evaluation and Computerized Adaptive Testing (CAT): Current and future challenges
द्वारा: Alavarse, Ocimar Munhoz, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Alavarse, Ocimar Munhoz, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
Avaliação educacional e Testes Adaptativos Informatizados (TAI): desafios presentes e futuros
द्वारा: Alavarse, Ocimar Munhoz, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Alavarse, Ocimar Munhoz, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
Competências digitais dos professores
द्वारा: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
प्रकाशित: (2024)
Liberdade digital no Brasil: análise de contexto
द्वारा: Artigo 19
प्रकाशित: (2012)
द्वारा: Artigo 19
प्रकाशित: (2012)
The net delusion : the dark side of internet freedom /
द्वारा: Morozov, Evgeny 1984-
प्रकाशित: (2011)
द्वारा: Morozov, Evgeny 1984-
प्रकाशित: (2011)
Sociedade da transparência
द्वारा: Han, Byung-Chul, और अन्य
प्रकाशित: (2017)
द्वारा: Han, Byung-Chul, और अन्य
प्रकाशित: (2017)
Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 member
द्वारा: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), और अन्य
प्रकाशित: (2025)
द्वारा: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), और अन्य
प्रकाशित: (2025)
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
द्वारा: Santoyo, Renata Figueiredo, और अन्य
द्वारा: Santoyo, Renata Figueiredo, और अन्य
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
द्वारा: Santoyo, Renata Figueiredo, और अन्य
द्वारा: Santoyo, Renata Figueiredo, और अन्य
Digital competence in Brazil
द्वारा: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, और अन्य
द्वारा: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, और अन्य
DIGITAL COMPETENCE OF TEACHERS
द्वारा: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
द्वारा: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Digital competence in Brazil
द्वारा: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
समान संसाधन
-
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
द्वारा: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
प्रकाशित: (2016) -
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
द्वारा: Grizzle, Alton, और अन्य
प्रकाशित: (2013) -
Toolkit for Artificial Intelligence readiness and capacity assessment
द्वारा: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), और अन्य
प्रकाशित: (2025) -
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
द्वारा: Grizzle, Alton, और अन्य
प्रकाशित: (2016) -
Digital competence of teachers
द्वारा: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
प्रकाशित: (2024)