Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: An overview of Internet access by students during the COVID-19 pandemic
I tiakina i:
Ngā kaituhi matua: | Sousa, Caio Jardim, Venturini, Anna Carolina |
---|---|
Ētahi atu kaituhi: | Cetic.br |
Hōputu: | Capítulos de Livro Analíticas |
Reo: | Ingarihi |
I whakaputaina: |
2024
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1091 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia COVID-19
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia covid-19
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
Digital divide, Internet access, and sociodemographic conditions
mā: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
I whakaputaina: (2024)
mā: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
I whakaputaina: (2024)
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
mā: Lima, Ana Lúcia, me ētahi atu.
mā: Lima, Ana Lúcia, me ētahi atu.
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
mā: Lima, Ana Lúcia D´ Império, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Lima, Ana Lúcia D´ Império, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
After Access 2022-2024: Digital inequalities in Africa
mā: Partridge, Andrew
I whakaputaina: (2024)
mā: Partridge, Andrew
I whakaputaina: (2024)
Automating inequality : how high-tech tools profile, police, and punish the poor /
mā: Eubanks, Virginia 1972- author.
I whakaputaina: (2017)
mā: Eubanks, Virginia 1972- author.
I whakaputaina: (2017)
Quilombola women, digital divide, and ICT access strategies during the pandemic
mā: Lopes, Ivonete da Silva, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Lopes, Ivonete da Silva, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Surveillance in education: The impact of inequality on the violation of privacy
mā: Rugolo, Thaís, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
mā: Rugolo, Thaís, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
After Access 2022-2024: desigualdades digitais na África
mā: Partridge, Andrew
I whakaputaina: (2024)
mā: Partridge, Andrew
I whakaputaina: (2024)
Surveillance in education: The impact of inequality on the violation of privacy
mā: Rugolo, João Coelho, me ētahi atu.
mā: Rugolo, João Coelho, me ētahi atu.
Quilombola women, digital divide, and ICT access strategies during the pandemic
mā: Lopes, Ivonete da Silva, me ētahi atu.
mā: Lopes, Ivonete da Silva, me ētahi atu.
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia covid-19
mā: Lima, Ana Lúcia, me ētahi atu.
mā: Lima, Ana Lúcia, me ētahi atu.
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia COVID-19
mā: Lima, Ana Lúcia D´ Império, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Lima, Ana Lúcia D´ Império, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Access to information and communication technologies and historical inequalities in Brazil
mā: Fonseca, Francisco César Pinto da
mā: Fonseca, Francisco César Pinto da
Internet and childhood: the impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
Access to information and communication technologies and historical inequalities in Brazil
mā: Fonseca, Francisco
I whakaputaina: (2024)
mā: Fonseca, Francisco
I whakaputaina: (2024)
Vigilantismo na educação: impactos da desigualdade na violação da privacidade
mā: Rugolo, Thaís, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
mā: Rugolo, Thaís, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
Internet and childhood: The impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Uma proposta de aliança para superar a permanente desigualdade de acesso: experiências e aprendizados com redes comunitárias
mā: Prado, Débora, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
mā: Prado, Débora, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
Brazil in the pandemic: Lack of quality connection and increasing inequalities
mā: Barbosa, Bia
I whakaputaina: (2024)
mā: Barbosa, Bia
I whakaputaina: (2024)
Vigilantismo na educação: impactos da desigualdade na violação da privacidade
mā: Rugolo, João Coelho, me ētahi atu.
mā: Rugolo, João Coelho, me ētahi atu.
Desigualdades digitais no espaço urbano : um estudo sobre o acesso e o uso da Internet na cidade de São Paulo.
mā: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
I whakaputaina: (2019)
mā: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
I whakaputaina: (2019)
Privacy and data protection during the pandemic
mā: Venturini, Jamila, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Venturini, Jamila, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Algoritmos de destruição em massa: como o big data aumenta a desigualdade e ameaça a democracia
mā: O'Neil, Cathy, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
mā: O'Neil, Cathy, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
Inequalities in digital literacy: Definitions, measurements, explanations and policy implications
mā: Helsper, Ellen Johanna
I whakaputaina: (2024)
mā: Helsper, Ellen Johanna
I whakaputaina: (2024)
The persistence of digital divides in Canada
mā: Collins, Christopher, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Collins, Christopher, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Reducing digital inequalities in older adults: Impacts of access to technology on the rights and quality of life of the elderly population
mā: Vaz, José Carlos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Vaz, José Carlos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
The deepening divide: inequality in the information society /
mā: Dijk, Jan van 1952-
I whakaputaina: (2005)
mā: Dijk, Jan van 1952-
I whakaputaina: (2005)
Education, technology and accessibility
mā: Bersch, Rita, me ētahi atu.
mā: Bersch, Rita, me ētahi atu.
Education, technology and accessibility
mā: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
The digital divide in online privacy and safety skills: Evidence from the Israeli case
mā: Dodel, Matías, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Dodel, Matías, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Agenda de Gênero, Raça e Diversidade: contribuições para inclusão e participaçãonas TIC
I whakaputaina: (2023)
I whakaputaina: (2023)
The periphery online: ICT and collective mobilization during the pandemic
mā: Mendonça, Patricia Maria Emerenciano de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Mendonça, Patricia Maria Emerenciano de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
The periphery online: ICT and collective mobilization during the pandemic
mā: Mendonça, Patricia Maria E., me ētahi atu.
mā: Mendonça, Patricia Maria E., me ētahi atu.
Ngā tūemi rite
-
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu. -
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia COVID-19
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024) -
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia covid-19
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu. -
Digital divide, Internet access, and sociodemographic conditions
mā: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
I whakaputaina: (2024) -
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
mā: Lima, Ana Lúcia, me ētahi atu.