The Plan Ceibal in pandemic times: Guaranteeing pedagogical continuity in Uruguay
I tiakina i:
Kaituhi matua: | Florencia Ripani, María |
---|---|
Ētahi atu kaituhi: | Cetic.br |
Hōputu: | Capítulos de Livro Analíticas |
Reo: | Ingarihi |
I whakaputaina: |
2024
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1102 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
The Plan Ceibal in pandemic times: guaranteeing pedagogical continuity in Uruguay
mā: Ripani, María Florencia
mā: Ripani, María Florencia
O Plano Ceibal em tempos de pandemia: a busca pela garantia da continuidade pedagógica no Uruguai
mā: Florencia Ripani, María
I whakaputaina: (2024)
mā: Florencia Ripani, María
I whakaputaina: (2024)
Education innovation challenges in Uruguay during the COVID-19 pandemic
mā: Florencia Ripani, María
I whakaputaina: (2022)
mā: Florencia Ripani, María
I whakaputaina: (2022)
O Plano Ceibal em tempos de pandemia: a busca pela garantia da continuidade pedagógica no Uruguai
mā: Ripani, María Florencia
mā: Ripani, María Florencia
Desafios da inovação educacional no Uruguai no contexto da COVID-19
mā: Florencia Ripani, María
I whakaputaina: (2021)
mā: Florencia Ripani, María
I whakaputaina: (2021)
Remote teaching during the pandemic: challenges and potentials according to teachers
mā: Ferraz, Marina, me ētahi atu.
mā: Ferraz, Marina, me ētahi atu.
Measurement of ICT in health in Uruguay: The Salud.uy program
mā: Muxí, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Muxí, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Digital citizenship: The Uruguayan strategy
mā: Seijo, Magdalena, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Seijo, Magdalena, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
The digital transformation of education: connecting schools, empowering learnrs
mā: Sepúlveda, Ana
mā: Sepúlveda, Ana
O ensino remoto durante a pandemia: desafios e pontencialidades na visão dos professores
mā: Ferraz, Marina, me ētahi atu.
mā: Ferraz, Marina, me ētahi atu.
A transformação digital da educação: concetar as escolas, empoderar os alunos
mā: Sepúlveda, Ana
mā: Sepúlveda, Ana
Cidadania digital: a estratégia uruguaia
mā: Seijo, Magdalena, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Seijo, Magdalena, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
The platformization of education in times of pandemic
mā: Pretto, Nelson De Luca, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
mā: Pretto, Nelson De Luca, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
Education and digital technologies: Challenges and strategies for the continuity of learning in times of COVID-19
I whakaputaina: (2021)
I whakaputaina: (2021)
Formação de gestores a distância: uma contribuição para a gestão democrática da escola
mā: Castro, Alda Maria Duarte Araújo de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2012)
mā: Castro, Alda Maria Duarte Araújo de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2012)
Educação em um cenário de plataformização e de economia de dados
mā: organizador Evangelista, Rafael de Almeida
I whakaputaina: (2024)
mā: organizador Evangelista, Rafael de Almeida
I whakaputaina: (2024)
Tecnologias digitais nas escolas do campo: percepção no contexto de pandemia
mā: Britto, Jaqueline de Jesus dos Santos
I whakaputaina: (2024)
mā: Britto, Jaqueline de Jesus dos Santos
I whakaputaina: (2024)
Resolução CGI.br/RES/2024/037: Apoio ao 29º CIAED Congresso Internacional ABED de Educação a Distância
I whakaputaina: (2025)
I whakaputaina: (2025)
Resolução CGI.br/RES/2023/017: 28º CIAED – Congresso Nacional ABED de Educação a Distância
I whakaputaina: (2025)
I whakaputaina: (2025)
Inovação tecnológica em educação à distância : uma abordagem convergente
mā: organizador Hekis, Hélio Roberto, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2013)
mā: organizador Hekis, Hélio Roberto, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2013)
Digital technologies, public school, and literacies: research in pandemic times
mā: Azzari, Eliane Fernandes, me ētahi atu.
mā: Azzari, Eliane Fernandes, me ētahi atu.
Educação em um cenário de plataformização e de economia de dados: parcerias e assimetrias
I whakaputaina: (2022)
I whakaputaina: (2022)
Digital technologies, public school, and literacies: Research in pandemic times
mā: Azzari, Eliane Fernandes, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Azzari, Eliane Fernandes, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Tecnologias digitais, redes e educação : perspectivas contemporâneas
mā: organizadora Sales, Mary Valda Souza
I whakaputaina: (2020)
mā: organizadora Sales, Mary Valda Souza
I whakaputaina: (2020)
Continuity of education during the COVID-19 pandemic: The use of ICT in Brazilian public schools
mā: Macaya, Javiera Fernanda Medina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
mā: Macaya, Javiera Fernanda Medina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
Medição de TIC em saúde no Uruguai: o programa Salud.uy
mā: Muxí, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Muxí, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Educação em um cenário de plataformização e de economia dos dados: problemas e conceitos
I whakaputaina: (2022)
I whakaputaina: (2022)
Educação em um cenário de plataformização e economia de dados: soberania e infraestrutura
I whakaputaina: (2023)
I whakaputaina: (2023)
The use of information and communication technologies in continuing education in health care
mā: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
ICT for Sustainable Development: recommendations for public policies that guarantee rights
I whakaputaina: (2024)
I whakaputaina: (2024)
Educommunication and the pedagogic-communicational practices of formative assessment: Mapping leadership and dialogic abilities in educational action
mā: Mello, Luci Ferraz de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Mello, Luci Ferraz de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Educommunication and the pedagogic-communicational practices of formative assessment: mapping leadership and dialogic abilities in educational action
mā: Mello, Luci Ferraz de, me ētahi atu.
mā: Mello, Luci Ferraz de, me ētahi atu.
Rethinking the political-pedagogic projects for the integration of technologies into the school environment
mā: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
RETHINKING THE POLITICAL-PEDAGOGIC PROJECTS FOR THE INTEGRATION OF TECHNOLOGIES INTO THE SCHOOL ENVIRONMENT
mā: Vosgerau, Dilmeire Sant'Anna Ramos, me ētahi atu.
mā: Vosgerau, Dilmeire Sant'Anna Ramos, me ētahi atu.
Remote teaching during the pandemic: Challenges and potentials according to teachers
mā: Ferraz, Marina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Ferraz, Marina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Innovation and technology in education: the EDUTEC Guide – a diagnostic and planning tool for educational technology policies
mā: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
mā: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
The Geneva declaration of principles and plan of action
mā: World Summit on the Information Society Geneva, Switzerland 3. : 10-12 dec.
I whakaputaina: (2003)
mā: World Summit on the Information Society Geneva, Switzerland 3. : 10-12 dec.
I whakaputaina: (2003)
The use of information and communication technologies in continuing education in health care
mā: Figueirêdo, Alessandra Aniceto Ferreira de, me ētahi atu.
mā: Figueirêdo, Alessandra Aniceto Ferreira de, me ētahi atu.
Innovation and technology in education: The EduTec Guide – A diagnostic and planning tool for educational technology policies
mā: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
I whakaputaina: (2024)
mā: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
I whakaputaina: (2024)
Ngā tūemi rite
-
The Plan Ceibal in pandemic times: guaranteeing pedagogical continuity in Uruguay
mā: Ripani, María Florencia -
O Plano Ceibal em tempos de pandemia: a busca pela garantia da continuidade pedagógica no Uruguai
mā: Florencia Ripani, María
I whakaputaina: (2024) -
Education innovation challenges in Uruguay during the COVID-19 pandemic
mā: Florencia Ripani, María
I whakaputaina: (2022) -
O Plano Ceibal em tempos de pandemia: a busca pela garantia da continuidade pedagógica no Uruguai
mā: Ripani, María Florencia -
Desafios da inovação educacional no Uruguai no contexto da COVID-19
mā: Florencia Ripani, María
I whakaputaina: (2021)