A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
Gorde:
Egile Nagusiak: | Hughes, Cecilia, Pereiro, Emiliano |
---|---|
Beste egile batzuk: | Cetic.br |
Formatua: | Capítulos de Livro Analíticas |
Hizkuntza: | ingelesa |
Argitaratua: |
2024
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1314 |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
- Aleari buruzko argibideak
- Deskribapena
- Iruzkinak
- Beste bertsio batzuk (1)
- Antzeko izenburuak
- MARC erregistroa
Antzeko izenburuak
A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE DIGITAL SKILLS OF CHILDREN IN BRAZIL AND URUGUAY
nork: Hughes, Cecilia, et al.
nork: Hughes, Cecilia, et al.
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
nork: Hughes, Cecilia, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Hughes, Cecilia, et al.
Argitaratua: (2024)
Desenvolvendo habilidades e competências para cidadania digital: desafios na formação de professores e na sala de aula
Argitaratua: (2024)
Argitaratua: (2024)
BNCC Computação e cultura digital: caminhos para uma educação digital crítica e responsável
Argitaratua: (2025)
Argitaratua: (2025)
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
nork: Sousa, Caio Jardim, et al.
nork: Sousa, Caio Jardim, et al.
From inclusion to literacy: skills for a less asymmetric insertion in the digital world
nork: Evangelista, Rafael de Almeida
nork: Evangelista, Rafael de Almeida
From inclusion to literacy: Skills for a less asymmetric insertion in the digital world
nork: Evangelista, Rafael de Almeida
Argitaratua: (2024)
nork: Evangelista, Rafael de Almeida
Argitaratua: (2024)
Protection of children on the Internet: a comparative analysis of social media
nork: Henriques, Isabella, et al.
Argitaratua: (2025)
nork: Henriques, Isabella, et al.
Argitaratua: (2025)
Internet use and appropriation by children: a comparative analysis of the latest editions of ICT kids online Brazil surveys
nork: Marques, Jane Aparecida
nork: Marques, Jane Aparecida
Internet use and appropriation by children: A comparative analysis of the latest editions of ICT Kids Online Brazil surveys
nork: Marques, Jane Aparecida
Argitaratua: (2024)
nork: Marques, Jane Aparecida
Argitaratua: (2024)
IA na educação: a importância do letramento crítico em dados
Argitaratua: (2023)
Argitaratua: (2023)
Internet and childhood: the impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
nork: Moura, Iara, et al.
nork: Moura, Iara, et al.
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia covid-19
nork: Sousa, Caio Jardim, et al.
nork: Sousa, Caio Jardim, et al.
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: An overview of Internet access by students during the COVID-19 pandemic
nork: Sousa, Caio Jardim, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Sousa, Caio Jardim, et al.
Argitaratua: (2024)
Childhood and adolescence in the digital age: a comparative report of the Kids Online surveys in Brazil, Chile, Costa Rica and Uruguay
nork: Trucco, Daniela, et al.
Argitaratua: (2020)
nork: Trucco, Daniela, et al.
Argitaratua: (2020)
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2016)
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2016)
Internet and childhood: The impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
nork: Moura, Iara, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Moura, Iara, et al.
Argitaratua: (2024)
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2013)
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2013)
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia COVID-19
nork: Sousa, Caio Jardim, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Sousa, Caio Jardim, et al.
Argitaratua: (2024)
Children’s participation in digital citizenship
nork: Viana, Claudemir Edson, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Viana, Claudemir Edson, et al.
Argitaratua: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
nork: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Argitaratua: (2024)
nork: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Argitaratua: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
nork: Araújo, Mônica Daisy Vieira
nork: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Protection of children on the Internet: A comparative analysis of social media
nork: Henriques, Isabella Vieira Machado, et al.
nork: Henriques, Isabella Vieira Machado, et al.
Children use of social networks in Brazil, Chile, Costa Rica and Uruguay
nork: Palma, Amalia, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Palma, Amalia, et al.
Argitaratua: (2024)
Bullying and cyberbullying experiences among children in Brazil
nork: Cunha, Josafá Moreira da, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Cunha, Josafá Moreira da, et al.
Argitaratua: (2024)
The survey of adult skills : reader's companion.
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2016)
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2016)
Comparing results on internet access and use: Brazil, Portugal And Europe
nork: Ponte, Cristina 1956-, et al.
nork: Ponte, Cristina 1956-, et al.
UMA ANÁLISE COMPARATIVA DAS HABILIDADES DIGITAIS DE CRIANÇAS E ADOLESCENTES NO BRASIL E URUGUAI
nork: Hughes, Cecilia, et al.
nork: Hughes, Cecilia, et al.
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
nork: Serrão, Bianca Orrico, et al.
nork: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
nork: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Argitaratua: (2025)
nork: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Argitaratua: (2025)
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
nork: Moura, Iara, et al.
nork: Moura, Iara, et al.
Diversidade de gênero na Infância e a internet como meio para letramento, regulação e informação
Argitaratua: (2024)
Argitaratua: (2024)
Comparing results on Internet access and use: Brazil, Portugal and Europe
nork: Ponte, Cristina, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Ponte, Cristina, et al.
Argitaratua: (2024)
Da inclusão ao letramento: habilidades para uma inserção menos assimétrica no mundo digital
nork: Evangelista, Rafael de Almeida
nork: Evangelista, Rafael de Almeida
Da inclusão ao letramento: habilidades para uma inserção menos assimétrica no mundo digital
nork: Evangelista, Rafael de Almeida
Argitaratua: (2024)
nork: Evangelista, Rafael de Almeida
Argitaratua: (2024)
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
nork: Moura, Iara, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Moura, Iara, et al.
Argitaratua: (2024)
Internet e Territorialidade: Quais caminhos possíveis para promoção da inclusão digital no Brasil?
Argitaratua: (2024)
Argitaratua: (2024)
Brazil, Portugal, Europe: gender and children’s mobile access to the internet
nork: Ponte, Cristina 1956-
nork: Ponte, Cristina 1956-
The National Common Curricular Base and activities of children on the Internet: A comparison and evaluation
nork: Klafke, Guilherme Forma, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Klafke, Guilherme Forma, et al.
Argitaratua: (2024)
Children use of social networks in Brazil, Chile, Costa Rica and Uruguay
nork: Palma, Amalia, et al.
nork: Palma, Amalia, et al.
Antzeko izenburuak
-
A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE DIGITAL SKILLS OF CHILDREN IN BRAZIL AND URUGUAY
nork: Hughes, Cecilia, et al. -
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
nork: Hughes, Cecilia, et al.
Argitaratua: (2024) -
Desenvolvendo habilidades e competências para cidadania digital: desafios na formação de professores e na sala de aula
Argitaratua: (2024) -
BNCC Computação e cultura digital: caminhos para uma educação digital crítica e responsável
Argitaratua: (2025) -
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
nork: Sousa, Caio Jardim, et al.