Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
Saved in:
Main Authors: | Vicari, Rosa Maria, Rossi, Luiz Henrique Longhi, Nunes, Marcos Freitas, Schreiner, Paulo |
---|---|
其他作者: | Cetic.br |
格式: | Capítulos de Livro Analíticas |
語言: | 英语 |
出版: |
2024
|
主題: | |
在線閱讀: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1653 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
Federação Educa Brasil
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
出版: (2024)
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
出版: (2024)
Federação Educa Brasil
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
ICT and school management within different federal contexts
由: Segatto, Catarina Ianni, et al.
出版: (2024)
由: Segatto, Catarina Ianni, et al.
出版: (2024)
ICT and school management within different federal contexts
由: Segatto, Catarina Lanni, et al.
由: Segatto, Catarina Lanni, et al.
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia covid-19
由: Lima, Ana Lúcia, et al.
由: Lima, Ana Lúcia, et al.
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
由: Lima, Ana Lúcia, et al.
由: Lima, Ana Lúcia, et al.
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
由: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
出版: (2024)
由: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
出版: (2024)
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia COVID-19
由: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
出版: (2024)
由: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
出版: (2024)
TIC na educação no Brasil: o acesso vem avançando. E a aprendizagem?
由: Lima, Ana Lúcia D´ Império
出版: (2012)
由: Lima, Ana Lúcia D´ Império
出版: (2012)
Educação, computação e inteligência artificial
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
Education, computing, and artificial intelligence
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
Alignment of the ICT policies of the Brazilian federal government with the 2030 Agenda
由: Lobato, Fernanda Hoffmann, et al.
出版: (2024)
由: Lobato, Fernanda Hoffmann, et al.
出版: (2024)
Education for the knowledge society? An analysis of policies on the use of ICT in schools in Brazil and Argentina
由: Venturini, Jamila
出版: (2024)
由: Venturini, Jamila
出版: (2024)
TIC e gestão escolar em diferentes contextos federativos
由: Segatto, Catarina Ianni, et al.
出版: (2024)
由: Segatto, Catarina Ianni, et al.
出版: (2024)
Plataforma Currículo+: conteúdo, formação, motivação e aprendizagem em escolas públicas
由: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
出版: (2024)
由: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
出版: (2024)
Modeling the influences on conditions of use of different technologies in classrooms
由: Kubota, Luis Claudio, et al.
出版: (2024)
由: Kubota, Luis Claudio, et al.
出版: (2024)
Modelando as influências nas condições de uso de diferentes tecnologias em salas de aula
由: Kubota, Luis Claudio, et al.
出版: (2024)
由: Kubota, Luis Claudio, et al.
出版: (2024)
Curriculum+ Platform: Content, education, motivation, and learning in public schools
由: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
出版: (2024)
由: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
出版: (2024)
Educação, computação e Inteligência Artificial
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
出版: (2024)
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
出版: (2024)
Education, computing, and Artificial Intelligence
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
出版: (2024)
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
出版: (2024)
O uso das tecnologias de informação e comunicação na educação permanente em saúde
由: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et al.
出版: (2024)
由: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et al.
出版: (2024)
The use of information and communication technologies in continuing education in health care
由: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et al.
出版: (2024)
由: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et al.
出版: (2024)
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
由: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
出版: (2025)
由: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
出版: (2025)
Formação de docentes para o uso das TIC no ensino/aprendizagem na América Latina
由: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
出版: (2025)
由: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
出版: (2025)
Inovação e tecnologia na educação: Guia Edutec – ferramenta de diagnóstico e planejamento de políticas de tecnologia educacional
由: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
出版: (2024)
由: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
出版: (2024)
Innovation and technology in education: The EduTec Guide – A diagnostic and planning tool for educational technology policies
由: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
出版: (2024)
由: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
出版: (2024)
Tecnologias para a educação e políticas curriculares de Estado
由: Almeida, Fernando José de, et al.
出版: (2024)
由: Almeida, Fernando José de, et al.
出版: (2024)
Technologies for education and curriculum public policies
由: Almeida, Fernando José de, et al.
出版: (2024)
由: Almeida, Fernando José de, et al.
出版: (2024)
A tecnologia nas escolas: o papel do gestor neste processo
由: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
出版: (2012)
由: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
出版: (2012)
Technology in schools: The role of managers
由: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
出版: (2012)
由: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
出版: (2012)
Challenges for the study of education and external evaluations: parallels with knowledge and politics
由: Alavarse, Ocimar Munhoz
出版: (2025)
由: Alavarse, Ocimar Munhoz
出版: (2025)
Desafios da pesquisa educacional e as avaliações externas: algumas relações com o conhecimento e a política
由: Alavarse, Ocimar Munhoz
出版: (2025)
由: Alavarse, Ocimar Munhoz
出版: (2025)
ICT in Brazilian education: access is advancing. What about learning?
由: Lima, Ana Lúcia D´ Império
出版: (2012)
由: Lima, Ana Lúcia D´ Império
出版: (2012)
Transparência governamental na Federação Brasileira: resultados heterogêneos motivados por diferentes capacidades de TI
由: Cunha, Maria Alexandra 1963-, et al.
由: Cunha, Maria Alexandra 1963-, et al.
O alinhamento das políticas de TIC do governo federal com a Agenda 2030
由: Lobato, Fernanda Hoffmann, et al.
出版: (2024)
由: Lobato, Fernanda Hoffmann, et al.
出版: (2024)
Inteligência artificial na educação básica: prática na escola/
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
Transparência governamental na Federação Brasileira: resultados heterogêneos motivados por diferentes capacidades de TI
由: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, et al.
出版: (2024)
由: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, et al.
出版: (2024)
Analysis of the allocation of public resources for providing universal Internet access in Brazil
由: Freitas, Luciano Charlita de, et al.
出版: (2024)
由: Freitas, Luciano Charlita de, et al.
出版: (2024)
The digital games industry and market in Brazil
由: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
出版: (2024)
由: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
出版: (2024)
相似書籍
-
Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
由: Vicari, Rosa Maria, et al. -
Federação Educa Brasil
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
出版: (2024) -
Federação Educa Brasil
由: Vicari, Rosa Maria, et al. -
ICT and school management within different federal contexts
由: Segatto, Catarina Ianni, et al.
出版: (2024) -
ICT and school management within different federal contexts
由: Segatto, Catarina Lanni, et al.