A complementaridade entre os canais infantis, seus sites e perfis em redes sociais: uma nova estratégia de comunicação mercadológica voltada às crianças
保存先:
主要な著者: | Henriques, Isabella, Toledo, Renato Godoy de |
---|---|
その他の著者: | Cetic.br |
フォーマット: | Capítulos de Livro Analíticas |
言語: | Português (Brasil) |
出版事項: |
2024
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1587 |
タグ: |
![]()
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
A complementaridade entre os canais infantis, seus sites e perfis em redes sociais: uma nova estratégia de comunicação mercadológica voltada às crianças
著者:: Henriques, Isabella, 等
出版事項: (2024) -
Complementarity among children’s tv channels, websites and profiles on social networks: a new marketing communication strategy aimed at children
著者:: Henriques, Isabella, 等
出版事項: (2024) -
Complementarity among children’s tv channels, websites and profiles on social networks: a new marketing communication strategy aimed at children
著者:: Henriques, Isabella, 等
出版事項: (2024) -
Technical skills and coping with personal data misuse and peer aggression on social networking sites
著者:: Barbovski, Monica
出版事項: (2024) -
Technical skills and coping with personal data misuse and peer aggression on social networking sites
著者:: Barbovski, Monica
出版事項: (2024)