Media literacy: How can education help fight disinformation?
I tiakina i:
Ngā kaituhi matua: | Silva, Priscilla, Souza, Carlos Affonso Pereira de, Mangeth, Ana Lara Galhano |
---|---|
Ētahi atu kaituhi: | Cetic.br |
Hōputu: | Capítulos de Livro Analíticas |
Reo: | Ingarihi |
I whakaputaina: |
2024
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1281 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
Media literacy: How can education help fight disinformation?
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
MEDIA LITERACY IN SCHOOLS: FIGHTING ONLINE DISINFORMATION
mā: Canto, Mariana
mā: Canto, Mariana
Media literacy: como a educação pode ajudar a combater a desinformação?
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Media literacy: como a educação pode ajudar a combater a desinformação?
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
Infodemic: Disinformation and media literacy in the context of COVID-19
mā: Posetti, Julie, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Posetti, Julie, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Estratégias nacionais sobre Inteligência Artificial: lições para a construção de um modelo brasileiro
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
National strategies for Artificial Intelligence: Lessons for building a Brazilian model
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Meaningful connectivity and disinformation: which competencies and knowledge are needed in the age of generative AI?
mā: Sanches, Danielle, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
mā: Sanches, Danielle, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
Meaningful connectivity and disinformation: Which competencies and knowledge are needed in the age of generative AI?
mā: Sanches, Danielle, me ētahi atu.
mā: Sanches, Danielle, me ētahi atu.
Digital skills and gaps of young people dealing with disinformation in Brazil
mā: Konopacki, Marco Antonio, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Konopacki, Marco Antonio, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Digital skills and gaps of young people dealing with disinformation in Brazil
mā: Konopacki, Marco, me ētahi atu.
mā: Konopacki, Marco, me ētahi atu.
Cloud empires : how digital platforms are overtaking the state and how we can regain control /
mā: Lehdonvirta, Vili,
I whakaputaina: (2022)
mā: Lehdonvirta, Vili,
I whakaputaina: (2022)
Own this: how platform cooperatives help workers build a democratic internet
mā: Scholz, Trebor
I whakaputaina: (2023)
mā: Scholz, Trebor
I whakaputaina: (2023)
Ocupantes de cargos públicos e regulação de plataformas no contexto brasileiro: prerrogativas e responsabilidades
mā: Laura Gabrieli Pereira da Silva, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2023)
mā: Laura Gabrieli Pereira da Silva, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2023)
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2013)
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2013)
Pós-verdade e fake news : reflexões sobre a guerra de narrativas
mā: Barbosa, Mariana 4107 organização
I whakaputaina: (2019)
mā: Barbosa, Mariana 4107 organização
I whakaputaina: (2019)
Estratégias nacionais sobre Inteligência Artificial: lições para a construção de um modelo brasileiro
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
National strategies for Artificial Intelligence: Lessons for building a Brazilian model
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2013)
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2013)
Run as fast you can: you can't catch me, I am the digital paradigm
mā: Rovíra, Sebastián, me ētahi atu.
mā: Rovíra, Sebastián, me ētahi atu.
Run as fast you can: You can't catch me, I am the digital paradigm
mā: Rovira, Sebastián, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Rovira, Sebastián, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Desinformação e democracia : a guerra contra as Fake News na internet
mā: Segurado, Rosemary
I whakaputaina: (2021)
mā: Segurado, Rosemary
I whakaputaina: (2021)
Relatório Internet, Desinformação e Democracia
mā: Parajo, Eduardo Fumes, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
mā: Parajo, Eduardo Fumes, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
O letramento midiático em escolas: lutando contra a desinformação on-line
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
Network propaganda : manipulation, disinformation, and radicalization in American politics
mā: Benkler, Yochai author., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2018)
mā: Benkler, Yochai author., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2018)
What contributions can we get from the pilot experience with the “UCA Project” proposed by the Ministry of Education in Brazil, 2010-2012?
mā: Fagundes, Léa da Cruz, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Fagundes, Léa da Cruz, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Internet for the people : the fight for our digital future
mā: Tarnoff, Ben,
I whakaputaina: (2022)
mā: Tarnoff, Ben,
I whakaputaina: (2022)
The importance of metrics to ensure security and to fight spam
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
The importance of metrics to ensure security and to fight spam
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Teacher training and digital literacy: a correlation study on the ICT in education databases
mā: Brasilino, Aline de Mendonça, me ētahi atu.
mā: Brasilino, Aline de Mendonça, me ētahi atu.
Teacher training and digital literacy: A correlation study on the ICT in Education databases
mā: Brasilino, Aline de Mendonça, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Brasilino, Aline de Mendonça, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
The chaos machine : the inside story of how social media rewired our minds and our world /
mā: Fisher, Max,
I whakaputaina: (2022)
mā: Fisher, Max,
I whakaputaina: (2022)
Gamification em help desk e service desk: promovendo engajamento e motivação no século 21 em centros de suporte, help desk e service desk.
mā: Cohen, Roberto
I whakaputaina: (2017)
mā: Cohen, Roberto
I whakaputaina: (2017)
Algorithms of resistance: the everyday fight against platform power /
mā: Bonini, Tiziano, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Bonini, Tiziano, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Implantação de Help Desk e Service Desk: como construir e manter pequenos e médios centros de suporte técnico, Help Desk e Service Desk
mā: Cohen, Roberto
I whakaputaina: (2016)
mā: Cohen, Roberto
I whakaputaina: (2016)
Childhood and the internet: from a media education perspective
mā: Belloni, Maria Luiza
mā: Belloni, Maria Luiza
Childhood and the Internet: From a media education perspective
mā: Belloni, Maria Luiza
I whakaputaina: (2024)
mā: Belloni, Maria Luiza
I whakaputaina: (2024)
The Imprensa Jovem program and media education in the municipal school system of São Paulo
mā: Lima, Carlos Alberto Mendes, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Lima, Carlos Alberto Mendes, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
The Imprensa Jovem program and media education in the municipal school system of São Paulo
mā: Lima, Carlos Alberto Mendes, me ētahi atu.
mā: Lima, Carlos Alberto Mendes, me ētahi atu.
Ngā tūemi rite
-
Media literacy: How can education help fight disinformation?
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu. -
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024) -
MEDIA LITERACY IN SCHOOLS: FIGHTING ONLINE DISINFORMATION
mā: Canto, Mariana -
Media literacy: como a educação pode ajudar a combater a desinformação?
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024) -
Media literacy: como a educação pode ajudar a combater a desinformação?
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.