Using ICT in education: Digital inclusion or exclusion?
Gardado en:
Autor Principal: | Lima, Ana Lúcia D´ Império |
---|---|
Outros autores: | Cetic.br |
Formato: | Capítulos de Livro Analíticas |
Idioma: | inglés |
Publicado: |
2024
|
Subjects: | |
Acceso en liña: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1687 |
Tags: |
Engadir etiqueta
Sen Etiquetas, Sexa o primeiro en etiquetar este rexistro!
|
Títulos similares
USING ICT IN EDUCATION: DIGITAL INCLUSION OR EXCLUSION?
por: Lima, Ana Lúcia D'Império
por: Lima, Ana Lúcia D'Império
FROM DIGITAL EXCLUSION TO INCLUSION AT SCHOOL: THE EFFECTIVE USE OF ICT FOR A PERSPECTIVE OF EMANCIPATION
por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et al.
por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et al.
From digital exclusion to inclusion at school: The effective use of ICT for a perspective of emancipation
por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Publicado: (2024)
por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Publicado: (2024)
Quilombola women, digital divide, and ICT access strategies during the pandemic
por: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Publicado: (2024)
por: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Publicado: (2024)
Geographies of digital exclusion : data and inequality
por: Graham, Mark 1980- author., et al.
Publicado: (2022)
por: Graham, Mark 1980- author., et al.
Publicado: (2022)
Inequalities in digital literacy: Definitions, measurements, explanations and policy implications
por: Helsper, Ellen Johanna
Publicado: (2024)
por: Helsper, Ellen Johanna
Publicado: (2024)
Desigualdades no letramento digital: definições, indicadores, explicações e implicações para políticas públicas
por: Helsper, Ellen Johanna
Publicado: (2024)
por: Helsper, Ellen Johanna
Publicado: (2024)
The ICT in education survey: from inclusion to digital culture
por: Iannone, Leila Rentroia, et al.
por: Iannone, Leila Rentroia, et al.
USO DAS TIC NA EDUCAÇÃO: INCLUSÃO OU EXCLUSÃO DIGITAL?
por: Lima, Ana Lúcia D'Império
por: Lima, Ana Lúcia D'Império
The ICT in Education survey: From inclusion to digital culture
por: Iannone, Leila Rentroia, et al.
Publicado: (2024)
por: Iannone, Leila Rentroia, et al.
Publicado: (2024)
Mulheres quilombolas, exclusão digital e estratégias de acesso às TIC na pandemia
por: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Publicado: (2024)
por: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Publicado: (2024)
Digital Inclusion in Childhood: Use and Appropriation of ICTs by Brazilian Children
por: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos, et al.
Publicado: (2024)
por: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos, et al.
Publicado: (2024)
Skills and digital inclusion: The role of schools
por: Wagner, Flávio Rech
Publicado: (2024)
por: Wagner, Flávio Rech
Publicado: (2024)
The persistence of digital divides in Canada
por: Collins, Christopher, et al.
Publicado: (2024)
por: Collins, Christopher, et al.
Publicado: (2024)
The digital divide in online privacy and safety skills: Evidence from the Israeli case
por: Dodel, Matías, et al.
Publicado: (2024)
por: Dodel, Matías, et al.
Publicado: (2024)
Skills and digital inclusion: the role of schools
por: Wagner, Flávio Rech
por: Wagner, Flávio Rech
A persistência da exclusão digital no Canadá
por: Collins, Christopher, et al.
Publicado: (2024)
por: Collins, Christopher, et al.
Publicado: (2024)
A exclusão digital no contexto das habilidades de privacidade e segurança on-line: evidências de um caso em Israel
por: Dodel, Matías, et al.
Publicado: (2024)
por: Dodel, Matías, et al.
Publicado: (2024)
Inclusão Digital dos Microempreendedores Individuais (MEI) no Brasil
por: Neantro Saavedra Rivano, et al.
Publicado: (2018)
por: Neantro Saavedra Rivano, et al.
Publicado: (2018)
Final grades of elementary education: The role played by ICT in the most challenging stage in Basic Education
por: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Publicado: (2024)
por: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Publicado: (2024)
Precarious Internet connectivity in Brazil: Notes for a data-driven characterization
por: Carmo, Paloma Rocillo Rolim do
Publicado: (2024)
por: Carmo, Paloma Rocillo Rolim do
Publicado: (2024)
Final grades of elementary education: the role played by ICT in the most challenging stage in basic education
por: Lima, Ana Lúcia D'Império, et al.
por: Lima, Ana Lúcia D'Império, et al.
Conectividade precária à Internet no Brasil: notas para uma caracterização baseada em dados
por: Carmo, Paloma Rocillo Rolim do
Publicado: (2024)
por: Carmo, Paloma Rocillo Rolim do
Publicado: (2024)
Digitally unheard: Internet use in deaf and hard of hearing population
por: Dodel, Matías, et al.
Publicado: (2024)
por: Dodel, Matías, et al.
Publicado: (2024)
Digital inclusion indicators
por: Bertoncello, Ludhiana, et al.
Publicado: (2024)
por: Bertoncello, Ludhiana, et al.
Publicado: (2024)
Digitally unheard: internet use in deaf and hard of hearing population
por: Dodel, Matías, et al.
por: Dodel, Matías, et al.
Digital inclusion indicators
por: Rodrigues, Aline Visconti, et al.
por: Rodrigues, Aline Visconti, et al.
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: An overview of Internet access by students during the COVID-19 pandemic
por: Sousa, Caio Jardim, et al.
Publicado: (2024)
por: Sousa, Caio Jardim, et al.
Publicado: (2024)
For digital inclusion beyond marketplace
por: Soares, Gustavo Gindre Monteiro
Publicado: (2024)
por: Soares, Gustavo Gindre Monteiro
Publicado: (2024)
Public policies and digital inclusion
por: Afonso, Carlos Alberto
Publicado: (2024)
por: Afonso, Carlos Alberto
Publicado: (2024)
Digital inclusion, innovation and universities
por: Wagner, Flávio Rech
Publicado: (2024)
por: Wagner, Flávio Rech
Publicado: (2024)
Exclusão digital, acesso à Internet e condições sociodemográficas
por: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
Publicado: (2024)
por: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
Publicado: (2024)
Digital inclusion, innovation and universities
por: Wagner, Flávio Rech
por: Wagner, Flávio Rech
For digital inclusion beyond marketplace
por: Soares, Gustavo Gindre Monteiro
por: Soares, Gustavo Gindre Monteiro
Public policies and digital inclusion
por: Afonso, Carlos Alberto 1945-
por: Afonso, Carlos Alberto 1945-
Brazil in the pandemic: Lack of quality connection and increasing inequalities
por: Barbosa, Bia
Publicado: (2024)
por: Barbosa, Bia
Publicado: (2024)
A study of the digital divide among small and medium enterprises using the innovation adoption theory for organizations
por: Souza, César Alexandre de, et al.
Publicado: (2024)
por: Souza, César Alexandre de, et al.
Publicado: (2024)
Brasil na pandemia: falta de conexão de qualidade e aumento das desigualdades
por: Barbosa, Bia
Publicado: (2024)
por: Barbosa, Bia
Publicado: (2024)
A study of the digital divide among small and medium enterprises using the innovation adoption theory for organizations
por: Souza, Cesar Alexandre de, et al.
por: Souza, Cesar Alexandre de, et al.
Digital inclusion of small and medium entrepreneurs in Brazil
por: Cleto, Nivaldo
Publicado: (2024)
por: Cleto, Nivaldo
Publicado: (2024)
Títulos similares
-
USING ICT IN EDUCATION: DIGITAL INCLUSION OR EXCLUSION?
por: Lima, Ana Lúcia D'Império -
FROM DIGITAL EXCLUSION TO INCLUSION AT SCHOOL: THE EFFECTIVE USE OF ICT FOR A PERSPECTIVE OF EMANCIPATION
por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et al. -
From digital exclusion to inclusion at school: The effective use of ICT for a perspective of emancipation
por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Publicado: (2024) -
Quilombola women, digital divide, and ICT access strategies during the pandemic
por: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Publicado: (2024) -
Geographies of digital exclusion : data and inequality
por: Graham, Mark 1980- author., et al.
Publicado: (2022)