Media literacy: How can education help fight disinformation?
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Silva, Priscilla, Souza, Carlos Affonso Pereira de, Mangeth, Ana Lara Galhano |
---|---|
Autres auteurs: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Langue: | anglais |
Publié: |
2024
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1281 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
Media literacy: How can education help fight disinformation?
par: Silva, Priscilla, et autres
par: Silva, Priscilla, et autres
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
par: Sobral, Mariana Canto
Publié: (2024)
par: Sobral, Mariana Canto
Publié: (2024)
MEDIA LITERACY IN SCHOOLS: FIGHTING ONLINE DISINFORMATION
par: Canto, Mariana
par: Canto, Mariana
Media literacy: como a educação pode ajudar a combater a desinformação?
par: Silva, Priscilla, et autres
Publié: (2024)
par: Silva, Priscilla, et autres
Publié: (2024)
Media literacy: como a educação pode ajudar a combater a desinformação?
par: Silva, Priscilla, et autres
par: Silva, Priscilla, et autres
Infodemic: Disinformation and media literacy in the context of COVID-19
par: Posetti, Julie, et autres
Publié: (2024)
par: Posetti, Julie, et autres
Publié: (2024)
Estratégias nacionais sobre Inteligência Artificial: lições para a construção de um modelo brasileiro
par: Silva, Priscilla, et autres
Publié: (2024)
par: Silva, Priscilla, et autres
Publié: (2024)
National strategies for Artificial Intelligence: Lessons for building a Brazilian model
par: Silva, Priscilla, et autres
Publié: (2024)
par: Silva, Priscilla, et autres
Publié: (2024)
Meaningful connectivity and disinformation: which competencies and knowledge are needed in the age of generative AI?
par: Sanches, Danielle, et autres
Publié: (2025)
par: Sanches, Danielle, et autres
Publié: (2025)
Meaningful connectivity and disinformation: Which competencies and knowledge are needed in the age of generative AI?
par: Sanches, Danielle, et autres
par: Sanches, Danielle, et autres
Digital skills and gaps of young people dealing with disinformation in Brazil
par: Konopacki, Marco Antonio, et autres
Publié: (2024)
par: Konopacki, Marco Antonio, et autres
Publié: (2024)
Digital skills and gaps of young people dealing with disinformation in Brazil
par: Konopacki, Marco, et autres
par: Konopacki, Marco, et autres
Cloud empires : how digital platforms are overtaking the state and how we can regain control /
par: Lehdonvirta, Vili,
Publié: (2022)
par: Lehdonvirta, Vili,
Publié: (2022)
Own this: how platform cooperatives help workers build a democratic internet
par: Scholz, Trebor
Publié: (2023)
par: Scholz, Trebor
Publié: (2023)
Ocupantes de cargos públicos e regulação de plataformas no contexto brasileiro: prerrogativas e responsabilidades
par: Laura Gabrieli Pereira da Silva, et autres
Publié: (2023)
par: Laura Gabrieli Pereira da Silva, et autres
Publié: (2023)
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
par: Grizzle, Alton, et autres
Publié: (2013)
par: Grizzle, Alton, et autres
Publié: (2013)
Pós-verdade e fake news : reflexões sobre a guerra de narrativas
par: Barbosa, Mariana 4107 organização
Publié: (2019)
par: Barbosa, Mariana 4107 organização
Publié: (2019)
Estratégias nacionais sobre Inteligência Artificial: lições para a construção de um modelo brasileiro
par: Silva, Priscilla, et autres
par: Silva, Priscilla, et autres
National strategies for Artificial Intelligence: Lessons for building a Brazilian model
par: Silva, Priscilla, et autres
par: Silva, Priscilla, et autres
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2013)
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2013)
Run as fast you can: you can't catch me, I am the digital paradigm
par: Rovíra, Sebastián, et autres
par: Rovíra, Sebastián, et autres
Run as fast you can: You can't catch me, I am the digital paradigm
par: Rovira, Sebastián, et autres
Publié: (2024)
par: Rovira, Sebastián, et autres
Publié: (2024)
Desinformação e democracia : a guerra contra as Fake News na internet
par: Segurado, Rosemary
Publié: (2021)
par: Segurado, Rosemary
Publié: (2021)
Relatório Internet, Desinformação e Democracia
par: Parajo, Eduardo Fumes, et autres
Publié: (2020)
par: Parajo, Eduardo Fumes, et autres
Publié: (2020)
O letramento midiático em escolas: lutando contra a desinformação on-line
par: Sobral, Mariana Canto
Publié: (2024)
par: Sobral, Mariana Canto
Publié: (2024)
Network propaganda : manipulation, disinformation, and radicalization in American politics
par: Benkler, Yochai author., et autres
Publié: (2018)
par: Benkler, Yochai author., et autres
Publié: (2018)
What contributions can we get from the pilot experience with the “UCA Project” proposed by the Ministry of Education in Brazil, 2010-2012?
par: Fagundes, Léa da Cruz, et autres
Publié: (2024)
par: Fagundes, Léa da Cruz, et autres
Publié: (2024)
Internet for the people : the fight for our digital future
par: Tarnoff, Ben,
Publié: (2022)
par: Tarnoff, Ben,
Publié: (2022)
The importance of metrics to ensure security and to fight spam
par: Hoepers, Cristine, et autres
par: Hoepers, Cristine, et autres
The importance of metrics to ensure security and to fight spam
par: Hoepers, Cristine, et autres
Publié: (2024)
par: Hoepers, Cristine, et autres
Publié: (2024)
Teacher training and digital literacy: a correlation study on the ICT in education databases
par: Brasilino, Aline de Mendonça, et autres
par: Brasilino, Aline de Mendonça, et autres
Teacher training and digital literacy: A correlation study on the ICT in Education databases
par: Brasilino, Aline de Mendonça, et autres
Publié: (2024)
par: Brasilino, Aline de Mendonça, et autres
Publié: (2024)
The chaos machine : the inside story of how social media rewired our minds and our world /
par: Fisher, Max,
Publié: (2022)
par: Fisher, Max,
Publié: (2022)
Gamification em help desk e service desk: promovendo engajamento e motivação no século 21 em centros de suporte, help desk e service desk.
par: Cohen, Roberto
Publié: (2017)
par: Cohen, Roberto
Publié: (2017)
Algorithms of resistance: the everyday fight against platform power /
par: Bonini, Tiziano, et autres
Publié: (2024)
par: Bonini, Tiziano, et autres
Publié: (2024)
Implantação de Help Desk e Service Desk: como construir e manter pequenos e médios centros de suporte técnico, Help Desk e Service Desk
par: Cohen, Roberto
Publié: (2016)
par: Cohen, Roberto
Publié: (2016)
Childhood and the internet: from a media education perspective
par: Belloni, Maria Luiza
par: Belloni, Maria Luiza
Childhood and the Internet: From a media education perspective
par: Belloni, Maria Luiza
Publié: (2024)
par: Belloni, Maria Luiza
Publié: (2024)
The Imprensa Jovem program and media education in the municipal school system of São Paulo
par: Lima, Carlos Alberto Mendes, et autres
Publié: (2024)
par: Lima, Carlos Alberto Mendes, et autres
Publié: (2024)
The Imprensa Jovem program and media education in the municipal school system of São Paulo
par: Lima, Carlos Alberto Mendes, et autres
par: Lima, Carlos Alberto Mendes, et autres
Documents similaires
-
Media literacy: How can education help fight disinformation?
par: Silva, Priscilla, et autres -
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
par: Sobral, Mariana Canto
Publié: (2024) -
MEDIA LITERACY IN SCHOOLS: FIGHTING ONLINE DISINFORMATION
par: Canto, Mariana -
Media literacy: como a educação pode ajudar a combater a desinformação?
par: Silva, Priscilla, et autres
Publié: (2024) -
Media literacy: como a educação pode ajudar a combater a desinformação?
par: Silva, Priscilla, et autres