A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
Sparad:
Huvudskapare: | Hughes, Cecilia, Pereiro, Emiliano |
---|---|
Övriga skapare: | Cetic.br |
Materialtyp: | Capítulos de Livro Analíticas |
Språk: | engelska |
Publicerad: |
2024
|
Ämnen: | |
Länkar: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1314 |
Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
- Beståndsuppgifter
- Beskrivning
- Kommentarer
- Andra versioner (1)
- Liknande verk
- Katalogiseringsuppgifter
Liknande verk
A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE DIGITAL SKILLS OF CHILDREN IN BRAZIL AND URUGUAY
av: Hughes, Cecilia, et al.
av: Hughes, Cecilia, et al.
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
av: Hughes, Cecilia, et al.
Publicerad: (2024)
av: Hughes, Cecilia, et al.
Publicerad: (2024)
Desenvolvendo habilidades e competências para cidadania digital: desafios na formação de professores e na sala de aula
Publicerad: (2024)
Publicerad: (2024)
BNCC Computação e cultura digital: caminhos para uma educação digital crítica e responsável
Publicerad: (2025)
Publicerad: (2025)
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
av: Sousa, Caio Jardim, et al.
av: Sousa, Caio Jardim, et al.
From inclusion to literacy: skills for a less asymmetric insertion in the digital world
av: Evangelista, Rafael de Almeida
av: Evangelista, Rafael de Almeida
From inclusion to literacy: Skills for a less asymmetric insertion in the digital world
av: Evangelista, Rafael de Almeida
Publicerad: (2024)
av: Evangelista, Rafael de Almeida
Publicerad: (2024)
Protection of children on the Internet: a comparative analysis of social media
av: Henriques, Isabella, et al.
Publicerad: (2025)
av: Henriques, Isabella, et al.
Publicerad: (2025)
Internet use and appropriation by children: a comparative analysis of the latest editions of ICT kids online Brazil surveys
av: Marques, Jane Aparecida
av: Marques, Jane Aparecida
Internet use and appropriation by children: A comparative analysis of the latest editions of ICT Kids Online Brazil surveys
av: Marques, Jane Aparecida
Publicerad: (2024)
av: Marques, Jane Aparecida
Publicerad: (2024)
IA na educação: a importância do letramento crítico em dados
Publicerad: (2023)
Publicerad: (2023)
Internet and childhood: the impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
av: Moura, Iara, et al.
av: Moura, Iara, et al.
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia covid-19
av: Sousa, Caio Jardim, et al.
av: Sousa, Caio Jardim, et al.
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: An overview of Internet access by students during the COVID-19 pandemic
av: Sousa, Caio Jardim, et al.
Publicerad: (2024)
av: Sousa, Caio Jardim, et al.
Publicerad: (2024)
Childhood and adolescence in the digital age: a comparative report of the Kids Online surveys in Brazil, Chile, Costa Rica and Uruguay
av: Trucco, Daniela, et al.
Publicerad: (2020)
av: Trucco, Daniela, et al.
Publicerad: (2020)
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
av: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicerad: (2016)
av: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicerad: (2016)
Internet and childhood: The impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
av: Moura, Iara, et al.
Publicerad: (2024)
av: Moura, Iara, et al.
Publicerad: (2024)
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
av: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicerad: (2013)
av: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicerad: (2013)
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia COVID-19
av: Sousa, Caio Jardim, et al.
Publicerad: (2024)
av: Sousa, Caio Jardim, et al.
Publicerad: (2024)
Children’s participation in digital citizenship
av: Viana, Claudemir Edson, et al.
Publicerad: (2024)
av: Viana, Claudemir Edson, et al.
Publicerad: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
av: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publicerad: (2024)
av: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publicerad: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
av: Araújo, Mônica Daisy Vieira
av: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Protection of children on the Internet: A comparative analysis of social media
av: Henriques, Isabella Vieira Machado, et al.
av: Henriques, Isabella Vieira Machado, et al.
Children use of social networks in Brazil, Chile, Costa Rica and Uruguay
av: Palma, Amalia, et al.
Publicerad: (2024)
av: Palma, Amalia, et al.
Publicerad: (2024)
Bullying and cyberbullying experiences among children in Brazil
av: Cunha, Josafá Moreira da, et al.
Publicerad: (2024)
av: Cunha, Josafá Moreira da, et al.
Publicerad: (2024)
The survey of adult skills : reader's companion.
av: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicerad: (2016)
av: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicerad: (2016)
Comparing results on internet access and use: Brazil, Portugal And Europe
av: Ponte, Cristina 1956-, et al.
av: Ponte, Cristina 1956-, et al.
UMA ANÁLISE COMPARATIVA DAS HABILIDADES DIGITAIS DE CRIANÇAS E ADOLESCENTES NO BRASIL E URUGUAI
av: Hughes, Cecilia, et al.
av: Hughes, Cecilia, et al.
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
av: Serrão, Bianca Orrico, et al.
av: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
av: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Publicerad: (2025)
av: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Publicerad: (2025)
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
av: Moura, Iara, et al.
av: Moura, Iara, et al.
Diversidade de gênero na Infância e a internet como meio para letramento, regulação e informação
Publicerad: (2024)
Publicerad: (2024)
Comparing results on Internet access and use: Brazil, Portugal and Europe
av: Ponte, Cristina, et al.
Publicerad: (2024)
av: Ponte, Cristina, et al.
Publicerad: (2024)
Da inclusão ao letramento: habilidades para uma inserção menos assimétrica no mundo digital
av: Evangelista, Rafael de Almeida
av: Evangelista, Rafael de Almeida
Da inclusão ao letramento: habilidades para uma inserção menos assimétrica no mundo digital
av: Evangelista, Rafael de Almeida
Publicerad: (2024)
av: Evangelista, Rafael de Almeida
Publicerad: (2024)
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
av: Moura, Iara, et al.
Publicerad: (2024)
av: Moura, Iara, et al.
Publicerad: (2024)
Internet e Territorialidade: Quais caminhos possíveis para promoção da inclusão digital no Brasil?
Publicerad: (2024)
Publicerad: (2024)
Brazil, Portugal, Europe: gender and children’s mobile access to the internet
av: Ponte, Cristina 1956-
av: Ponte, Cristina 1956-
The National Common Curricular Base and activities of children on the Internet: A comparison and evaluation
av: Klafke, Guilherme Forma, et al.
Publicerad: (2024)
av: Klafke, Guilherme Forma, et al.
Publicerad: (2024)
Children use of social networks in Brazil, Chile, Costa Rica and Uruguay
av: Palma, Amalia, et al.
av: Palma, Amalia, et al.
Liknande verk
-
A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE DIGITAL SKILLS OF CHILDREN IN BRAZIL AND URUGUAY
av: Hughes, Cecilia, et al. -
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
av: Hughes, Cecilia, et al.
Publicerad: (2024) -
Desenvolvendo habilidades e competências para cidadania digital: desafios na formação de professores e na sala de aula
Publicerad: (2024) -
BNCC Computação e cultura digital: caminhos para uma educação digital crítica e responsável
Publicerad: (2025) -
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
av: Sousa, Caio Jardim, et al.