Videogames and the death of teachers
Sparad:
Huvudskapare: | Schwartz, Gilson |
---|---|
Övriga skapare: | Cetic.br |
Materialtyp: | Capítulos de Livro Analíticas |
Språk: | engelska |
Publicerad: |
2024
|
Ämnen: | |
Länkar: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1648 |
Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
- Beståndsuppgifter
- Beskrivning
- Kommentarer
- Andra versioner (1)
- Liknande verk
- Katalogiseringsuppgifter
Liknande verk
Videogames and the death of teachers
av: Schwartz, Gilson
av: Schwartz, Gilson
Os videogames e a morte dos professores
av: Schwartz, Gilson
Publicerad: (2024)
av: Schwartz, Gilson
Publicerad: (2024)
Os videogames e a morte dos professores
av: Schwartz, Gilson
av: Schwartz, Gilson
Pesquisa Indústria Brasileira de Games 2022
av: Fortim, Ivelise, et al.
av: Fortim, Ivelise, et al.
Brazil: Games Industry Report 2022
av: Fortim, Ivelise, et al.
av: Fortim, Ivelise, et al.
Brazil: Games Industry Report 2022
av: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicerad: (2024)
av: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicerad: (2024)
Pesquisa Indústria Brasileira de Games 2022
av: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicerad: (2024)
av: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicerad: (2024)
Jogos digitais e espaços de aprendizagem: desafios socioculturais e possibilidades pedagógicas
av: Alves, Lynn Rosalina Gama 1962-, et al.
av: Alves, Lynn Rosalina Gama 1962-, et al.
Digital games and learning environments: sociocultural challenges and pedagogiccal possibilities
av: Alves, Lynn Rosalina Gama 1962-, et al.
av: Alves, Lynn Rosalina Gama 1962-, et al.
Digital playgrounds : the hidden politics of children's online play spaces, virtual worlds, and connected games
av: Grimes, Sara M. author.
Publicerad: (2021)
av: Grimes, Sara M. author.
Publicerad: (2021)
Digital games and learning environments: Sociocultural challenges and pedagogiccal possibilities
av: Alves, Lynn Rosalina Gama, et al.
Publicerad: (2024)
av: Alves, Lynn Rosalina Gama, et al.
Publicerad: (2024)
Jogos digitais e espaços de aprendizagem: desafios socioculturais e possibilidades pedagógicas
av: Alves, Lynn Rosalina Gama, et al.
Publicerad: (2024)
av: Alves, Lynn Rosalina Gama, et al.
Publicerad: (2024)
PERFIL DA INDÚSTRIA E AVALIAÇÃO DAS POLÍTICAS PÚBLICAS: CONSIDERAÇÕES DO 2º CENSO DA INDÚSTRIA BRASILEIRA DE JOGOS DIGITAIS
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
INDUSTRY PROFILE AND EVALUATION OF PUBLIC POLICIES: CONSIDERATIONS FROM THE 2ND BRAZILIAN DIGITAL GAMES INDUSTRY CENSUS
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Jogando com segurança? Percepções de adolescentes sobre riscos e oportunidades em jogos online
av: Nejm, Rodrigo, et al.
av: Nejm, Rodrigo, et al.
Playing safely? Adolescents’ perceptions of risks and opportunities in online games
av: Nejm, Rodrigo, et al.
av: Nejm, Rodrigo, et al.
DIGITAL COMPETENCE OF TEACHERS
av: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
av: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Industry profile and evaluation of public policies: Considerations from the 2nd Brazilian Digital Games Industry Census
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Publicerad: (2024)
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Publicerad: (2024)
Perfil da indústria e avaliação das políticas públicas: Considerações do 2º Censo da Indústria Brasileira de Jogos Digitais
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Publicerad: (2024)
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Publicerad: (2024)
Digital competence of teachers
av: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publicerad: (2024)
av: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publicerad: (2024)
Virtual economies: design and analysis /
av: Lehdonvirta, Vili, et al.
av: Lehdonvirta, Vili, et al.
Playing safely? Adolescents’ perceptions of risks and opportunities in online games
av: Nejm, Rodrigo, et al.
Publicerad: (2024)
av: Nejm, Rodrigo, et al.
Publicerad: (2024)
Remote teaching during the pandemic: Challenges and potentials according to teachers
av: Ferraz, Marina, et al.
Publicerad: (2024)
av: Ferraz, Marina, et al.
Publicerad: (2024)
Jogando com segurança? Percepções de adolescentes sobre riscos e oportunidades em jogos online
av: Nejm, Rodrigo, et al.
Publicerad: (2024)
av: Nejm, Rodrigo, et al.
Publicerad: (2024)
Remote teaching during the pandemic: challenges and potentials according to teachers
av: Ferraz, Marina, et al.
av: Ferraz, Marina, et al.
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
av: Bastos, Maria Inês
av: Bastos, Maria Inês
The digital games industry and market in Brazil
av: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicerad: (2024)
av: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicerad: (2024)
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
av: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Publicerad: (2025)
av: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Publicerad: (2025)
A indústria e o mercado de jogos digitais no Brasil
av: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicerad: (2024)
av: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicerad: (2024)
Rules of play : game design fundamentals /
av: Tekinbaş, Katie Salen (Katie Salen), et al.
Publicerad: (2004)
av: Tekinbaş, Katie Salen (Katie Salen), et al.
Publicerad: (2004)
From digital technologies to education: A new culture and new logics for teacher training
av: Padilha, Marcia
Publicerad: (2024)
av: Padilha, Marcia
Publicerad: (2024)
From digital technologies to education: a new culture and new logics for teacher training
av: Padilha, Marcia
av: Padilha, Marcia
HTML5 em ação
av: Coautor. Crowther, Rob, et al.
Publicerad: (2014)
av: Coautor. Crowther, Rob, et al.
Publicerad: (2014)
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
av: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Publicerad: (2025)
av: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Publicerad: (2025)
Opportunities, risks, and harms in digital games
av: Campos, Ivelise Fortim de
Publicerad: (2025)
av: Campos, Ivelise Fortim de
Publicerad: (2025)
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
av: Serrão, Bianca Orrico, et al.
av: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Oportunidades, riscos e danos em jogos digitais
av: Campos, Ivelise Fortim de
Publicerad: (2025)
av: Campos, Ivelise Fortim de
Publicerad: (2025)
Teacher training and digital literacy: A correlation study on the ICT in Education databases
av: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Publicerad: (2024)
av: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Publicerad: (2024)
Teacher training and digital literacy: a correlation study on the ICT in education databases
av: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
av: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
A INDÚSTRIA E O MERCADO DE JOGOS DIGITAIS NO BRASIL
av: Fortim, Ivelise, et al.
av: Fortim, Ivelise, et al.
Liknande verk
-
Videogames and the death of teachers
av: Schwartz, Gilson -
Os videogames e a morte dos professores
av: Schwartz, Gilson
Publicerad: (2024) -
Os videogames e a morte dos professores
av: Schwartz, Gilson -
Pesquisa Indústria Brasileira de Games 2022
av: Fortim, Ivelise, et al. -
Brazil: Games Industry Report 2022
av: Fortim, Ivelise, et al.