Digital skills and gaps of young people dealing with disinformation in Brazil
I tiakina i:
Ngā kaituhi matua: | Konopacki, Marco Antonio, Albu, Debora, Guimarães, Thayane, Cerqueira, Diego André |
---|---|
Ētahi atu kaituhi: | Cetic.br |
Hōputu: | Capítulos de Livro Analíticas |
Reo: | Ingarihi |
I whakaputaina: |
2024
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1340 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
Digital skills and gaps of young people dealing with disinformation in Brazil
mā: Konopacki, Marco, me ētahi atu.
mā: Konopacki, Marco, me ētahi atu.
Habilidades e lacunas digitais de jovens ao lidarem com desinformação no Brasil
mā: Konopacki, Marco Antonio, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Konopacki, Marco Antonio, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Habilidades e lacunas digitais de jovens ao lidarem com desinformação no Brasil
mā: Konopacki, Marco, me ētahi atu.
mā: Konopacki, Marco, me ētahi atu.
Infodemic: Disinformation and media literacy in the context of COVID-19
mā: Posetti, Julie, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Posetti, Julie, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Empreendedorismo e setor TIC: uma abordagem baseada em empresas de alto crescimento
mā: Santos, Cristiano, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Santos, Cristiano, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Entrepreneurship and the ICT sector: An approach based on high-growth enterprises
mā: Santos, Cristiano, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Santos, Cristiano, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
Factors associated with safe internet use by young people
mā: Duarte, Rosália 1960-, me ētahi atu.
mā: Duarte, Rosália 1960-, me ētahi atu.
Factors associated with safe Internet use by young people
mā: Duarte, Rosalia Maria, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Duarte, Rosalia Maria, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
NOTA PÚBLICA do CGI.br em razão do lançamento da Consulta sobre Regulação de Plataformas Digitais
I whakaputaina: (2025)
I whakaputaina: (2025)
MEDIA LITERACY IN SCHOOLS: FIGHTING ONLINE DISINFORMATION
mā: Canto, Mariana
mā: Canto, Mariana
Media literacy: How can education help fight disinformation?
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
Challenges, dilemmas, and interpretations of internet use by brazilian children and young people
mā: Assis, Regina Alcantara de
mā: Assis, Regina Alcantara de
Challenges, dilemmas, and interpretations of Internet use by Brazilian children and young people
mā: Assis, Regina Alcantara de
I whakaputaina: (2024)
mā: Assis, Regina Alcantara de
I whakaputaina: (2024)
Meaningful connectivity and disinformation: which competencies and knowledge are needed in the age of generative AI?
mā: Sanches, Danielle, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
mā: Sanches, Danielle, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
A importância de métricas para a segurança e o combate ao spam
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
The importance of metrics to ensure security and to fight spam
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Media literacy: How can education help fight disinformation?
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Meaningful connectivity and disinformation: Which competencies and knowledge are needed in the age of generative AI?
mā: Sanches, Danielle, me ētahi atu.
mā: Sanches, Danielle, me ētahi atu.
Infodemia: a desinformação e a alfabetização midiática no contexto da COVID-19
mā: Albu, Debora, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Albu, Debora, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Nota de Esclarecimento em razão de decisão da justiça do Piauí que envolvia suspensão do Whatsapp em todo o território nacional
I whakaputaina: (2025)
I whakaputaina: (2025)
Disconnected : youth, new media, and the ethics gap /
mā: James, Carrie
I whakaputaina: (2014)
mā: James, Carrie
I whakaputaina: (2014)
Pós-verdade e fake news : reflexões sobre a guerra de narrativas
mā: Barbosa, Mariana 4107 organização
I whakaputaina: (2019)
mā: Barbosa, Mariana 4107 organização
I whakaputaina: (2019)
Ocupantes de cargos públicos e regulação de plataformas no contexto brasileiro: prerrogativas e responsabilidades
mā: Laura Gabrieli Pereira da Silva, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2023)
mā: Laura Gabrieli Pereira da Silva, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2023)
Internet for the people : the fight for our digital future
mā: Tarnoff, Ben,
I whakaputaina: (2022)
mā: Tarnoff, Ben,
I whakaputaina: (2022)
Advertisement policy on child content: Gaps for digital citizenship on YouTube
mā: Tomaz, Renata Cristina de Oliveira, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Tomaz, Renata Cristina de Oliveira, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Advertisement policy on child content: gaps for digital citizenship on YouTube
mā: Tomaz, Renata, me ētahi atu.
mā: Tomaz, Renata, me ētahi atu.
Digital Society: Gaps and challenges for digital inclusion in Latin America and the Caribbean
mā: Galperín, Hernán
I whakaputaina: (2017)
mā: Galperín, Hernán
I whakaputaina: (2017)
Desinformação e democracia : a guerra contra as Fake News na internet
mā: Segurado, Rosemary
I whakaputaina: (2021)
mā: Segurado, Rosemary
I whakaputaina: (2021)
Relatório Internet, Desinformação e Democracia
mā: Parajo, Eduardo Fumes, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
mā: Parajo, Eduardo Fumes, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
O letramento midiático em escolas: lutando contra a desinformação on-line
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
Network propaganda : manipulation, disinformation, and radicalization in American politics
mā: Benkler, Yochai author., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2018)
mā: Benkler, Yochai author., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2018)
Young youtubers: artistic expression or child labor?
mā: Dantas, Thais Nascimento, me ētahi atu.
mā: Dantas, Thais Nascimento, me ētahi atu.
Young youtubers: Artistic expression or child labor?
mā: Dantas, Thaís, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Dantas, Thaís, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
NOTA PÚBLICA sobre comércio de medicamentos abortivos pela Internet
I whakaputaina: (2025)
I whakaputaina: (2025)
Mobile digital practices of older people in Brazil: Data and reflections
mā: Fernández-Ardèvol, Mireia
I whakaputaina: (2024)
mā: Fernández-Ardèvol, Mireia
I whakaputaina: (2024)
Fighting Internet spam in Brazil - Historical overview and reflections on combating spam and managing port 25, coordinated by the Brazilian Internet Steering Committee
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2017)
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2017)
Lucha contra el spam en la Internet de Brasil : historia y reflexiones sobre la lucha contra el spam y la gestión del puerto 25 coordinados por el Comité Gestor de Internet en Brasil
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2017)
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2017)
Combate ao spam na Internet no Brasil : histórico de reflexões sobre o combate ao spam e a gerência da porta 25 coordenados pelo Comitê Gestor da Internet no Brasil
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2015)
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2015)
Big Tech: a ascensão dos dados e a morte da política /
mā: Morozov, Evgeny 1984-, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2018)
mā: Morozov, Evgeny 1984-, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2018)
Ngā tūemi rite
-
Digital skills and gaps of young people dealing with disinformation in Brazil
mā: Konopacki, Marco, me ētahi atu. -
Habilidades e lacunas digitais de jovens ao lidarem com desinformação no Brasil
mā: Konopacki, Marco Antonio, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024) -
Habilidades e lacunas digitais de jovens ao lidarem com desinformação no Brasil
mā: Konopacki, Marco, me ētahi atu. -
Infodemic: Disinformation and media literacy in the context of COVID-19
mā: Posetti, Julie, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024) -
Empreendedorismo e setor TIC: uma abordagem baseada em empresas de alto crescimento
mā: Santos, Cristiano, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)