The digital transformation of education: Connecting schools, empowering learners
Enregistré dans:
Auteur principal: | Sepúlveda, Ana |
---|---|
Autres auteurs: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Langue: | anglais |
Publié: |
2024
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1100 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
The digital transformation of education: connecting schools, empowering learnrs
par: Sepúlveda, Ana
par: Sepúlveda, Ana
Executive Summary - Survey on the use of information and communication technologies in Brazilian schools : ICT in Education 2019
Publié: (2020)
Publié: (2020)
Curriculum+ Platform: Content, education, motivation, and learning in public schools
par: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et autres
Publié: (2024)
par: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et autres
Publié: (2024)
Technology in schools: The role of managers
par: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
Publié: (2012)
par: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
Publié: (2012)
ICT in Brazilian education: access is advancing. What about learning?
par: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Publié: (2012)
par: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Publié: (2012)
The use of information and communication technologies in continuing education in health care
par: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et autres
Publié: (2024)
par: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et autres
Publié: (2024)
Innovation and technology in education: The EduTec Guide – A diagnostic and planning tool for educational technology policies
par: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
Publié: (2024)
par: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
Publié: (2024)
Technologies for education and curriculum public policies
par: Almeida, Fernando José de, et autres
Publié: (2024)
par: Almeida, Fernando José de, et autres
Publié: (2024)
Challenges for the study of education and external evaluations: parallels with knowledge and politics
par: Alavarse, Ocimar Munhoz
Publié: (2025)
par: Alavarse, Ocimar Munhoz
Publié: (2025)
Pesquisa sobre o uso das tecnologias da informação e comunicação nas escolas brasileiras : TIC Educação 2014
Publié: (2015)
Publié: (2015)
Digital technologies, public school, and literacies: Research in pandemic times
par: Azzari, Eliane Fernandes, et autres
Publié: (2024)
par: Azzari, Eliane Fernandes, et autres
Publié: (2024)
Pesquisa sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação nas escolas brasileiras : TIC Educação 2019
Publié: (2020)
Publié: (2020)
Pesquisa sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação nas escolas brasileiras : TIC Educação 2020 : edição COVID-19 : metodologia adaptada
Publié: (2021)
Publié: (2021)
Resumo Executivo - Pesquisa sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação nas escolas brasileiras : TIC Educação 2019
Publié: (2020)
Publié: (2020)
TIC na educação no Brasil: o acesso vem avançando. E a aprendizagem?
par: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Publié: (2012)
par: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Publié: (2012)
Education for the knowledge society? An analysis of policies on the use of ICT in schools in Brazil and Argentina
par: Venturini, Jamila
Publié: (2024)
par: Venturini, Jamila
Publié: (2024)
O uso das tecnologias de informação e comunicação na educação permanente em saúde
par: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et autres
Publié: (2024)
par: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et autres
Publié: (2024)
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
par: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Publié: (2025)
par: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Publié: (2025)
Pesquisa sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação nas escolas brasileiras : TIC Educação 2013
Publié: (2014)
Publié: (2014)
Modeling the influences on conditions of use of different technologies in classrooms
par: Kubota, Luis Claudio, et autres
Publié: (2024)
par: Kubota, Luis Claudio, et autres
Publié: (2024)
Plataforma Currículo+: conteúdo, formação, motivação e aprendizagem em escolas públicas
par: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et autres
Publié: (2024)
par: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et autres
Publié: (2024)
Modelando as influências nas condições de uso de diferentes tecnologias em salas de aula
par: Kubota, Luis Claudio, et autres
Publié: (2024)
par: Kubota, Luis Claudio, et autres
Publié: (2024)
Platforms, algorithms, and de-citizenship: The school curriculum as an antidote
par: Almeida, Fernando José de, et autres
Publié: (2024)
par: Almeida, Fernando José de, et autres
Publié: (2024)
Inovação e tecnologia na educação: Guia Edutec – ferramenta de diagnóstico e planejamento de políticas de tecnologia educacional
par: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
Publié: (2024)
par: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
Publié: (2024)
Tecnologias para a educação e políticas curriculares de Estado
par: Almeida, Fernando José de, et autres
Publié: (2024)
par: Almeida, Fernando José de, et autres
Publié: (2024)
A tecnologia nas escolas: o papel do gestor neste processo
par: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
Publié: (2012)
par: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
Publié: (2012)
Desafios da pesquisa educacional e as avaliações externas: algumas relações com o conhecimento e a política
par: Alavarse, Ocimar Munhoz
Publié: (2025)
par: Alavarse, Ocimar Munhoz
Publié: (2025)
ICT and school management within different federal contexts
par: Segatto, Catarina Ianni, et autres
Publié: (2024)
par: Segatto, Catarina Ianni, et autres
Publié: (2024)
The ICT in Education survey: From inclusion to digital culture
par: Iannone, Leila Rentroia, et autres
Publié: (2024)
par: Iannone, Leila Rentroia, et autres
Publié: (2024)
What the dreams of youth say about technology in education
par: Klix, Tatiana
Publié: (2024)
par: Klix, Tatiana
Publié: (2024)
Executive Summary - Survey on the use of information and communication technologies in Brazilian schools : ICT in Education 2022
Publié: (2023)
Publié: (2023)
Executive Summary - Survey on the use of information and communication technologies in Brazilian Schools : ICT in Education 2021
Publié: (2022)
Publié: (2022)
Digital games and learning environments: Sociocultural challenges and pedagogiccal possibilities
par: Alves, Lynn Rosalina Gama, et autres
Publié: (2024)
par: Alves, Lynn Rosalina Gama, et autres
Publié: (2024)
Media literacy: How can education help fight disinformation?
par: Silva, Priscilla, et autres
Publié: (2024)
par: Silva, Priscilla, et autres
Publié: (2024)
Teacher training and digital literacy: A correlation study on the ICT in Education databases
par: Brasilino, Aline de Mendonça, et autres
Publié: (2024)
par: Brasilino, Aline de Mendonça, et autres
Publié: (2024)
Tecnologias digitais, escola pública e letramentos: pesquisa em tempos pandêmicos
par: Azzari, Eliane Fernandes, et autres
Publié: (2024)
par: Azzari, Eliane Fernandes, et autres
Publié: (2024)
Jogos digitais e espaços de aprendizagem: desafios socioculturais e possibilidades pedagógicas
par: Alves, Lynn Rosalina Gama, et autres
Publié: (2024)
par: Alves, Lynn Rosalina Gama, et autres
Publié: (2024)
Formação de docentes para o uso das TIC no ensino/aprendizagem na América Latina
par: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Publié: (2025)
par: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Publié: (2025)
Pesquisa sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação nas escolas brasileiras : TIC Educação 2015
Publié: (2016)
Publié: (2016)
O que os sonhos dos jovens dizem sobre a tecnologia na educação
par: Klix, Tatiana
Publié: (2024)
par: Klix, Tatiana
Publié: (2024)
Documents similaires
-
The digital transformation of education: connecting schools, empowering learnrs
par: Sepúlveda, Ana -
Executive Summary - Survey on the use of information and communication technologies in Brazilian schools : ICT in Education 2019
Publié: (2020) -
Curriculum+ Platform: Content, education, motivation, and learning in public schools
par: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et autres
Publié: (2024) -
Technology in schools: The role of managers
par: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
Publié: (2012) -
ICT in Brazilian education: access is advancing. What about learning?
par: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Publié: (2012)