A complementaridade entre os canais infantis, seus sites e perfis em redes sociais: uma nova estratégia de comunicação mercadológica voltada às crianças
Salvato in:
Autori principali: | Henriques, Isabella, Toledo, Renato Godoy de |
---|---|
Altri autori: | Cetic.br |
Natura: | Capítulos de Livro Analíticas |
Lingua: | Português (Brasil) |
Pubblicazione: |
2024
|
Soggetti: | |
Accesso online: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1587 |
Tags: |
![]()
Nessun Tag, puoi essere il primo ad aggiungerne! !
|
Documenti analoghi
-
A complementaridade entre os canais infantis, seus sites e perfis em redes sociais: uma nova estratégia de comunicação mercadológica voltada às crianças
di: Henriques, Isabella, et al.
Pubblicazione: (2024) -
Complementarity among children’s tv channels, websites and profiles on social networks: a new marketing communication strategy aimed at children
di: Henriques, Isabella, et al.
Pubblicazione: (2024) -
Complementarity among children’s tv channels, websites and profiles on social networks: a new marketing communication strategy aimed at children
di: Henriques, Isabella, et al.
Pubblicazione: (2024) -
Technical skills and coping with personal data misuse and peer aggression on social networking sites
di: Barbovski, Monica
Pubblicazione: (2024) -
Technical skills and coping with personal data misuse and peer aggression on social networking sites
di: Barbovski, Monica
Pubblicazione: (2024)