Global Kids Online: das evidências ao impacto
I tiakina i:
Ngā kaituhi matua: | Livingstone, Sonia, Kardefelt-Winther, Daniel |
---|---|
Ētahi atu kaituhi: | Cetic.br |
Hōputu: | Capítulos de Livro Analíticas |
Reo: | Português (Brasil) |
I whakaputaina: |
2024
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1332 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
Global Kids Online: From evidence to impact
mā: Livingstone, Sonia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Livingstone, Sonia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Global Kids Online: das evidências ao impacto
mā: Livingstone, Sonia M., me ētahi atu.
mā: Livingstone, Sonia M., me ētahi atu.
Global Kids Online: From evidence to impact
mā: Livingstone, Sonia M., me ētahi atu.
mā: Livingstone, Sonia M., me ētahi atu.
Pesquisas de opinião pública: teoria, prática e estudos de caso
mā: Lima, Alexandre Correa
I whakaputaina: (2017)
mā: Lima, Alexandre Correa
I whakaputaina: (2017)
Methodological notes
mā: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
I whakaputaina: (2022)
mā: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
I whakaputaina: (2022)
Notas metodológicas
mā: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
I whakaputaina: (2022)
mā: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
I whakaputaina: (2022)
Aprenda computação forense: um guia para iniciantes para buscar, analisar e proteger evidências digitais
mā: Oettinger, William, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2021)
mā: Oettinger, William, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2021)
Kids online : opportunities and risks for children /
mā: Livingstone, Sonia M., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2009)
mā: Livingstone, Sonia M., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2009)
Projeto Disrupting Harm: gerando evidências nacionais para prevenir e combater a exploração e o abuso sexual de crianças e adolescentes online
mā: Davis, Angela, me ētahi atu.
mā: Davis, Angela, me ētahi atu.
Ethnography and virtual worlds : a handbook of method / Tom Boellstorff ... [et al.] ;
mā: Boellstorff, Tom, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2012)
mā: Boellstorff, Tom, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2012)
Social networks and mental health indicators in ICT Kids Online Brazil surveys (2013 - 2017)
mā: Campos, Ivelise Fortim de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Campos, Ivelise Fortim de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Cyber risk management for small and medium enterprises
mā: Leverett, Éireann
I whakaputaina: (2020)
mā: Leverett, Éireann
I whakaputaina: (2020)
Redes sociais e indicadores de saúde mental nas pesquisas TIC Kids Online Brasil (2013 - 2017)
mā: Campos, Ivelise Fortim de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Campos, Ivelise Fortim de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Projeto Disrupting Harm: gerando evidências nacionais para prevenir e combater a exploração e o abuso sexual de crianças e adolescentes online
mā: Davis, Angela, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Davis, Angela, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
"People who only use the Internet to scold others": Things that upset Brazilian children on the Internet
mā: Castro, Jéssica, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Castro, Jéssica, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
"Pessoas que só usam internet para xingar outras pessoas": incômodos de crianças e adolescentes brasileiros na Internet
mā: Carvalho, Cristina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Carvalho, Cristina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
A revolução silenciosa
mā: Vecchiatti, Cássio Jordão Motta
I whakaputaina: (2024)
mā: Vecchiatti, Cássio Jordão Motta
I whakaputaina: (2024)
Gestão de riscos cibernéticos para pequenas e médias empresas
mā: Leverett, Éireann
I whakaputaina: (2020)
mā: Leverett, Éireann
I whakaputaina: (2020)
The silent revolution
mā: Vecchiatti, Cássio Jordão Motta
I whakaputaina: (2024)
mā: Vecchiatti, Cássio Jordão Motta
I whakaputaina: (2024)
Digital security and risk management: An analysis of Brazilian enterprises
mā: Cantoni, Stefania Lapolla, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
mā: Cantoni, Stefania Lapolla, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
Planejamento estratégico para TI na USP /
mā: org. 2265 Marques, Gil da Costa, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2007)
mā: org. 2265 Marques, Gil da Costa, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2007)
Global Information Society Watch 2009 : focus on access to online information and knowledge – advancing human rights and democracy /
mā: Association for Progressive Communications (APC), me ētahi atu.
I whakaputaina: (2009)
mā: Association for Progressive Communications (APC), me ētahi atu.
I whakaputaina: (2009)
Executive Summary - Survey on Internet use by children in Brazil : ICT Kids Online Brazil 2019
I whakaputaina: (2020)
I whakaputaina: (2020)
Brazilian children’s perspectives on their rights and digital technology
mā: Third, Amanda, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Third, Amanda, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Perspectivas de crianças e adolescentes brasileiros sobre seus direitos e as tecnologias digitais
mā: Third, Amanda, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Third, Amanda, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Recomendações baseadas em evidências para pais, professores e formuladores de políticas públicas: uma visão da Europa
mā: Livingstone, Sonia
I whakaputaina: (2024)
mā: Livingstone, Sonia
I whakaputaina: (2024)
Políticas públicas baseadas em evidências
mā: Organizador Vogt, Carlos,, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
mā: Organizador Vogt, Carlos,, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
Parental mediation in the use of ICT as perceived by Brazilian children: Reflections on the 2014 ICT Kids Online Brazil survey
mā: Cabello, Patricio, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Cabello, Patricio, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Disrupting Harm: Generating national evidence to prevent and respond to online child sexual exploitation and abuse
mā: Davis, Angela, me ētahi atu.
mā: Davis, Angela, me ētahi atu.
Recomendações baseadas em evidências para pais, professores e formuladores de políticas públicas: uma visão da Europa
mā: Livingstone, Sonia M.
mā: Livingstone, Sonia M.
Executive Summary - Survey on Internet use by children in Brazil : ICT Kids Online Brazil 2022
I whakaputaina: (2023)
I whakaputaina: (2023)
Resumo Executivo - Pesquisa sobre o uso da Internet por crianças e adolescentes no Brasil : TIC Kids Online Brasil 2019
I whakaputaina: (2020)
I whakaputaina: (2020)
Habilidades e lacunas digitais de jovens ao lidarem com desinformação no Brasil
mā: Konopacki, Marco, me ētahi atu.
mā: Konopacki, Marco, me ētahi atu.
A apropriação do Facebook por agricultoras que constroesm a agroecologia e os feminismos em diferentes contextos socioambientais brasileiros
mā: Almeida, Angélica Patrícia de, me ētahi atu.
mā: Almeida, Angélica Patrícia de, me ētahi atu.
Appropriation of Facebook by women farmers who build agroecology and feminism in different brazilian socioenvironmental context
mā: Almeida, Angélica Patrícia de, me ētahi atu.
mā: Almeida, Angélica Patrícia de, me ētahi atu.
Executive Summary - Survey on Internet use by children in Brazil : ICT Kids Online Brazil 2021
I whakaputaina: (2022)
I whakaputaina: (2022)
Opacidade Ambiental e o desastre ecológico por trás do desenvolvimento da Inteligência Artificial
I whakaputaina: (2025)
I whakaputaina: (2025)
Enfrentando deepfakes: como promover a integridade da informação diante da desordem informacional?
I whakaputaina: (2025)
I whakaputaina: (2025)
Pesquisa sobre o uso da Internet por crianças e adolescentes no Brasil : TIC Kids Online Brasil 2012
I whakaputaina: (2013)
I whakaputaina: (2013)
Pesquisa sobre o uso da Internet por crianças e adolescentes no Brasil : TIC Kids Online Brasil 2015
I whakaputaina: (2016)
I whakaputaina: (2016)
Ngā tūemi rite
-
Global Kids Online: From evidence to impact
mā: Livingstone, Sonia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024) -
Global Kids Online: das evidências ao impacto
mā: Livingstone, Sonia M., me ētahi atu. -
Global Kids Online: From evidence to impact
mā: Livingstone, Sonia M., me ētahi atu. -
Pesquisas de opinião pública: teoria, prática e estudos de caso
mā: Lima, Alexandre Correa
I whakaputaina: (2017) -
Methodological notes
mā: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
I whakaputaina: (2022)