Information and communication technologies (ICT) in education in Latin America and the Caribbean: The role of the UNESCO Institute for Statistics (UIS) in measuring global and regional statistics related to e-readiness in schools
Enregistré dans:
Auteur principal: | Wallet, Peter |
---|---|
Autres auteurs: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Langue: | anglais |
Publié: |
2024
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1705 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES (ICT) IN EDUCATION IN LATIN AMERICA AND THE CARIBBEAN: THE ROLE OF THE UNESCO INSTITUTE FOR STATISTICS (UIS) IN MEASURING GLOBAL AND REGIONAL STATISTICS RELATED TO E-READINESS IN SCHOOLS
par: Wallet, Peter
par: Wallet, Peter
Tecnologias de informação e comunicação (TIC) na América Latina e Caribe: o papel do Instituto de Estatísticas da UNESCO (UIS) na medição de estatísticas globais e regionais relacionadas à disposição ao uso das TIC em escolas
par: Wallet, Peter
Publié: (2024)
par: Wallet, Peter
Publié: (2024)
Designing digital government to support inclusive and sustainable growth in Latin America and the Caribbean
par: Mejía-Ricart, Rodrigo, et autres
Publié: (2024)
par: Mejía-Ricart, Rodrigo, et autres
Publié: (2024)
Measurement and monitoring of e-government indicators in the Latin America and the Caribbean: Proposal from the Gealc Network working group
par: Schnyder, Juan Manuel Berton
Publié: (2024)
par: Schnyder, Juan Manuel Berton
Publié: (2024)
The production of cultural statistics by the Brazilian Institute of Geography and Statistics
par: Athias, Leonardo Queiroz
par: Athias, Leonardo Queiroz
The production of cultural statistics by the Brazilian Institute of Geography and Statistics
par: Athias, Leonardo Queiroz
Publié: (2024)
par: Athias, Leonardo Queiroz
Publié: (2024)
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
par: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Publié: (2025)
par: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Publié: (2025)
Barriers to internet connectivity in Latin America: evidence from large-scale household surveys
par: Galperín, Hernán
Publié: (2024)
par: Galperín, Hernán
Publié: (2024)
Barriers to Internet connectivity in Latin America: Evidence from large-scale household surveys
par: Galperín, Hernán
Publié: (2024)
par: Galperín, Hernán
Publié: (2024)
Iniciativas de cidades inteligentes no contexto da América Latina e o Caribe e implicações para medição
par: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br), et autres
Publié: (2020)
par: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br), et autres
Publié: (2020)
Resolução CGI.br/RES/2013/025: Apoio e participação do CGI.br no GT sobre Governança da Internet do eLAC
Publié: (2025)
Publié: (2025)
Como planejar governos digitais que apoiem o crescimento inclusivo e sustentável na América Latina e no Caribe
par: Mejía-Ricart, Rodrigo, et autres
Publié: (2024)
par: Mejía-Ricart, Rodrigo, et autres
Publié: (2024)
Formação de docentes para o uso das TIC no ensino/aprendizagem na América Latina
par: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Publié: (2025)
par: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Publié: (2025)
Statistics for business and economics
par: McClave, James T., et autres
Publié: (2008)
par: McClave, James T., et autres
Publié: (2008)
Medição e monitoramento de indicadores de governo eletrônico na América Latina e Caribe: a proposta do grupo de trabalho da Rede Gealc
par: Schnyder, Juan Manuel Berton
Publié: (2024)
par: Schnyder, Juan Manuel Berton
Publié: (2024)
Barreiras para conectividade à Internet na América Latina: evidências de pesquisas domiciliares de grande escala
par: Galperín, Hernán
Publié: (2024)
par: Galperín, Hernán
Publié: (2024)
O desenvolvimento da Comunidade do LACNIC
Publié: (2022)
Publié: (2022)
ICT, education and social development in Latin America and the Caribbean
par: Hinostroza, Juan Enrique
Publié: (2017)
par: Hinostroza, Juan Enrique
Publié: (2017)
Measuring child online protection: statistical framework and indicators
par: Teltscher, Susan
par: Teltscher, Susan
Revolutionary mathematics: artificial intelligence, statistics and the logic of capitalism
par: Joque, Justin,
Publié: (2022)
par: Joque, Justin,
Publié: (2022)
Measuring child online protection: Statistical framework and indicators
par: Teltscher, Susan
Publié: (2024)
par: Teltscher, Susan
Publié: (2024)
TECNOLOGIAS DE INFORMAÇÃO E COMUNICAÇÃO (TIC) NA AMÉRICA LATINA E CARIBE: O PAPEL DO INSTITUTO DE ESTATÍSTICAS DA UNESCO (UIS) NA MEDIÇÃO DE ESTATÍSTICAS GLOBAIS E REGIONAIS RELACIONADAS À DISPOSIÇÃO AO USO DAS TIC EM ESCOLAS
par: Wallet, Peter
par: Wallet, Peter
Access to online healthcare solutions in Latin America and the Caribbean: 2022-2023
par: Datysgeld, Mark William, et autres
Publié: (2024)
par: Datysgeld, Mark William, et autres
Publié: (2024)
Access to online healthcare solutions in Latin America and the Caribbean: 2022-2023
par: Datysgeld, Mark W., et autres
par: Datysgeld, Mark W., et autres
Digital Society: Gaps and challenges for digital inclusion in Latin America and the Caribbean
par: Galperín, Hernán
Publié: (2017)
par: Galperín, Hernán
Publié: (2017)
Skills and digital inclusion: the role of schools
par: Wagner, Flávio Rech
par: Wagner, Flávio Rech
Skills and digital inclusion: The role of schools
par: Wagner, Flávio Rech
Publié: (2024)
par: Wagner, Flávio Rech
Publié: (2024)
The Tainacan project: Experiments, lessons and discoveries relative to digital culture in the universe of memory institution collections
par: Martins, Dalton Lopes, et autres
Publié: (2024)
par: Martins, Dalton Lopes, et autres
Publié: (2024)
The Tainacan project: experiments, lessons and discoveries relative to digital culture in the universe of memory institution collections
par: Martins, Dalton Lopes, et autres
par: Martins, Dalton Lopes, et autres
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2013)
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2013)
Technology in schools: the role of managers
par: Vosgerau, Dilmeire Sant'Anna Ramos
par: Vosgerau, Dilmeire Sant'Anna Ramos
Designing digital government to support inclusive and sustainable growth in Latin America and the Caribbean
par: Mejia-Ricart, Rodrigo, et autres
par: Mejia-Ricart, Rodrigo, et autres
Digital agendas in Latin America and the Caribbean: good practices for seizing the digital economy
par: Porciuncula, Lorrayne, et autres
par: Porciuncula, Lorrayne, et autres
Digital agendas in Latin America and the Caribbean: good practices for seizing the digital economy
par: Porciuncula, Lorrayne, et autres
Publié: (2024)
par: Porciuncula, Lorrayne, et autres
Publié: (2024)
RedClara: name, voice and instrument of collaboration in Latin America
par: União Européia.
Publié: (2013)
par: União Européia.
Publié: (2013)
Technology in schools: The role of managers
par: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
Publié: (2012)
par: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
Publié: (2012)
Relatório Global UNESCO: abrindo novos caminhos para o empoderamento: TIC no acesso à informação e ao conhecimento para as pessoas com deficiência
Publié: (2014)
Publié: (2014)
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
par: Bastos, Maria Inês
par: Bastos, Maria Inês
Measurement and monitoring of e-government indicators in the Latin America and the Caribbean: proposal from the GEALC network working group.
par: Berton Schnyder, Juan Manuel
par: Berton Schnyder, Juan Manuel
Acessibilidade e tecnologias: um panorama sobre acesso e uso de Tecnologias de Informação e Comunicação por pessoas com deficiência no Brasil e na América Latina
Publié: (2020)
Publié: (2020)
Documents similaires
-
INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES (ICT) IN EDUCATION IN LATIN AMERICA AND THE CARIBBEAN: THE ROLE OF THE UNESCO INSTITUTE FOR STATISTICS (UIS) IN MEASURING GLOBAL AND REGIONAL STATISTICS RELATED TO E-READINESS IN SCHOOLS
par: Wallet, Peter -
Tecnologias de informação e comunicação (TIC) na América Latina e Caribe: o papel do Instituto de Estatísticas da UNESCO (UIS) na medição de estatísticas globais e regionais relacionadas à disposição ao uso das TIC em escolas
par: Wallet, Peter
Publié: (2024) -
Designing digital government to support inclusive and sustainable growth in Latin America and the Caribbean
par: Mejía-Ricart, Rodrigo, et autres
Publié: (2024) -
Measurement and monitoring of e-government indicators in the Latin America and the Caribbean: Proposal from the Gealc Network working group
par: Schnyder, Juan Manuel Berton
Publié: (2024) -
The production of cultural statistics by the Brazilian Institute of Geography and Statistics
par: Athias, Leonardo Queiroz