Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: An overview of Internet access by students during the COVID-19 pandemic
Saved in:
Main Authors: | Sousa, Caio Jardim, Venturini, Anna Carolina |
---|---|
Andre forfattere: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Sprog: | engelsk |
Udgivet: |
2024
|
Fag: | |
Online adgang: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1091 |
Tags: |
Tilføj Tag
Ingen Tags, Vær først til at tagge denne postø!
|
Lignende værker
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
af: Sousa, Caio Jardim, et al.
af: Sousa, Caio Jardim, et al.
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia COVID-19
af: Sousa, Caio Jardim, et al.
Udgivet: (2024)
af: Sousa, Caio Jardim, et al.
Udgivet: (2024)
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia covid-19
af: Sousa, Caio Jardim, et al.
af: Sousa, Caio Jardim, et al.
Digital divide, Internet access, and sociodemographic conditions
af: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
Udgivet: (2024)
af: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
Udgivet: (2024)
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
af: Lima, Ana Lúcia, et al.
af: Lima, Ana Lúcia, et al.
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Udgivet: (2024)
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Udgivet: (2024)
After Access 2022-2024: Digital inequalities in Africa
af: Partridge, Andrew
Udgivet: (2024)
af: Partridge, Andrew
Udgivet: (2024)
Automating inequality : how high-tech tools profile, police, and punish the poor /
af: Eubanks, Virginia 1972- author.
Udgivet: (2017)
af: Eubanks, Virginia 1972- author.
Udgivet: (2017)
Quilombola women, digital divide, and ICT access strategies during the pandemic
af: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Udgivet: (2024)
af: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Udgivet: (2024)
Surveillance in education: The impact of inequality on the violation of privacy
af: Rugolo, Thaís, et al.
Udgivet: (2025)
af: Rugolo, Thaís, et al.
Udgivet: (2025)
After Access 2022-2024: desigualdades digitais na África
af: Partridge, Andrew
Udgivet: (2024)
af: Partridge, Andrew
Udgivet: (2024)
Surveillance in education: The impact of inequality on the violation of privacy
af: Rugolo, João Coelho, et al.
af: Rugolo, João Coelho, et al.
Quilombola women, digital divide, and ICT access strategies during the pandemic
af: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
af: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia covid-19
af: Lima, Ana Lúcia, et al.
af: Lima, Ana Lúcia, et al.
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia COVID-19
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Udgivet: (2024)
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Udgivet: (2024)
Access to information and communication technologies and historical inequalities in Brazil
af: Fonseca, Francisco César Pinto da
af: Fonseca, Francisco César Pinto da
Internet and childhood: the impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
af: Moura, Iara, et al.
af: Moura, Iara, et al.
Access to information and communication technologies and historical inequalities in Brazil
af: Fonseca, Francisco
Udgivet: (2024)
af: Fonseca, Francisco
Udgivet: (2024)
Vigilantismo na educação: impactos da desigualdade na violação da privacidade
af: Rugolo, Thaís, et al.
Udgivet: (2025)
af: Rugolo, Thaís, et al.
Udgivet: (2025)
Internet and childhood: The impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
af: Moura, Iara, et al.
Udgivet: (2024)
af: Moura, Iara, et al.
Udgivet: (2024)
Uma proposta de aliança para superar a permanente desigualdade de acesso: experiências e aprendizados com redes comunitárias
af: Prado, Débora, et al.
Udgivet: (2022)
af: Prado, Débora, et al.
Udgivet: (2022)
Brazil in the pandemic: Lack of quality connection and increasing inequalities
af: Barbosa, Bia
Udgivet: (2024)
af: Barbosa, Bia
Udgivet: (2024)
Vigilantismo na educação: impactos da desigualdade na violação da privacidade
af: Rugolo, João Coelho, et al.
af: Rugolo, João Coelho, et al.
Desigualdades digitais no espaço urbano : um estudo sobre o acesso e o uso da Internet na cidade de São Paulo.
af: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
Udgivet: (2019)
af: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
Udgivet: (2019)
Privacy and data protection during the pandemic
af: Venturini, Jamila, et al.
Udgivet: (2024)
af: Venturini, Jamila, et al.
Udgivet: (2024)
Algoritmos de destruição em massa: como o big data aumenta a desigualdade e ameaça a democracia
af: O'Neil, Cathy, et al.
Udgivet: (2020)
af: O'Neil, Cathy, et al.
Udgivet: (2020)
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
af: Moura, Iara, et al.
af: Moura, Iara, et al.
Inequalities in digital literacy: Definitions, measurements, explanations and policy implications
af: Helsper, Ellen Johanna
Udgivet: (2024)
af: Helsper, Ellen Johanna
Udgivet: (2024)
The persistence of digital divides in Canada
af: Collins, Christopher, et al.
Udgivet: (2024)
af: Collins, Christopher, et al.
Udgivet: (2024)
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
af: Hughes, Cecilia, et al.
Udgivet: (2024)
af: Hughes, Cecilia, et al.
Udgivet: (2024)
A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
af: Hughes, Cecilia, et al.
Udgivet: (2024)
af: Hughes, Cecilia, et al.
Udgivet: (2024)
Reducing digital inequalities in older adults: Impacts of access to technology on the rights and quality of life of the elderly population
af: Vaz, José Carlos, et al.
Udgivet: (2024)
af: Vaz, José Carlos, et al.
Udgivet: (2024)
The deepening divide: inequality in the information society /
af: Dijk, Jan van 1952-
Udgivet: (2005)
af: Dijk, Jan van 1952-
Udgivet: (2005)
Education, technology and accessibility
af: Bersch, Rita, et al.
af: Bersch, Rita, et al.
Education, technology and accessibility
af: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, et al.
Udgivet: (2024)
af: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, et al.
Udgivet: (2024)
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
af: Moura, Iara, et al.
Udgivet: (2024)
af: Moura, Iara, et al.
Udgivet: (2024)
The digital divide in online privacy and safety skills: Evidence from the Israeli case
af: Dodel, Matías, et al.
Udgivet: (2024)
af: Dodel, Matías, et al.
Udgivet: (2024)
Agenda de Gênero, Raça e Diversidade: contribuições para inclusão e participaçãonas TIC
Udgivet: (2023)
Udgivet: (2023)
The periphery online: ICT and collective mobilization during the pandemic
af: Mendonça, Patricia Maria Emerenciano de, et al.
Udgivet: (2024)
af: Mendonça, Patricia Maria Emerenciano de, et al.
Udgivet: (2024)
The periphery online: ICT and collective mobilization during the pandemic
af: Mendonça, Patricia Maria E., et al.
af: Mendonça, Patricia Maria E., et al.
Lignende værker
-
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
af: Sousa, Caio Jardim, et al. -
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia COVID-19
af: Sousa, Caio Jardim, et al.
Udgivet: (2024) -
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia covid-19
af: Sousa, Caio Jardim, et al. -
Digital divide, Internet access, and sociodemographic conditions
af: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
Udgivet: (2024) -
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
af: Lima, Ana Lúcia, et al.