Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: An overview of Internet access by students during the COVID-19 pandemic
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Sousa, Caio Jardim, Venturini, Anna Carolina |
---|---|
Autres auteurs: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Langue: | anglais |
Publié: |
2024
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1091 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
par: Sousa, Caio Jardim, et autres
par: Sousa, Caio Jardim, et autres
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia COVID-19
par: Sousa, Caio Jardim, et autres
Publié: (2024)
par: Sousa, Caio Jardim, et autres
Publié: (2024)
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia covid-19
par: Sousa, Caio Jardim, et autres
par: Sousa, Caio Jardim, et autres
Digital divide, Internet access, and sociodemographic conditions
par: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
Publié: (2024)
par: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
Publié: (2024)
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
par: Lima, Ana Lúcia, et autres
par: Lima, Ana Lúcia, et autres
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
par: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et autres
Publié: (2024)
par: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et autres
Publié: (2024)
After Access 2022-2024: Digital inequalities in Africa
par: Partridge, Andrew
Publié: (2024)
par: Partridge, Andrew
Publié: (2024)
Automating inequality : how high-tech tools profile, police, and punish the poor /
par: Eubanks, Virginia 1972- author.
Publié: (2017)
par: Eubanks, Virginia 1972- author.
Publié: (2017)
Quilombola women, digital divide, and ICT access strategies during the pandemic
par: Lopes, Ivonete da Silva, et autres
Publié: (2024)
par: Lopes, Ivonete da Silva, et autres
Publié: (2024)
Surveillance in education: The impact of inequality on the violation of privacy
par: Rugolo, Thaís, et autres
Publié: (2025)
par: Rugolo, Thaís, et autres
Publié: (2025)
After Access 2022-2024: desigualdades digitais na África
par: Partridge, Andrew
Publié: (2024)
par: Partridge, Andrew
Publié: (2024)
Surveillance in education: The impact of inequality on the violation of privacy
par: Rugolo, João Coelho, et autres
par: Rugolo, João Coelho, et autres
Quilombola women, digital divide, and ICT access strategies during the pandemic
par: Lopes, Ivonete da Silva, et autres
par: Lopes, Ivonete da Silva, et autres
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia covid-19
par: Lima, Ana Lúcia, et autres
par: Lima, Ana Lúcia, et autres
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia COVID-19
par: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et autres
Publié: (2024)
par: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et autres
Publié: (2024)
Access to information and communication technologies and historical inequalities in Brazil
par: Fonseca, Francisco César Pinto da
par: Fonseca, Francisco César Pinto da
Internet and childhood: the impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
par: Moura, Iara, et autres
par: Moura, Iara, et autres
Access to information and communication technologies and historical inequalities in Brazil
par: Fonseca, Francisco
Publié: (2024)
par: Fonseca, Francisco
Publié: (2024)
Vigilantismo na educação: impactos da desigualdade na violação da privacidade
par: Rugolo, Thaís, et autres
Publié: (2025)
par: Rugolo, Thaís, et autres
Publié: (2025)
Internet and childhood: The impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
par: Moura, Iara, et autres
Publié: (2024)
par: Moura, Iara, et autres
Publié: (2024)
Uma proposta de aliança para superar a permanente desigualdade de acesso: experiências e aprendizados com redes comunitárias
par: Prado, Débora, et autres
Publié: (2022)
par: Prado, Débora, et autres
Publié: (2022)
Brazil in the pandemic: Lack of quality connection and increasing inequalities
par: Barbosa, Bia
Publié: (2024)
par: Barbosa, Bia
Publié: (2024)
Vigilantismo na educação: impactos da desigualdade na violação da privacidade
par: Rugolo, João Coelho, et autres
par: Rugolo, João Coelho, et autres
Desigualdades digitais no espaço urbano : um estudo sobre o acesso e o uso da Internet na cidade de São Paulo.
par: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
Publié: (2019)
par: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
Publié: (2019)
Privacy and data protection during the pandemic
par: Venturini, Jamila, et autres
Publié: (2024)
par: Venturini, Jamila, et autres
Publié: (2024)
Algoritmos de destruição em massa: como o big data aumenta a desigualdade e ameaça a democracia
par: O'Neil, Cathy, et autres
Publié: (2020)
par: O'Neil, Cathy, et autres
Publié: (2020)
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
par: Moura, Iara, et autres
par: Moura, Iara, et autres
Inequalities in digital literacy: Definitions, measurements, explanations and policy implications
par: Helsper, Ellen Johanna
Publié: (2024)
par: Helsper, Ellen Johanna
Publié: (2024)
The persistence of digital divides in Canada
par: Collins, Christopher, et autres
Publié: (2024)
par: Collins, Christopher, et autres
Publié: (2024)
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
par: Hughes, Cecilia, et autres
Publié: (2024)
par: Hughes, Cecilia, et autres
Publié: (2024)
A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
par: Hughes, Cecilia, et autres
Publié: (2024)
par: Hughes, Cecilia, et autres
Publié: (2024)
Reducing digital inequalities in older adults: Impacts of access to technology on the rights and quality of life of the elderly population
par: Vaz, José Carlos, et autres
Publié: (2024)
par: Vaz, José Carlos, et autres
Publié: (2024)
The deepening divide: inequality in the information society /
par: Dijk, Jan van 1952-
Publié: (2005)
par: Dijk, Jan van 1952-
Publié: (2005)
Education, technology and accessibility
par: Bersch, Rita, et autres
par: Bersch, Rita, et autres
Education, technology and accessibility
par: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, et autres
Publié: (2024)
par: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, et autres
Publié: (2024)
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
par: Moura, Iara, et autres
Publié: (2024)
par: Moura, Iara, et autres
Publié: (2024)
The digital divide in online privacy and safety skills: Evidence from the Israeli case
par: Dodel, Matías, et autres
Publié: (2024)
par: Dodel, Matías, et autres
Publié: (2024)
Agenda de Gênero, Raça e Diversidade: contribuições para inclusão e participaçãonas TIC
Publié: (2023)
Publié: (2023)
The periphery online: ICT and collective mobilization during the pandemic
par: Mendonça, Patricia Maria Emerenciano de, et autres
Publié: (2024)
par: Mendonça, Patricia Maria Emerenciano de, et autres
Publié: (2024)
The periphery online: ICT and collective mobilization during the pandemic
par: Mendonça, Patricia Maria E., et autres
par: Mendonça, Patricia Maria E., et autres
Documents similaires
-
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
par: Sousa, Caio Jardim, et autres -
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia COVID-19
par: Sousa, Caio Jardim, et autres
Publié: (2024) -
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia covid-19
par: Sousa, Caio Jardim, et autres -
Digital divide, Internet access, and sociodemographic conditions
par: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
Publié: (2024) -
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
par: Lima, Ana Lúcia, et autres