Curriculum+ Platform: Content, education, motivation, and learning in public schools
Gorde:
Egile Nagusiak: | Lopes, Camila Aparecida Carvalho, Dantas, Eva Margareth, Costa, Liliane Pereira da Silva |
---|---|
Beste egile batzuk: | Cetic.br |
Formatua: | Capítulos de Livro Analíticas |
Hizkuntza: | Inglês |
Argitaratua: |
2024
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1180 |
Etiketak: |
![]()
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Curriculum+ platform: content, education, motivation, and learning in public schools
nork: Lopes, Camila, et al.
Argitaratua: (2024) -
Platforms, algorithms, and de-citizenship: The school curriculum as an antidote
nork: Almeida, Fernando José de, et al.
Argitaratua: (2024) -
Platforms, algorithms, and de-citizenship: The school curriculum as an antidote
nork: Almeida, Fernando José de, et al.
Argitaratua: (2024) -
Plataforma Currículo+: conteúdo, formação, motivação e aprendizagem em escolas públicas
nork: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Argitaratua: (2024) -
Plataforma currículo+: conteúdo, formação, motivação e aprendizagem em escolas públicas
nork: Lopes, Camila, et al.
Argitaratua: (2024)