Covid-19, educação on-line e produção acadêmica: uma pandemia com prejuízos majoritariamente femininos
Gorde:
Egile Nagusiak: | Saldanha, Paloma Mendes, Tresca, Laura Conde |
---|---|
Beste egile batzuk: | CGI.br |
Formatua: | Capítulos de Livro Analíticas |
Hizkuntza: | Português (Brasil) |
Argitaratua: |
2024
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/2260 |
Etiketak: |
![]()
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Covid-19, educação on-line e produção acadêmica: uma pandemia com prejuízos majoritariamente femininos
nork: Saldanha, Paloma Mendes, et al.
Argitaratua: (2024) -
Plataformização da educação em tempos de pandemia
nork: Pretto, Nelson De Luca, et al.
Argitaratua: (2024) -
3ª Coletânea de Artigos -- TIC, Governança da Internet, Gênero, Raça e Diversidade - Tendências e Desafios
nork: Barbosa, Bia, et al.
Argitaratua: (2024) -
3ª Coletânea de Artigos -- TIC, Governança da Internet, Gênero, Raça e Diversidade - Tendências e Desafios
nork: Barbosa, Bia, et al.
Argitaratua: (2024) -
As estruturas elementares da violência digital de gênero
nork: Natansohn, Graciela
Argitaratua: (2024)