O apoio (e não o treinamento) contribui para a inserção dos excluídos digitalmente: um estudo de caso no Reino Unido durante a pandemia COVID-19
Gorde:
Egile Nagusiak: | Damodaran, Leela, Olphert, Wendy, Sandhu, Jatinder |
---|---|
Beste egile batzuk: | Cetic.br |
Formatua: | Capítulos de Livro Analíticas |
Hizkuntza: | Português (Brasil) |
Argitaratua: |
2024
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1088 |
Etiketak: |
![]()
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
O apoio (e não o treinamento) contribui para a inserção dos excluídos digitalmente: um estudo de caso no Reino Unido durante a pandemia COVID-19
nork: Damodaran, Leela, et al.
Argitaratua: (2024) -
Support – not training – gets the digitally excluded online: A case study in the UK during the COVID-19 pandemic
nork: Damodaran, Leela, et al.
Argitaratua: (2024) -
Support – not training – gets the digitally excluded online: A case study in the UK during the COVID-19 pandemic
nork: Damodaran, Leela, et al.
Argitaratua: (2024) -
Governo digital no Brasil, no México e nos Estados Unidos: esforços iniciais e o status atual
nork: García, José, et al.
Argitaratua: (2024) -
Governo digital no Brasil, no México e nos Estados Unidos: esforços iniciais e o status atual
nork: Gil-Garcia, Jose Ramon, et al.
Argitaratua: (2024)