Digital competence of teachers
I tiakina i:
Kaituhi matua: | Tarouco, Liane Margarida Rockenbach |
---|---|
Ētahi atu kaituhi: | Cetic.br |
Hōputu: | Capítulos de Livro Analíticas |
Reo: | Ingarihi |
I whakaputaina: |
2024
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1309 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
Competências digitais dos professores
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
I whakaputaina: (2024)
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
I whakaputaina: (2024)
Digital competence in Brazil
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Competência digital no Brasil
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
DIGITAL COMPETENCE OF TEACHERS
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Digital competence in Brazil
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, me ētahi atu.
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, me ētahi atu.
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2013)
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2013)
Computational language and the need to rethink the curriculum
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
A linguagem computacional e a necessidade de repensar o currículo
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
COMPETÊNCIAS DIGITAIS DOS PROFESSORES
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
mā: INCoDe.2030
mā: INCoDe.2030
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2013)
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2013)
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016)
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016)
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Monitoreo de la Agenda Digital para América Latina y el Caribe eLAC2018
mā: Alejandro Patiño, Jorge, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2018)
mā: Alejandro Patiño, Jorge, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2018)
From digital technologies to education: A new culture and new logics for teacher training
mā: Padilha, Marcia
I whakaputaina: (2024)
mā: Padilha, Marcia
I whakaputaina: (2024)
From digital technologies to education: a new culture and new logics for teacher training
mā: Padilha, Marcia
mā: Padilha, Marcia
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
mā: Serrão, Bianca Orrico, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
mā: Serrão, Bianca Orrico, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
mā: Serrão, Bianca Orrico, me ētahi atu.
mā: Serrão, Bianca Orrico, me ētahi atu.
Skills and digital inclusion: The role of schools
mā: Wagner, Flávio Rech
I whakaputaina: (2024)
mā: Wagner, Flávio Rech
I whakaputaina: (2024)
Skills and digital inclusion: the role of schools
mā: Wagner, Flávio Rech
mā: Wagner, Flávio Rech
Habilidades e inclusão digital: o papel das escolas
mā: Wagner, Flávio Rech
I whakaputaina: (2024)
mā: Wagner, Flávio Rech
I whakaputaina: (2024)
Habilidades e inclusão digital: o papel das escolas
mā: Wagner, Flávio Rech
mā: Wagner, Flávio Rech
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
Digitization, preservation and access: The experience of the Brasiliana Mindlin Library/USP in the digital field
mā: Zeron, Carlos Alberto de Moura Ribeiro, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Zeron, Carlos Alberto de Moura Ribeiro, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Cultura, educação e tecnologias em debate - Volume 3
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
Cultura, educação e tecnologias em debate - Volume 2
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2019)
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2019)
Cultura, educação e tecnologias em debate
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2019)
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2019)
Digital inclusion indicators
mā: Bertoncello, Ludhiana, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Bertoncello, Ludhiana, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
For digital inclusion beyond marketplace
mā: Soares, Gustavo Gindre Monteiro
I whakaputaina: (2024)
mā: Soares, Gustavo Gindre Monteiro
I whakaputaina: (2024)
Public policies and digital inclusion
mā: Afonso, Carlos Alberto
I whakaputaina: (2024)
mā: Afonso, Carlos Alberto
I whakaputaina: (2024)
Digital inclusion, innovation and universities
mā: Wagner, Flávio Rech
I whakaputaina: (2024)
mā: Wagner, Flávio Rech
I whakaputaina: (2024)
O letramento midiático em escolas: lutando contra a desinformação on-line
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
Digital inclusion indicators
mā: Rodrigues, Aline Visconti, me ētahi atu.
mā: Rodrigues, Aline Visconti, me ētahi atu.
Digital inclusion of small and medium entrepreneurs in Brazil
mā: Cleto, Nivaldo
I whakaputaina: (2024)
mā: Cleto, Nivaldo
I whakaputaina: (2024)
Open Educational Resources, teacher training and the challenge of educating in the digital culture
mā: Gonsales, Priscila
I whakaputaina: (2024)
mā: Gonsales, Priscila
I whakaputaina: (2024)
Indicadores de inclusão digital
mā: Rodrigues, Aline Visconti, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Rodrigues, Aline Visconti, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Digital inclusion, innovation and universities
mā: Wagner, Flávio Rech
mā: Wagner, Flávio Rech
Ngā tūemi rite
-
Competências digitais dos professores
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
I whakaputaina: (2024) -
Digital competence in Brazil
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024) -
Competência digital no Brasil
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024) -
DIGITAL COMPETENCE OF TEACHERS
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach -
Digital competence in Brazil
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, me ētahi atu.