A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
I tiakina i:
Ngā kaituhi matua: | Hughes, Cecilia, Pereiro, Emiliano |
---|---|
Ētahi atu kaituhi: | Cetic.br |
Hōputu: | Capítulos de Livro Analíticas |
Reo: | Ingarihi |
I whakaputaina: |
2024
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1314 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE DIGITAL SKILLS OF CHILDREN IN BRAZIL AND URUGUAY
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Desenvolvendo habilidades e competências para cidadania digital: desafios na formação de professores e na sala de aula
I whakaputaina: (2024)
I whakaputaina: (2024)
BNCC Computação e cultura digital: caminhos para uma educação digital crítica e responsável
I whakaputaina: (2025)
I whakaputaina: (2025)
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
From inclusion to literacy: skills for a less asymmetric insertion in the digital world
mā: Evangelista, Rafael de Almeida
mā: Evangelista, Rafael de Almeida
From inclusion to literacy: Skills for a less asymmetric insertion in the digital world
mā: Evangelista, Rafael de Almeida
I whakaputaina: (2024)
mā: Evangelista, Rafael de Almeida
I whakaputaina: (2024)
Protection of children on the Internet: a comparative analysis of social media
mā: Henriques, Isabella, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
mā: Henriques, Isabella, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
Internet use and appropriation by children: a comparative analysis of the latest editions of ICT kids online Brazil surveys
mā: Marques, Jane Aparecida
mā: Marques, Jane Aparecida
Internet use and appropriation by children: A comparative analysis of the latest editions of ICT Kids Online Brazil surveys
mā: Marques, Jane Aparecida
I whakaputaina: (2024)
mā: Marques, Jane Aparecida
I whakaputaina: (2024)
IA na educação: a importância do letramento crítico em dados
I whakaputaina: (2023)
I whakaputaina: (2023)
Internet and childhood: the impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia covid-19
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: An overview of Internet access by students during the COVID-19 pandemic
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Childhood and adolescence in the digital age: a comparative report of the Kids Online surveys in Brazil, Chile, Costa Rica and Uruguay
mā: Trucco, Daniela, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
mā: Trucco, Daniela, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2016)
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2016)
Internet and childhood: The impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2013)
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2013)
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia COVID-19
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Children’s participation in digital citizenship
mā: Viana, Claudemir Edson, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Viana, Claudemir Edson, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
I whakaputaina: (2024)
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
I whakaputaina: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Protection of children on the Internet: A comparative analysis of social media
mā: Henriques, Isabella Vieira Machado, me ētahi atu.
mā: Henriques, Isabella Vieira Machado, me ētahi atu.
Children use of social networks in Brazil, Chile, Costa Rica and Uruguay
mā: Palma, Amalia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Palma, Amalia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Bullying and cyberbullying experiences among children in Brazil
mā: Cunha, Josafá Moreira da, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Cunha, Josafá Moreira da, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
The survey of adult skills : reader's companion.
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2016)
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2016)
Comparing results on internet access and use: Brazil, Portugal And Europe
mā: Ponte, Cristina 1956-, me ētahi atu.
mā: Ponte, Cristina 1956-, me ētahi atu.
UMA ANÁLISE COMPARATIVA DAS HABILIDADES DIGITAIS DE CRIANÇAS E ADOLESCENTES NO BRASIL E URUGUAI
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
mā: Serrão, Bianca Orrico, me ētahi atu.
mā: Serrão, Bianca Orrico, me ētahi atu.
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
mā: Serrão, Bianca Orrico, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
mā: Serrão, Bianca Orrico, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
Diversidade de gênero na Infância e a internet como meio para letramento, regulação e informação
I whakaputaina: (2024)
I whakaputaina: (2024)
Comparing results on Internet access and use: Brazil, Portugal and Europe
mā: Ponte, Cristina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Ponte, Cristina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Da inclusão ao letramento: habilidades para uma inserção menos assimétrica no mundo digital
mā: Evangelista, Rafael de Almeida
mā: Evangelista, Rafael de Almeida
Da inclusão ao letramento: habilidades para uma inserção menos assimétrica no mundo digital
mā: Evangelista, Rafael de Almeida
I whakaputaina: (2024)
mā: Evangelista, Rafael de Almeida
I whakaputaina: (2024)
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Internet e Territorialidade: Quais caminhos possíveis para promoção da inclusão digital no Brasil?
I whakaputaina: (2024)
I whakaputaina: (2024)
Brazil, Portugal, Europe: gender and children’s mobile access to the internet
mā: Ponte, Cristina 1956-
mā: Ponte, Cristina 1956-
The National Common Curricular Base and activities of children on the Internet: A comparison and evaluation
mā: Klafke, Guilherme Forma, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Klafke, Guilherme Forma, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Children use of social networks in Brazil, Chile, Costa Rica and Uruguay
mā: Palma, Amalia, me ētahi atu.
mā: Palma, Amalia, me ētahi atu.
Ngā tūemi rite
-
A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE DIGITAL SKILLS OF CHILDREN IN BRAZIL AND URUGUAY
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu. -
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024) -
Desenvolvendo habilidades e competências para cidadania digital: desafios na formação de professores e na sala de aula
I whakaputaina: (2024) -
BNCC Computação e cultura digital: caminhos para uma educação digital crítica e responsável
I whakaputaina: (2025) -
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.