A complementaridade entre os canais infantis, seus sites e perfis em redes sociais: uma nova estratégia de comunicação mercadológica voltada às crianças
Gespeichert in:
Hauptverfasser: | Henriques, Isabella, Toledo, Renato Godoy de |
---|---|
Weitere Verfasser: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Sprache: | Português (Brasil) |
Veröffentlicht: |
2024
|
Schlagworte: | |
Online Zugang: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1587 |
Tags: |
![]()
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
Ähnliche Einträge
-
A complementaridade entre os canais infantis, seus sites e perfis em redes sociais: uma nova estratégia de comunicação mercadológica voltada às crianças
von: Henriques, Isabella, et al.
Veröffentlicht: (2024) -
Complementarity among children’s tv channels, websites and profiles on social networks: a new marketing communication strategy aimed at children
von: Henriques, Isabella, et al.
Veröffentlicht: (2024) -
Complementarity among children’s tv channels, websites and profiles on social networks: a new marketing communication strategy aimed at children
von: Henriques, Isabella, et al.
Veröffentlicht: (2024) -
Technical skills and coping with personal data misuse and peer aggression on social networking sites
von: Barbovski, Monica
Veröffentlicht: (2024) -
Technical skills and coping with personal data misuse and peer aggression on social networking sites
von: Barbovski, Monica
Veröffentlicht: (2024)