Relatório Global UNESCO: abrindo novos caminhos para o empoderamento: TIC no acesso à informação e ao conhecimento para as pessoas com deficiência
146 p.
Sábháilte in:
Rannpháirtithe: | Cetic.br |
---|---|
Formáid: | Livro |
Teanga: | Português (Brasil) |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Comitê Gestor da Internet no Brasil
2014
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/2301 |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
Renovando a visão das sociedades do conhecimento para a paz e o desenvolvimento sustentável
de réir: Mansell, Robin, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2015)
de réir: Mansell, Robin, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2015)
La renovación de la visión de las sociedades del conocimiento para la paz y el desarrollo sostenible
de réir: Mansell, Robin, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2015)
de réir: Mansell, Robin, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2015)
Renovando a visão das sociedades do conhecimento para a paz e o desenvolvimento sustentável
de réir: Mansell, Robin, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2015)
de réir: Mansell, Robin, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2015)
Levando as TIC a pessoas com deficiência para seu empoderamento
de réir: Kasinskaite-Buddeberg, Irmgarda
de réir: Kasinskaite-Buddeberg, Irmgarda
Levando as TIC a pessoas com deficiência para seu empoderamento
de réir: Kasinskaite-Buddeberg, Irmgarda
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Kasinskaite-Buddeberg, Irmgarda
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Relatório de atividades 2004
de réir: Brasil. Ministério das Comunicações. Secretaria de Telecomunicações
Foilsithe / Cruthaithe: (2004)
de réir: Brasil. Ministério das Comunicações. Secretaria de Telecomunicações
Foilsithe / Cruthaithe: (2004)
Educação, tecnologia e acessibilidade
de réir: Bersch, Rita, et al.
de réir: Bersch, Rita, et al.
Education, technology and accessibility
de réir: Bersch, Rita, et al.
de réir: Bersch, Rita, et al.
Educação, tecnologia e acessibilidade
de réir: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Education, technology and accessibility
de réir: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
O papel das TIC para pessoas com deficiência
de réir: Chakchouk, Moez
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
de réir: Chakchouk, Moez
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
Novo paradigma para a educação
de réir: Fagundes, Léa
de réir: Fagundes, Léa
Novo paradigma para a educação
de réir: Fagundes, Léa da Cruz
Foilsithe / Cruthaithe: (2012)
de réir: Fagundes, Léa da Cruz
Foilsithe / Cruthaithe: (2012)
Future search: getting the whole system in the room for Vision, commitment, and action /
de réir: Weisbord, Marvin Ross, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2010)
de réir: Weisbord, Marvin Ross, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2010)
Educar : a revolução digital na educação
de réir: Gabriel, Martha
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
de réir: Gabriel, Martha
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
Educação em um cenário de plataformização e de economia de dados
de réir: organizador Evangelista, Rafael de Almeida
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: organizador Evangelista, Rafael de Almeida
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Recursos educacionais abertos no Brasil: o campo, os recursos e sua apropriação em sala de aula
de réir: Venturini, Jamila
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
de réir: Venturini, Jamila
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
Guia conectividade na educação: passo a passo para a conectividade das escolas públicas brasileiras
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
Inclusão digital nas escolas públicas : o uso pedagógico dos computadores e o ProInfo Natal/RN
de réir: Silva, Maria Aparecida Ramos da
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
de réir: Silva, Maria Aparecida Ramos da
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
Enredos: regulación y estrategias corporativas frente a la convergencia tecnólogica
de réir: editor Wohlers, Marcio, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2009)
de réir: editor Wohlers, Marcio, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2009)
Scrum: a arte de fazer o dobro do trabalho na metade do tempo/
de réir: Sutherland, Jeff 1941-, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
de réir: Sutherland, Jeff 1941-, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
Planejamento estratégico para TI na USP /
de réir: org. 2265 Marques, Gil da Costa, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2007)
de réir: org. 2265 Marques, Gil da Costa, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2007)
Educação e tecnologias no Brasil: um estudo de caso longitudinal sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação em 12 escolas públicas /
de réir: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
de réir: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
Um panorama dos direitos das pessoas com deficiência no Brasil
de réir: Sassaki, Romeu Kazumi
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
de réir: Sassaki, Romeu Kazumi
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
Resolução CGI.br/RES/2020/027: Grupo de Trabalho sobre Planejamento Estratégico do CGI.br
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Relatório de atividades 2013
de réir: Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado de São Paulo
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
de réir: Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado de São Paulo
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
Internet & jurisdição : relatório de status global 2019
de réir: Svantesson, Dan Jerker B., et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
de réir: Svantesson, Dan Jerker B., et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
Acessos e usos das TIC no Brasil por pessoas com deficiência
de réir: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
de réir: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
Relatório de atividades 2011: Fapesp
de réir: Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado de São Paulo
Foilsithe / Cruthaithe: (2011)
de réir: Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado de São Paulo
Foilsithe / Cruthaithe: (2011)
Relatório de atividades 2013: versão executiva
de réir: Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado de São Paulo
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
de réir: Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado de São Paulo
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
Relatório de atividades 2011 : versão executiva
de réir: Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado de São Paulo
Foilsithe / Cruthaithe: (2011)
de réir: Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado de São Paulo
Foilsithe / Cruthaithe: (2011)
Dados, plataformas e o direito à educação: caminhos para regulação
Foilsithe / Cruthaithe: (2023)
Foilsithe / Cruthaithe: (2023)
Desafios da inovação educacional no Uruguai no contexto da COVID-19
de réir: Florencia Ripani, María
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
de réir: Florencia Ripani, María
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
Education innovation challenges in Uruguay during the COVID-19 pandemic
de réir: Florencia Ripani, María
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
de réir: Florencia Ripani, María
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
A era da interdependência digital: relatório do painel de alto nível sobre cooperação digital do secretariado-geral da ONU
de réir: Painel de Alto Nível sobre Cooperação Digital do Secretário-Geral da ONU, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
de réir: Painel de Alto Nível sobre Cooperação Digital do Secretário-Geral da ONU, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
Escolas brasileiras e os portais do conhecimento
de réir: Assis, Regina Alcantara de
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Assis, Regina Alcantara de
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
O uso das TIC por crianças e o impacto para a prática pedagógica: uma pedagogia para o uso das novas tecnologias na escola
de réir: Assis, Maria Paulina de
de réir: Assis, Maria Paulina de
O uso das TIC por crianças e o impacto para a prática pedagógica: uma pedagogia para o uso das novas tecnologias na escola
de réir: Assis, Maria Paulina de
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Assis, Maria Paulina de
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Digitalmente sem voz: o uso da internet por pessoas com surdez ou deficiência auditiva
de réir: Dodel, Matías, et al.
de réir: Dodel, Matías, et al.
Digitalmente sem voz: o uso da Internet por pessoas com surdez ou deficiência auditiva
de réir: Dodel, Matías, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Dodel, Matías, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Míreanna comhchosúla
-
Renovando a visão das sociedades do conhecimento para a paz e o desenvolvimento sustentável
de réir: Mansell, Robin, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2015) -
La renovación de la visión de las sociedades del conocimiento para la paz y el desarrollo sostenible
de réir: Mansell, Robin, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2015) -
Renovando a visão das sociedades do conhecimento para a paz e o desenvolvimento sustentável
de réir: Mansell, Robin, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2015) -
Levando as TIC a pessoas com deficiência para seu empoderamento
de réir: Kasinskaite-Buddeberg, Irmgarda -
Levando as TIC a pessoas com deficiência para seu empoderamento
de réir: Kasinskaite-Buddeberg, Irmgarda
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)