From digital exclusion to inclusion at school: The effective use of ICT for a perspective of emancipation
I tiakina i:
Ngā kaituhi matua: | Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, Assis, Maria Paulina de |
---|---|
Ētahi atu kaituhi: | Cetic.br |
Hōputu: | Capítulos de Livro Analíticas |
Reo: | Ingarihi |
I whakaputaina: |
2024
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1699 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
FROM DIGITAL EXCLUSION TO INCLUSION AT SCHOOL: THE EFFECTIVE USE OF ICT FOR A PERSPECTIVE OF EMANCIPATION
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, me ētahi atu.
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, me ētahi atu.
The ICT in Education survey: From inclusion to digital culture
mā: Iannone, Leila Rentroia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Iannone, Leila Rentroia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Using ICT in education: Digital inclusion or exclusion?
mā: Lima, Ana Lúcia D´ Império
I whakaputaina: (2024)
mā: Lima, Ana Lúcia D´ Império
I whakaputaina: (2024)
USING ICT IN EDUCATION: DIGITAL INCLUSION OR EXCLUSION?
mā: Lima, Ana Lúcia D'Império
mā: Lima, Ana Lúcia D'Império
Da exclusão para a inclusão digital na escola: a apropriação das TIC na perspectiva da emancipação
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
The ICT in education survey: from inclusion to digital culture
mā: Iannone, Leila Rentroia, me ētahi atu.
mā: Iannone, Leila Rentroia, me ētahi atu.
Currículo e políticas públicas de TIC e educação
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
I whakaputaina: (2024)
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
I whakaputaina: (2024)
Curricula, ICT and public policies for education
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
I whakaputaina: (2024)
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
I whakaputaina: (2024)
ICT use by children and the impact on pedagogical practice: an approach to the use of new technologies in schools
mā: Assis, Maria Paulina de
mā: Assis, Maria Paulina de
ICT use by children and the impact on pedagogical practice: An approach to the use of new technologies in schools
mā: Assis, Maria Paulina de
I whakaputaina: (2024)
mā: Assis, Maria Paulina de
I whakaputaina: (2024)
Overview of the use of digital information and communication technologies
mā: Silva, Maria da Graça Moreira da, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
mā: Silva, Maria da Graça Moreira da, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
The Internet and Children: a portrait of the use of ICTS by children 5 to 9 years of age in Brazil
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
DA EXCLUSÃO PARA A INCLUSÃO DIGITAL NA ESCOLA: A APROPRIAÇÃO DAS TIC NA PERSPECTIVA DA EMANCIPAÇÃO
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, me ētahi atu.
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, me ētahi atu.
Childhood and the internet: from a media education perspective
mā: Belloni, Maria Luiza
mā: Belloni, Maria Luiza
Childhood and the Internet: From a media education perspective
mā: Belloni, Maria Luiza
I whakaputaina: (2024)
mā: Belloni, Maria Luiza
I whakaputaina: (2024)
Internet na infância: Um retrato do uso das TICs pelas crianças de 5 a 9 anos no Brasil
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
O cenário atual do uso de tecnologias digitais da informação e comunicação
mā: Silva, Maria da Graça Moreira da, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
mā: Silva, Maria da Graça Moreira da, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
Tecnologias digitais, tendências atuais e o futuro da educação
mā: Rivas, Axel, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Rivas, Axel, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Digital technologies, current trends and the future of education
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Geographies of digital exclusion : data and inequality
mā: Graham, Mark 1980- author., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
mā: Graham, Mark 1980- author., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
Pesquisa TIC Educação: da inclusão para a cultura digital
mā: Iannone, Leila Rentroia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Iannone, Leila Rentroia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
From inclusion to literacy: skills for a less asymmetric insertion in the digital world
mā: Evangelista, Rafael de Almeida
mā: Evangelista, Rafael de Almeida
From inclusion to literacy: Skills for a less asymmetric insertion in the digital world
mā: Evangelista, Rafael de Almeida
I whakaputaina: (2024)
mā: Evangelista, Rafael de Almeida
I whakaputaina: (2024)
ICT in inclusive schools: challenge or reality?
mā: Sebastián Heredero, Eladio
mā: Sebastián Heredero, Eladio
Skills and digital inclusion: the role of schools
mā: Wagner, Flávio Rech
mā: Wagner, Flávio Rech
ICT in inclusive schools: Challenge or reality?
mā: Sebastián-Heredero, Eladio
I whakaputaina: (2024)
mā: Sebastián-Heredero, Eladio
I whakaputaina: (2024)
Skills and digital inclusion: The role of schools
mā: Wagner, Flávio Rech
I whakaputaina: (2024)
mā: Wagner, Flávio Rech
I whakaputaina: (2024)
Digital inclusion: an analysis of data from bayesian networks
mā: Barreto, Luís Fernando Britto Pereira de Mello
mā: Barreto, Luís Fernando Britto Pereira de Mello
Digital inclusion: an analysis of data from bayesian networks
mā: Barreto, Luís Fernando Britto Pereira de Mello
I whakaputaina: (2024)
mā: Barreto, Luís Fernando Britto Pereira de Mello
I whakaputaina: (2024)
Exploring the deployment, perceived effectiveness, and monitoring of remote learning
mā: Rodriguez, Maria Barron, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
mā: Rodriguez, Maria Barron, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
A SYSTEMS APPROACH TO FACILITATING THE EFFECTIVE ICT-PEDAGOGY INTEGRATION
mā: Park, Jonghwi, me ētahi atu.
mā: Park, Jonghwi, me ētahi atu.
A systems approach to facilitating the effective ICT-pedagogy integration
mā: Park, Jonghwi, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Park, Jonghwi, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Currículo e políticas públicas de TIC e educação
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de
Curricula, ICT and public policies for education
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de
Private regulation and enforcement in the EU: finding the right balance from a citizen's perspective
mā: editor Cock Buning, Madeleine de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
mā: editor Cock Buning, Madeleine de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
Overview of the use of digital information and communication technologies
mā: Silva, Maria da Graça Moreira da, me ētahi atu.
mā: Silva, Maria da Graça Moreira da, me ētahi atu.
Reforming internet governance: perspectives from the working group on internet governance (WGIG) /
mā: Drake, William J., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2005)
mā: Drake, William J., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2005)
O uso das TIC por crianças e o impacto para a prática pedagógica: uma pedagogia para o uso das novas tecnologias na escola
mā: Assis, Maria Paulina de
mā: Assis, Maria Paulina de
O uso das TIC por crianças e o impacto para a prática pedagógica: uma pedagogia para o uso das novas tecnologias na escola
mā: Assis, Maria Paulina de
I whakaputaina: (2024)
mā: Assis, Maria Paulina de
I whakaputaina: (2024)
From intention to impact : a practical guide to diversity, equity, and inclusion /
mā: Lazu, Malia C.,
I whakaputaina: (2024)
mā: Lazu, Malia C.,
I whakaputaina: (2024)
Ngā tūemi rite
-
FROM DIGITAL EXCLUSION TO INCLUSION AT SCHOOL: THE EFFECTIVE USE OF ICT FOR A PERSPECTIVE OF EMANCIPATION
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, me ētahi atu. -
The ICT in Education survey: From inclusion to digital culture
mā: Iannone, Leila Rentroia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024) -
Using ICT in education: Digital inclusion or exclusion?
mā: Lima, Ana Lúcia D´ Império
I whakaputaina: (2024) -
USING ICT IN EDUCATION: DIGITAL INCLUSION OR EXCLUSION?
mā: Lima, Ana Lúcia D'Império -
Da exclusão para a inclusão digital na escola: a apropriação das TIC na perspectiva da emancipação
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)