The digital transformation of education: Connecting schools, empowering learners
Saved in:
Hovedforfatter: | Sepúlveda, Ana |
---|---|
Andre forfattere: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Sprog: | engelsk |
Udgivet: |
2024
|
Fag: | |
Online adgang: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1100 |
Tags: |
Tilføj Tag
Ingen Tags, Vær først til at tagge denne postø!
|
Lignende værker
The digital transformation of education: connecting schools, empowering learnrs
af: Sepúlveda, Ana
af: Sepúlveda, Ana
Executive Summary - Survey on the use of information and communication technologies in Brazilian schools : ICT in Education 2019
Udgivet: (2020)
Udgivet: (2020)
Curriculum+ Platform: Content, education, motivation, and learning in public schools
af: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Udgivet: (2024)
af: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Udgivet: (2024)
Technology in schools: The role of managers
af: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
Udgivet: (2012)
af: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
Udgivet: (2012)
ICT in Brazilian education: access is advancing. What about learning?
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Udgivet: (2012)
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Udgivet: (2012)
The use of information and communication technologies in continuing education in health care
af: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et al.
Udgivet: (2024)
af: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et al.
Udgivet: (2024)
Innovation and technology in education: The EduTec Guide – A diagnostic and planning tool for educational technology policies
af: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
Udgivet: (2024)
af: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
Udgivet: (2024)
Technologies for education and curriculum public policies
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2024)
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2024)
Challenges for the study of education and external evaluations: parallels with knowledge and politics
af: Alavarse, Ocimar Munhoz
Udgivet: (2025)
af: Alavarse, Ocimar Munhoz
Udgivet: (2025)
Pesquisa sobre o uso das tecnologias da informação e comunicação nas escolas brasileiras : TIC Educação 2014
Udgivet: (2015)
Udgivet: (2015)
Digital technologies, public school, and literacies: Research in pandemic times
af: Azzari, Eliane Fernandes, et al.
Udgivet: (2024)
af: Azzari, Eliane Fernandes, et al.
Udgivet: (2024)
Pesquisa sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação nas escolas brasileiras : TIC Educação 2019
Udgivet: (2020)
Udgivet: (2020)
Pesquisa sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação nas escolas brasileiras : TIC Educação 2020 : edição COVID-19 : metodologia adaptada
Udgivet: (2021)
Udgivet: (2021)
Resumo Executivo - Pesquisa sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação nas escolas brasileiras : TIC Educação 2019
Udgivet: (2020)
Udgivet: (2020)
TIC na educação no Brasil: o acesso vem avançando. E a aprendizagem?
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Udgivet: (2012)
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Udgivet: (2012)
Education for the knowledge society? An analysis of policies on the use of ICT in schools in Brazil and Argentina
af: Venturini, Jamila
Udgivet: (2024)
af: Venturini, Jamila
Udgivet: (2024)
O uso das tecnologias de informação e comunicação na educação permanente em saúde
af: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et al.
Udgivet: (2024)
af: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et al.
Udgivet: (2024)
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
af: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Udgivet: (2025)
af: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Udgivet: (2025)
Pesquisa sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação nas escolas brasileiras : TIC Educação 2013
Udgivet: (2014)
Udgivet: (2014)
Modeling the influences on conditions of use of different technologies in classrooms
af: Kubota, Luis Claudio, et al.
Udgivet: (2024)
af: Kubota, Luis Claudio, et al.
Udgivet: (2024)
Plataforma Currículo+: conteúdo, formação, motivação e aprendizagem em escolas públicas
af: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Udgivet: (2024)
af: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Udgivet: (2024)
Modelando as influências nas condições de uso de diferentes tecnologias em salas de aula
af: Kubota, Luis Claudio, et al.
Udgivet: (2024)
af: Kubota, Luis Claudio, et al.
Udgivet: (2024)
Platforms, algorithms, and de-citizenship: The school curriculum as an antidote
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2024)
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2024)
Inovação e tecnologia na educação: Guia Edutec – ferramenta de diagnóstico e planejamento de políticas de tecnologia educacional
af: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
Udgivet: (2024)
af: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
Udgivet: (2024)
Tecnologias para a educação e políticas curriculares de Estado
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2024)
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2024)
A tecnologia nas escolas: o papel do gestor neste processo
af: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
Udgivet: (2012)
af: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
Udgivet: (2012)
Desafios da pesquisa educacional e as avaliações externas: algumas relações com o conhecimento e a política
af: Alavarse, Ocimar Munhoz
Udgivet: (2025)
af: Alavarse, Ocimar Munhoz
Udgivet: (2025)
ICT and school management within different federal contexts
af: Segatto, Catarina Ianni, et al.
Udgivet: (2024)
af: Segatto, Catarina Ianni, et al.
Udgivet: (2024)
The ICT in Education survey: From inclusion to digital culture
af: Iannone, Leila Rentroia, et al.
Udgivet: (2024)
af: Iannone, Leila Rentroia, et al.
Udgivet: (2024)
What the dreams of youth say about technology in education
af: Klix, Tatiana
Udgivet: (2024)
af: Klix, Tatiana
Udgivet: (2024)
Executive Summary - Survey on the use of information and communication technologies in Brazilian schools : ICT in Education 2022
Udgivet: (2023)
Udgivet: (2023)
Executive Summary - Survey on the use of information and communication technologies in Brazilian Schools : ICT in Education 2021
Udgivet: (2022)
Udgivet: (2022)
Digital games and learning environments: Sociocultural challenges and pedagogiccal possibilities
af: Alves, Lynn Rosalina Gama, et al.
Udgivet: (2024)
af: Alves, Lynn Rosalina Gama, et al.
Udgivet: (2024)
Media literacy: How can education help fight disinformation?
af: Silva, Priscilla, et al.
Udgivet: (2024)
af: Silva, Priscilla, et al.
Udgivet: (2024)
Teacher training and digital literacy: A correlation study on the ICT in Education databases
af: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Udgivet: (2024)
af: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Udgivet: (2024)
Tecnologias digitais, escola pública e letramentos: pesquisa em tempos pandêmicos
af: Azzari, Eliane Fernandes, et al.
Udgivet: (2024)
af: Azzari, Eliane Fernandes, et al.
Udgivet: (2024)
Jogos digitais e espaços de aprendizagem: desafios socioculturais e possibilidades pedagógicas
af: Alves, Lynn Rosalina Gama, et al.
Udgivet: (2024)
af: Alves, Lynn Rosalina Gama, et al.
Udgivet: (2024)
Formação de docentes para o uso das TIC no ensino/aprendizagem na América Latina
af: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Udgivet: (2025)
af: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Udgivet: (2025)
Pesquisa sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação nas escolas brasileiras : TIC Educação 2015
Udgivet: (2016)
Udgivet: (2016)
O que os sonhos dos jovens dizem sobre a tecnologia na educação
af: Klix, Tatiana
Udgivet: (2024)
af: Klix, Tatiana
Udgivet: (2024)
Lignende værker
-
The digital transformation of education: connecting schools, empowering learnrs
af: Sepúlveda, Ana -
Executive Summary - Survey on the use of information and communication technologies in Brazilian schools : ICT in Education 2019
Udgivet: (2020) -
Curriculum+ Platform: Content, education, motivation, and learning in public schools
af: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Udgivet: (2024) -
Technology in schools: The role of managers
af: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
Udgivet: (2012) -
ICT in Brazilian education: access is advancing. What about learning?
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Udgivet: (2012)