Computational language and the need to rethink the curriculum
Gorde:
Egile Nagusiak: | Barbosa, Luciana Santos, Silva, Júlio César Martins dos Anjos |
---|---|
Beste egile batzuk: | Cetic.br |
Formatua: | Capítulos de Livro Analíticas |
Hizkuntza: | ingelesa |
Argitaratua: |
2024
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1329 |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
- Aleari buruzko argibideak
- Deskribapena
- Iruzkinak
- Beste bertsio batzuk (1)
- Antzeko izenburuak
- MARC erregistroa
Antzeko izenburuak
A linguagem computacional e a necessidade de repensar o currículo
nork: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Argitaratua: (2024)
COMPUTATIONAL LANGUAGE AND THE NEED TO RETHINK THE CURRICULUM
nork: Barbosa, Luciana Santos, et al.
nork: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Linguagens formais: exercícios e soluções
nork: Ramos, Marcus Vinícius Midena
Argitaratua: (2021)
nork: Ramos, Marcus Vinícius Midena
Argitaratua: (2021)
Perícia forense digital: guia prático com uso do sistema operacional Windows
nork: Hassan, Nihad A., et al.
nork: Hassan, Nihad A., et al.
Aprenda computação forense: um guia para iniciantes para buscar, analisar e proteger evidências digitais
nork: Oettinger, William, et al.
Argitaratua: (2021)
nork: Oettinger, William, et al.
Argitaratua: (2021)
Desvendando a computação forense
nork: Eleutério, Pedro Monteiro da Silva, et al.
Argitaratua: (2019)
nork: Eleutério, Pedro Monteiro da Silva, et al.
Argitaratua: (2019)
Introdução à análise forense em redes de computadores: conceitos, técnicas e ferramentas para "grampos digitais"
nork: Galvão, Ricardo Kléber M.
Argitaratua: (2020)
nork: Galvão, Ricardo Kléber M.
Argitaratua: (2020)
A LINGUAGEM COMPUTACIONAL E A NECESSIDADE DE REPENSAR O CURRÍCULO
nork: Barbosa, Luciana Santos, et al.
nork: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
nork: Grizzle, Alton, et al.
Argitaratua: (2013)
nork: Grizzle, Alton, et al.
Argitaratua: (2013)
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
nork: Grizzle, Alton, et al.
Argitaratua: (2016)
nork: Grizzle, Alton, et al.
Argitaratua: (2016)
Seven languages in seven weeks: a pragmatic guide to learning programming languages/
nork: Tate, Bruce A.
Argitaratua: (2010)
nork: Tate, Bruce A.
Argitaratua: (2010)
Rethinking culture and creativity in the digital transformation
nork: Lazzeretti, Luciana
Argitaratua: (2023)
nork: Lazzeretti, Luciana
Argitaratua: (2023)
Digital competence of teachers
nork: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Argitaratua: (2024)
nork: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Argitaratua: (2024)
Competências digitais dos professores
nork: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Argitaratua: (2024)
nork: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Argitaratua: (2024)
Guia de referência XHTML - eXtensible HyperText Markup Language
Argitaratua: (2024)
Argitaratua: (2024)
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
nork: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Argitaratua: (2024)
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
nork: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Argitaratua: (2024)
Construindo chatbots com python: usando natural language processing e machine learning.
nork: Raj, Sumit.
Argitaratua: (2019)
nork: Raj, Sumit.
Argitaratua: (2019)
The need for data justice in education
nork: Pangrazio, Luci
Argitaratua: (2025)
nork: Pangrazio, Luci
Argitaratua: (2025)
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
nork: Sobral, Mariana Canto
Argitaratua: (2024)
nork: Sobral, Mariana Canto
Argitaratua: (2024)
O letramento midiático em escolas: lutando contra a desinformação on-line
nork: Sobral, Mariana Canto
Argitaratua: (2024)
nork: Sobral, Mariana Canto
Argitaratua: (2024)
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
nork: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
nork: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
nork: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
nork: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
nork: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Argitaratua: (2013)
nork: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Argitaratua: (2013)
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
nork: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Argitaratua: (2016)
nork: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Argitaratua: (2016)
Rethinking the political-pedagogic projects for the integration of technologies into the school environment
nork: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos, et al.
Argitaratua: (2024)
The need for data justice in education
nork: Pangrazio, Luci
nork: Pangrazio, Luci
Curriculum+ platform: content, education, motivation, and learning in public schools
nork: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
nork: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Curriculum+ Platform: Content, education, motivation, and learning in public schools
nork: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Argitaratua: (2024)
RETHINKING THE POLITICAL-PEDAGOGIC PROJECTS FOR THE INTEGRATION OF TECHNOLOGIES INTO THE SCHOOL ENVIRONMENT
nork: Vosgerau, Dilmeire Sant'Anna Ramos, et al.
nork: Vosgerau, Dilmeire Sant'Anna Ramos, et al.
Technologies for education and curriculum public policies
nork: Almeida, Fernando José de, et al.
nork: Almeida, Fernando José de, et al.
Technologies for education and curriculum public policies
nork: Almeida, Fernando José de, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Almeida, Fernando José de, et al.
Argitaratua: (2024)
TECHNOLOGIES IN THE CURRICULUM FOR LEARNING AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS
nork: Gavassa, Regina Célia Fortuna Broti, et al.
nork: Gavassa, Regina Célia Fortuna Broti, et al.
The National Common Curriculum and the use of ICT in education
nork: Paiva, Deise de Lacerda
Argitaratua: (2024)
nork: Paiva, Deise de Lacerda
Argitaratua: (2024)
Platforms, algorithms and de-citizenship: the school curriculum as an antidote
nork: Almeida, Fernando José de, et al.
nork: Almeida, Fernando José de, et al.
Platforms, algorithms, and de-citizenship: The school curriculum as an antidote
nork: Almeida, Fernando José de, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Almeida, Fernando José de, et al.
Argitaratua: (2024)
Technologies in the curriculum for learning and Sustainable Development Goals
nork: Gavassa, Regina Célia Fortuna Broti, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Gavassa, Regina Célia Fortuna Broti, et al.
Argitaratua: (2024)
The national common curriculum and the use of ICT in education
nork: Paiva, Deise de Lacerda
nork: Paiva, Deise de Lacerda
Education, computing, and Artificial Intelligence
nork: Vicari, Rosa Maria, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Vicari, Rosa Maria, et al.
Argitaratua: (2024)
More efforts are needed to make e-commerce a force for development
nork: Fredriksson, Torbjörn
Argitaratua: (2024)
nork: Fredriksson, Torbjörn
Argitaratua: (2024)
Antzeko izenburuak
-
A linguagem computacional e a necessidade de repensar o currículo
nork: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Argitaratua: (2024) -
COMPUTATIONAL LANGUAGE AND THE NEED TO RETHINK THE CURRICULUM
nork: Barbosa, Luciana Santos, et al. -
Linguagens formais: exercícios e soluções
nork: Ramos, Marcus Vinícius Midena
Argitaratua: (2021) -
Perícia forense digital: guia prático com uso do sistema operacional Windows
nork: Hassan, Nihad A., et al. -
Aprenda computação forense: um guia para iniciantes para buscar, analisar e proteger evidências digitais
nork: Oettinger, William, et al.
Argitaratua: (2021)