Education, technology and accessibility
Saved in:
Main Authors: | Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, Sartoretto, Mara |
---|---|
Andre forfattere: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Sprog: | engelsk |
Udgivet: |
2024
|
Fag: | |
Online adgang: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1525 |
Tags: |
Tilføj Tag
Ingen Tags, Vær først til at tagge denne postø!
|
Lignende værker
Education, technology and accessibility
af: Bersch, Rita, et al.
af: Bersch, Rita, et al.
Educação, tecnologia e acessibilidade
af: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, et al.
Udgivet: (2024)
af: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, et al.
Udgivet: (2024)
Educação, tecnologia e acessibilidade
af: Bersch, Rita, et al.
af: Bersch, Rita, et al.
Education innovation challenges in Uruguay during the COVID-19 pandemic
af: Florencia Ripani, María
Udgivet: (2022)
af: Florencia Ripani, María
Udgivet: (2022)
Educar : a revolução digital na educação
af: Gabriel, Martha
Udgivet: (2013)
af: Gabriel, Martha
Udgivet: (2013)
Recursos educacionais abertos no Brasil: o campo, os recursos e sua apropriação em sala de aula
af: Venturini, Jamila
Udgivet: (2014)
af: Venturini, Jamila
Udgivet: (2014)
Inclusão digital nas escolas públicas : o uso pedagógico dos computadores e o ProInfo Natal/RN
af: Silva, Maria Aparecida Ramos da
Udgivet: (2014)
af: Silva, Maria Aparecida Ramos da
Udgivet: (2014)
Educação em um cenário de plataformização e de economia de dados
af: organizador Evangelista, Rafael de Almeida
Udgivet: (2024)
af: organizador Evangelista, Rafael de Almeida
Udgivet: (2024)
Educational evaluation and Computerized Adaptive Testing (CAT): Current and future challenges
af: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Udgivet: (2024)
af: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Udgivet: (2024)
Quilombola women, digital divide, and ICT access strategies during the pandemic
af: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Udgivet: (2024)
af: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Udgivet: (2024)
Relatório Global UNESCO: abrindo novos caminhos para o empoderamento: TIC no acesso à informação e ao conhecimento para as pessoas com deficiência
Udgivet: (2014)
Udgivet: (2014)
Methodological Framework for Measurement of Access and Use of Information and Communication Technologies (ICT) in Education
af: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
Udgivet: (2016)
af: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
Udgivet: (2016)
ICT use by children and the impact on pedagogical practice: An approach to the use of new technologies in schools
af: Assis, Maria Paulina de
Udgivet: (2024)
af: Assis, Maria Paulina de
Udgivet: (2024)
Reducing digital inequalities in older adults: Impacts of access to technology on the rights and quality of life of the elderly population
af: Vaz, José Carlos, et al.
Udgivet: (2024)
af: Vaz, José Carlos, et al.
Udgivet: (2024)
ICT use by children and the impact on pedagogical practice: an approach to the use of new technologies in schools
af: Assis, Maria Paulina de
af: Assis, Maria Paulina de
Desafios da inovação educacional no Uruguai no contexto da COVID-19
af: Florencia Ripani, María
Udgivet: (2021)
af: Florencia Ripani, María
Udgivet: (2021)
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: An overview of Internet access by students during the COVID-19 pandemic
af: Sousa, Caio Jardim, et al.
Udgivet: (2024)
af: Sousa, Caio Jardim, et al.
Udgivet: (2024)
Using ICT in education: Digital inclusion or exclusion?
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Udgivet: (2024)
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Udgivet: (2024)
Educação e tecnologias no Brasil: um estudo de caso longitudinal sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação em 12 escolas públicas /
af: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
Udgivet: (2016)
af: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
Udgivet: (2016)
Guia conectividade na educação: passo a passo para a conectividade das escolas públicas brasileiras
Udgivet: (2021)
Udgivet: (2021)
ICT in brazilian education: access is advancing. what about learning?
af: Lima, Ana Lúcia D'Império
af: Lima, Ana Lúcia D'Império
ICT in Brazilian education: access is advancing. What about learning?
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Udgivet: (2012)
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Udgivet: (2012)
Innovation and technology in education: the EDUTEC Guide – a diagnostic and planning tool for educational technology policies
af: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
af: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
Technologies for education and curriculum public policies
af: Almeida, Fernando José de, et al.
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Web para todos: uma visão sobre a acessibilidade Web no governo, na educação e no comércio eletrônico
af: Silva, Reinaldo Ferraz da, et al.
Udgivet: (2020)
af: Silva, Reinaldo Ferraz da, et al.
Udgivet: (2020)
O uso das TIC por crianças e o impacto para a prática pedagógica: uma pedagogia para o uso das novas tecnologias na escola
af: Assis, Maria Paulina de
Udgivet: (2024)
af: Assis, Maria Paulina de
Udgivet: (2024)
O uso das TIC por crianças e o impacto para a prática pedagógica: uma pedagogia para o uso das novas tecnologias na escola
af: Assis, Maria Paulina de
af: Assis, Maria Paulina de
Technologies for education and curriculum public policies
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2024)
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2024)
Um computador por aluno : a experiência brasileira
af: Lustosa, Paulo Henrique, 1968- relator, et al.
Udgivet: (2008)
af: Lustosa, Paulo Henrique, 1968- relator, et al.
Udgivet: (2008)
Innovation and technology in education: The EduTec Guide – A diagnostic and planning tool for educational technology policies
af: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
Udgivet: (2024)
af: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
Udgivet: (2024)
Social and formative appropriations of digital technologies by adolescents and their relationship with school education
af: Silva, Analigia Miranda da, et al.
Udgivet: (2024)
af: Silva, Analigia Miranda da, et al.
Udgivet: (2024)
Avaliação educacional e Testes Adaptativos Informatizados (TAI): desafios presentes e futuros
af: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Udgivet: (2024)
af: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Udgivet: (2024)
Social and formative appropriations of digital technologies by adolescents and their relationship with school education
af: Silva, Analigia Miranda da, et al.
af: Silva, Analigia Miranda da, et al.
Surveillance technologies and education: Mapping the use of facial recognition in public schools
af: Martins, Fernanda, et al.
Udgivet: (2024)
af: Martins, Fernanda, et al.
Udgivet: (2024)
Inequalities in digital literacy: Definitions, measurements, explanations and policy implications
af: Helsper, Ellen Johanna
Udgivet: (2024)
af: Helsper, Ellen Johanna
Udgivet: (2024)
Cultura, educação e tecnologias em debate - Volume 3
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2020)
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2020)
Cultura, educação e tecnologias em debate - Volume 2
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2019)
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2019)
Cultura, educação e tecnologias em debate
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2019)
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2019)
Desigualdades no letramento digital: definições, indicadores, explicações e implicações para políticas públicas
af: Helsper, Ellen Johanna
Udgivet: (2024)
af: Helsper, Ellen Johanna
Udgivet: (2024)
Explorando Atributos Web Relacionados à Acessibilidade Em Imagens e Seu Impacto Sobre a Indexação por Ferramentas de Busca
af: Silva, Reinaldo Ferraz da
Udgivet: (2024)
af: Silva, Reinaldo Ferraz da
Udgivet: (2024)
Lignende værker
-
Education, technology and accessibility
af: Bersch, Rita, et al. -
Educação, tecnologia e acessibilidade
af: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, et al.
Udgivet: (2024) -
Educação, tecnologia e acessibilidade
af: Bersch, Rita, et al. -
Education innovation challenges in Uruguay during the COVID-19 pandemic
af: Florencia Ripani, María
Udgivet: (2022) -
Educar : a revolução digital na educação
af: Gabriel, Martha
Udgivet: (2013)