Computational language and the need to rethink the curriculum
Sparad:
Huvudskapare: | Barbosa, Luciana Santos, Silva, Júlio César Martins dos Anjos |
---|---|
Övriga skapare: | Cetic.br |
Materialtyp: | Capítulos de Livro Analíticas |
Språk: | engelska |
Publicerad: |
2024
|
Ämnen: | |
Länkar: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1329 |
Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
- Beståndsuppgifter
- Beskrivning
- Kommentarer
- Andra versioner (1)
- Liknande verk
- Katalogiseringsuppgifter
Liknande verk
A linguagem computacional e a necessidade de repensar o currículo
av: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Publicerad: (2024)
av: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Publicerad: (2024)
COMPUTATIONAL LANGUAGE AND THE NEED TO RETHINK THE CURRICULUM
av: Barbosa, Luciana Santos, et al.
av: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Linguagens formais: exercícios e soluções
av: Ramos, Marcus Vinícius Midena
Publicerad: (2021)
av: Ramos, Marcus Vinícius Midena
Publicerad: (2021)
Perícia forense digital: guia prático com uso do sistema operacional Windows
av: Hassan, Nihad A., et al.
av: Hassan, Nihad A., et al.
Aprenda computação forense: um guia para iniciantes para buscar, analisar e proteger evidências digitais
av: Oettinger, William, et al.
Publicerad: (2021)
av: Oettinger, William, et al.
Publicerad: (2021)
Desvendando a computação forense
av: Eleutério, Pedro Monteiro da Silva, et al.
Publicerad: (2019)
av: Eleutério, Pedro Monteiro da Silva, et al.
Publicerad: (2019)
Introdução à análise forense em redes de computadores: conceitos, técnicas e ferramentas para "grampos digitais"
av: Galvão, Ricardo Kléber M.
Publicerad: (2020)
av: Galvão, Ricardo Kléber M.
Publicerad: (2020)
A LINGUAGEM COMPUTACIONAL E A NECESSIDADE DE REPENSAR O CURRÍCULO
av: Barbosa, Luciana Santos, et al.
av: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
av: Grizzle, Alton, et al.
Publicerad: (2013)
av: Grizzle, Alton, et al.
Publicerad: (2013)
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
av: Grizzle, Alton, et al.
Publicerad: (2016)
av: Grizzle, Alton, et al.
Publicerad: (2016)
Seven languages in seven weeks: a pragmatic guide to learning programming languages/
av: Tate, Bruce A.
Publicerad: (2010)
av: Tate, Bruce A.
Publicerad: (2010)
Rethinking culture and creativity in the digital transformation
av: Lazzeretti, Luciana
Publicerad: (2023)
av: Lazzeretti, Luciana
Publicerad: (2023)
Digital competence of teachers
av: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publicerad: (2024)
av: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publicerad: (2024)
Competências digitais dos professores
av: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publicerad: (2024)
av: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publicerad: (2024)
Guia de referência XHTML - eXtensible HyperText Markup Language
Publicerad: (2024)
Publicerad: (2024)
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
av: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Publicerad: (2024)
av: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Publicerad: (2024)
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
av: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Publicerad: (2024)
av: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Publicerad: (2024)
Construindo chatbots com python: usando natural language processing e machine learning.
av: Raj, Sumit.
Publicerad: (2019)
av: Raj, Sumit.
Publicerad: (2019)
The need for data justice in education
av: Pangrazio, Luci
Publicerad: (2025)
av: Pangrazio, Luci
Publicerad: (2025)
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
av: Sobral, Mariana Canto
Publicerad: (2024)
av: Sobral, Mariana Canto
Publicerad: (2024)
O letramento midiático em escolas: lutando contra a desinformação on-line
av: Sobral, Mariana Canto
Publicerad: (2024)
av: Sobral, Mariana Canto
Publicerad: (2024)
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
av: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
av: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
av: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
av: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
av: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicerad: (2013)
av: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicerad: (2013)
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
av: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicerad: (2016)
av: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicerad: (2016)
Rethinking the political-pedagogic projects for the integration of technologies into the school environment
av: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos, et al.
Publicerad: (2024)
av: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos, et al.
Publicerad: (2024)
The need for data justice in education
av: Pangrazio, Luci
av: Pangrazio, Luci
Curriculum+ platform: content, education, motivation, and learning in public schools
av: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
av: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Curriculum+ Platform: Content, education, motivation, and learning in public schools
av: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Publicerad: (2024)
av: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Publicerad: (2024)
RETHINKING THE POLITICAL-PEDAGOGIC PROJECTS FOR THE INTEGRATION OF TECHNOLOGIES INTO THE SCHOOL ENVIRONMENT
av: Vosgerau, Dilmeire Sant'Anna Ramos, et al.
av: Vosgerau, Dilmeire Sant'Anna Ramos, et al.
Technologies for education and curriculum public policies
av: Almeida, Fernando José de, et al.
av: Almeida, Fernando José de, et al.
Technologies for education and curriculum public policies
av: Almeida, Fernando José de, et al.
Publicerad: (2024)
av: Almeida, Fernando José de, et al.
Publicerad: (2024)
TECHNOLOGIES IN THE CURRICULUM FOR LEARNING AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS
av: Gavassa, Regina Célia Fortuna Broti, et al.
av: Gavassa, Regina Célia Fortuna Broti, et al.
The National Common Curriculum and the use of ICT in education
av: Paiva, Deise de Lacerda
Publicerad: (2024)
av: Paiva, Deise de Lacerda
Publicerad: (2024)
Platforms, algorithms and de-citizenship: the school curriculum as an antidote
av: Almeida, Fernando José de, et al.
av: Almeida, Fernando José de, et al.
Platforms, algorithms, and de-citizenship: The school curriculum as an antidote
av: Almeida, Fernando José de, et al.
Publicerad: (2024)
av: Almeida, Fernando José de, et al.
Publicerad: (2024)
Technologies in the curriculum for learning and Sustainable Development Goals
av: Gavassa, Regina Célia Fortuna Broti, et al.
Publicerad: (2024)
av: Gavassa, Regina Célia Fortuna Broti, et al.
Publicerad: (2024)
The national common curriculum and the use of ICT in education
av: Paiva, Deise de Lacerda
av: Paiva, Deise de Lacerda
Education, computing, and Artificial Intelligence
av: Vicari, Rosa Maria, et al.
Publicerad: (2024)
av: Vicari, Rosa Maria, et al.
Publicerad: (2024)
More efforts are needed to make e-commerce a force for development
av: Fredriksson, Torbjörn
Publicerad: (2024)
av: Fredriksson, Torbjörn
Publicerad: (2024)
Liknande verk
-
A linguagem computacional e a necessidade de repensar o currículo
av: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Publicerad: (2024) -
COMPUTATIONAL LANGUAGE AND THE NEED TO RETHINK THE CURRICULUM
av: Barbosa, Luciana Santos, et al. -
Linguagens formais: exercícios e soluções
av: Ramos, Marcus Vinícius Midena
Publicerad: (2021) -
Perícia forense digital: guia prático com uso do sistema operacional Windows
av: Hassan, Nihad A., et al. -
Aprenda computação forense: um guia para iniciantes para buscar, analisar e proteger evidências digitais
av: Oettinger, William, et al.
Publicerad: (2021)