Social currency, technologies, and development: The ICOM Community Bank in the pandemic
I tiakina i:
Ngā kaituhi matua: | Reis, Camilla, Schommer, Paula Chies, Narzetti, Willian Carlos |
---|---|
Ētahi atu kaituhi: | Cetic.br |
Hōputu: | Capítulos de Livro Analíticas |
Reo: | Ingarihi |
I whakaputaina: |
2024
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1156 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
Social currency, technologies, and development: The ICOM Community Bank in the pandemic
mā: Reis, Camilla, me ētahi atu.
mā: Reis, Camilla, me ētahi atu.
Moeda social, tecnologias e desenvolvimento: o Banco Comunitário ICOM na pandemia
mā: Reis, Camilla, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Reis, Camilla, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Moeda social, tecnologias e desenvolvimento: o Banco Comunitário ICOM na pandemia
mā: Reis, Camilla, me ētahi atu.
mā: Reis, Camilla, me ētahi atu.
Pandemic surveillance
mā: Lyon, David
I whakaputaina: (2022)
mā: Lyon, David
I whakaputaina: (2022)
Segurança em banco eletrônico
mā: D'Andrea, Edgar Roberto Pacheco, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2000)
mā: D'Andrea, Edgar Roberto Pacheco, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2000)
The age of cryptocurrency : how bitcoin and digital money are challenging the global economic order /
mā: Vigna, Paul, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2015)
mā: Vigna, Paul, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2015)
The platformization of education in times of pandemic
mā: Pretto, Nelson De Luca, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
mā: Pretto, Nelson De Luca, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
Continuity of education during the COVID-19 pandemic: The use of ICT in Brazilian public schools
mā: Macaya, Javiera Fernanda Medina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
mā: Macaya, Javiera Fernanda Medina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
Was Brazil’s Internet infrastructure prepared for the pandemic?
mā: Bettega, Elisa Terezinha
I whakaputaina: (2024)
mā: Bettega, Elisa Terezinha
I whakaputaina: (2024)
The periphery online: ICT and collective mobilization during the pandemic
mā: Mendonça, Patricia Maria Emerenciano de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Mendonça, Patricia Maria Emerenciano de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Introdução ao MongoDB
mā: Hows, David, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2015)
mā: Hows, David, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2015)
Projeto de banco de dados e teoria relacional: formas normais e tudo o mais
mā: Date, C. J., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2015)
mā: Date, C. J., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2015)
Support – not training – gets the digitally excluded online: A case study in the UK during the COVID-19 pandemic
mā: Damodaran, Leela, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Damodaran, Leela, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
NoSQL essencial: um guia conciso para o mundo emergente da persistência poliglota /
mā: Sadalage, Pramod J., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2014)
mā: Sadalage, Pramod J., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2014)
Universal Access to Broadband will Leverage the Development of the Country
mā: Santos, Rogério Santanna dos
I whakaputaina: (2024)
mā: Santos, Rogério Santanna dos
I whakaputaina: (2024)
Fascículo Internet Banking - Cartilha de Segurança para Internet
I whakaputaina: (2024)
I whakaputaina: (2024)
SQL para análise de dados: técnicas avançadas para transformar dados em insights
mā: Tanimura, Cathy, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
mā: Tanimura, Cathy, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
Privacy and data protection during the pandemic
mā: Venturini, Jamila, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Venturini, Jamila, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Fascículo Banco via Internet - Cartilha de Segurança para Internet
I whakaputaina: (2023)
I whakaputaina: (2023)
ICT, education and social development in Latin America and the Caribbean
mā: Hinostroza, Juan Enrique
I whakaputaina: (2017)
mā: Hinostroza, Juan Enrique
I whakaputaina: (2017)
The role of the Internet in supporting the cultural production chain during the COVID-19 pandemic in Brazil
mā: Queiroz, Flavia Tebaldi Henriques de
I whakaputaina: (2024)
mā: Queiroz, Flavia Tebaldi Henriques de
I whakaputaina: (2024)
Blockchain básico: uma introdução não técnica em 25 passos
mā: Drescher, Daniel, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2018)
mā: Drescher, Daniel, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2018)
Plataformização da educação em tempos de pandemia
mā: Pretto, Nelson De Luca, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2021)
mā: Pretto, Nelson De Luca, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2021)
Continuidade do ensino na pandemia COVID-19: o uso de TIC em escolas públicas brasileiras
mā: Macaya, Javiera Fernanda Medina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2021)
mā: Macaya, Javiera Fernanda Medina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2021)
Visando o futuro: educação para as populações mais marginalizadas pós-COVID-19
mā: Unwin, Tim, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
mā: Unwin, Tim, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
Moving forward: Education for the most marginalized post-COVID-19
mā: Unwin, Tim, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
mā: Unwin, Tim, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
Introdução à linguagem SQL: abordagem prática para iniciantes
mā: Nield, Thomas, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016)
mā: Nield, Thomas, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016)
Python sem mistérios
mā: Saade, Joel
I whakaputaina: (2019)
mā: Saade, Joel
I whakaputaina: (2019)
Resumo Executivo - Pesquisa sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação nas escolas brasileiras : TIC Educação 2020
I whakaputaina: (2021)
I whakaputaina: (2021)
Executive Summary - Survey on the use of information and communication technologies in Brazilian Schools : ICT in Education 2020
I whakaputaina: (2021)
I whakaputaina: (2021)
Influência da Covid-19 na Qualidade da Internet no Brasil
mā: Barbosa, Alexandre Fernandes, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Barbosa, Alexandre Fernandes, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Painel TIC COVID-19: Pesquisa sobre o uso da Internet no Brasil durante a pandemia do novo coronavírus - 3ª edição: Ensino remoto e teletrabalho
I whakaputaina: (2020)
I whakaputaina: (2020)
The DAMA guide to the data management body of knowledge : (DAMA-DMBOK Guide) /
mā: Mosley, Mark, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2010)
mā: Mosley, Mark, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2010)
Educação e tecnologias digitais: desafios e estratégias para a continuidade da aprendizagem em tempos de COVID-19
mā: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
I whakaputaina: (2021)
mā: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
I whakaputaina: (2021)
Painel TIC COVID-19: Pesquisa sobre o uso da Internet no Brasil durante a pandemia do novo coronavírus - 2ª edição: Serviços públicos on-line, telessaúde e privacidade
I whakaputaina: (2020)
I whakaputaina: (2020)
Painel TIC COVID-19: Pesquisa sobre o uso da Internet no Brasil durante a pandemia do novo coronavírus - 1ª edição: Atividades na Internet, cultura e comércio eletrônico
I whakaputaina: (2020)
I whakaputaina: (2020)
Participação social no Brasil: entre conquistas e desafios
mā: pesquisa elaboração Tatagiba, Luciana., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2014)
mā: pesquisa elaboração Tatagiba, Luciana., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2014)
NOTA PÚBLICA por motivo del escenario de cuarentena y aislamiento social por la pandemia de COVID-19
I whakaputaina: (2025)
I whakaputaina: (2025)
Community connectivity: building the Internet from scratch: annual report of the UN IGF Dynamic Coalition on Community Connectivity /
mā: Belli, Luca, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016)
mā: Belli, Luca, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016)
Guia mangá: banco de dados
mā: Takahashi, Mana, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2009)
mā: Takahashi, Mana, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2009)
Ngā tūemi rite
-
Social currency, technologies, and development: The ICOM Community Bank in the pandemic
mā: Reis, Camilla, me ētahi atu. -
Moeda social, tecnologias e desenvolvimento: o Banco Comunitário ICOM na pandemia
mā: Reis, Camilla, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024) -
Moeda social, tecnologias e desenvolvimento: o Banco Comunitário ICOM na pandemia
mā: Reis, Camilla, me ētahi atu. -
Pandemic surveillance
mā: Lyon, David
I whakaputaina: (2022) -
Segurança em banco eletrônico
mā: D'Andrea, Edgar Roberto Pacheco, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2000)