Videogames and the death of teachers
Gardado en:
Autor Principal: | Schwartz, Gilson |
---|---|
Outros autores: | Cetic.br |
Formato: | Capítulos de Livro Analíticas |
Idioma: | inglés |
Publicado: |
2024
|
Subjects: | |
Acceso en liña: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1648 |
Tags: |
Engadir etiqueta
Sen Etiquetas, Sexa o primeiro en etiquetar este rexistro!
|
Títulos similares
Videogames and the death of teachers
por: Schwartz, Gilson
por: Schwartz, Gilson
Os videogames e a morte dos professores
por: Schwartz, Gilson
Publicado: (2024)
por: Schwartz, Gilson
Publicado: (2024)
Os videogames e a morte dos professores
por: Schwartz, Gilson
por: Schwartz, Gilson
Pesquisa Indústria Brasileira de Games 2022
por: Fortim, Ivelise, et al.
por: Fortim, Ivelise, et al.
Brazil: Games Industry Report 2022
por: Fortim, Ivelise, et al.
por: Fortim, Ivelise, et al.
Brazil: Games Industry Report 2022
por: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicado: (2024)
por: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicado: (2024)
Pesquisa Indústria Brasileira de Games 2022
por: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicado: (2024)
por: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicado: (2024)
Jogos digitais e espaços de aprendizagem: desafios socioculturais e possibilidades pedagógicas
por: Alves, Lynn Rosalina Gama 1962-, et al.
por: Alves, Lynn Rosalina Gama 1962-, et al.
Digital games and learning environments: sociocultural challenges and pedagogiccal possibilities
por: Alves, Lynn Rosalina Gama 1962-, et al.
por: Alves, Lynn Rosalina Gama 1962-, et al.
Digital playgrounds : the hidden politics of children's online play spaces, virtual worlds, and connected games
por: Grimes, Sara M. author.
Publicado: (2021)
por: Grimes, Sara M. author.
Publicado: (2021)
Digital games and learning environments: Sociocultural challenges and pedagogiccal possibilities
por: Alves, Lynn Rosalina Gama, et al.
Publicado: (2024)
por: Alves, Lynn Rosalina Gama, et al.
Publicado: (2024)
Jogos digitais e espaços de aprendizagem: desafios socioculturais e possibilidades pedagógicas
por: Alves, Lynn Rosalina Gama, et al.
Publicado: (2024)
por: Alves, Lynn Rosalina Gama, et al.
Publicado: (2024)
PERFIL DA INDÚSTRIA E AVALIAÇÃO DAS POLÍTICAS PÚBLICAS: CONSIDERAÇÕES DO 2º CENSO DA INDÚSTRIA BRASILEIRA DE JOGOS DIGITAIS
por: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
por: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
INDUSTRY PROFILE AND EVALUATION OF PUBLIC POLICIES: CONSIDERATIONS FROM THE 2ND BRAZILIAN DIGITAL GAMES INDUSTRY CENSUS
por: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
por: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Jogando com segurança? Percepções de adolescentes sobre riscos e oportunidades em jogos online
por: Nejm, Rodrigo, et al.
por: Nejm, Rodrigo, et al.
Playing safely? Adolescents’ perceptions of risks and opportunities in online games
por: Nejm, Rodrigo, et al.
por: Nejm, Rodrigo, et al.
DIGITAL COMPETENCE OF TEACHERS
por: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
por: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Industry profile and evaluation of public policies: Considerations from the 2nd Brazilian Digital Games Industry Census
por: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Publicado: (2024)
por: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Publicado: (2024)
Perfil da indústria e avaliação das políticas públicas: Considerações do 2º Censo da Indústria Brasileira de Jogos Digitais
por: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Publicado: (2024)
por: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Publicado: (2024)
Digital competence of teachers
por: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publicado: (2024)
por: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publicado: (2024)
Virtual economies: design and analysis /
por: Lehdonvirta, Vili, et al.
por: Lehdonvirta, Vili, et al.
Playing safely? Adolescents’ perceptions of risks and opportunities in online games
por: Nejm, Rodrigo, et al.
Publicado: (2024)
por: Nejm, Rodrigo, et al.
Publicado: (2024)
Remote teaching during the pandemic: Challenges and potentials according to teachers
por: Ferraz, Marina, et al.
Publicado: (2024)
por: Ferraz, Marina, et al.
Publicado: (2024)
Jogando com segurança? Percepções de adolescentes sobre riscos e oportunidades em jogos online
por: Nejm, Rodrigo, et al.
Publicado: (2024)
por: Nejm, Rodrigo, et al.
Publicado: (2024)
Remote teaching during the pandemic: challenges and potentials according to teachers
por: Ferraz, Marina, et al.
por: Ferraz, Marina, et al.
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
por: Bastos, Maria Inês
por: Bastos, Maria Inês
The digital games industry and market in Brazil
por: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicado: (2024)
por: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicado: (2024)
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
por: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Publicado: (2025)
por: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Publicado: (2025)
A indústria e o mercado de jogos digitais no Brasil
por: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicado: (2024)
por: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicado: (2024)
Rules of play : game design fundamentals /
por: Tekinbaş, Katie Salen (Katie Salen), et al.
Publicado: (2004)
por: Tekinbaş, Katie Salen (Katie Salen), et al.
Publicado: (2004)
From digital technologies to education: A new culture and new logics for teacher training
por: Padilha, Marcia
Publicado: (2024)
por: Padilha, Marcia
Publicado: (2024)
From digital technologies to education: a new culture and new logics for teacher training
por: Padilha, Marcia
por: Padilha, Marcia
HTML5 em ação
por: Coautor. Crowther, Rob, et al.
Publicado: (2014)
por: Coautor. Crowther, Rob, et al.
Publicado: (2014)
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
por: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Publicado: (2025)
por: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Publicado: (2025)
Opportunities, risks, and harms in digital games
por: Campos, Ivelise Fortim de
Publicado: (2025)
por: Campos, Ivelise Fortim de
Publicado: (2025)
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
por: Serrão, Bianca Orrico, et al.
por: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Oportunidades, riscos e danos em jogos digitais
por: Campos, Ivelise Fortim de
Publicado: (2025)
por: Campos, Ivelise Fortim de
Publicado: (2025)
Teacher training and digital literacy: A correlation study on the ICT in Education databases
por: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Publicado: (2024)
por: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Publicado: (2024)
Teacher training and digital literacy: a correlation study on the ICT in education databases
por: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
por: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
A INDÚSTRIA E O MERCADO DE JOGOS DIGITAIS NO BRASIL
por: Fortim, Ivelise, et al.
por: Fortim, Ivelise, et al.
Títulos similares
-
Videogames and the death of teachers
por: Schwartz, Gilson -
Os videogames e a morte dos professores
por: Schwartz, Gilson
Publicado: (2024) -
Os videogames e a morte dos professores
por: Schwartz, Gilson -
Pesquisa Indústria Brasileira de Games 2022
por: Fortim, Ivelise, et al. -
Brazil: Games Industry Report 2022
por: Fortim, Ivelise, et al.