Conditions for the development of digital literacy of children
Salvato in:
Autore principale: | Araújo, Mônica Daisy Vieira |
---|---|
Altri autori: | Cetic.br |
Natura: | Capítulos de Livro Analíticas |
Lingua: | inglese |
Pubblicazione: |
2024
|
Soggetti: | |
Accesso online: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1082 |
Tags: |
Aggiungi Tag
Nessun Tag, puoi essere il primo ad aggiungerne!!
|
Documenti analoghi
Conditions for the development of digital literacy of children
di: Araújo, Mônica Daisy Vieira
di: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
di: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Pubblicazione: (2024)
di: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Pubblicazione: (2024)
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
di: Araújo, Mônica Daisy Vieira
di: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
di: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Pubblicazione: (2016)
di: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Pubblicazione: (2016)
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
di: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Pubblicazione: (2013)
di: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Pubblicazione: (2013)
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
di: INCoDe.2030
di: INCoDe.2030
Information for All Programme
di: Unesco
Pubblicazione: (2014)
di: Unesco
Pubblicazione: (2014)
The survey of adult skills : reader's companion.
di: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Pubblicazione: (2016)
di: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Pubblicazione: (2016)
A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
di: Hughes, Cecilia, et al.
Pubblicazione: (2024)
di: Hughes, Cecilia, et al.
Pubblicazione: (2024)
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
di: Grizzle, Alton, et al.
Pubblicazione: (2013)
di: Grizzle, Alton, et al.
Pubblicazione: (2013)
From inclusion to literacy: Skills for a less asymmetric insertion in the digital world
di: Evangelista, Rafael de Almeida
Pubblicazione: (2024)
di: Evangelista, Rafael de Almeida
Pubblicazione: (2024)
From inclusion to literacy: skills for a less asymmetric insertion in the digital world
di: Evangelista, Rafael de Almeida
di: Evangelista, Rafael de Almeida
Participation of children in Artificial Intelligence policies and development
di: Brossi, Lionel
Pubblicazione: (2024)
di: Brossi, Lionel
Pubblicazione: (2024)
Participation of children in Artificial Intelligence policies and development
di: Brossi, Lionel
di: Brossi, Lionel
Desenvolvendo habilidades e competências para cidadania digital: desafios na formação de professores e na sala de aula
Pubblicazione: (2024)
Pubblicazione: (2024)
Challenges to integrating human rights in the brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
di: Nejm, Rodrigo
di: Nejm, Rodrigo
Challenges to integrating human rights in the Brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
di: Nejm, Rodrigo
Pubblicazione: (2024)
di: Nejm, Rodrigo
Pubblicazione: (2024)
What scares children on the Internet in Brazil: responses of children in Brazil between 2012 and 2014.
di: Eisenberg, Zena, et al.
di: Eisenberg, Zena, et al.
Diversidade de gênero na Infância e a internet como meio para letramento, regulação e informação
Pubblicazione: (2024)
Pubblicazione: (2024)
Government digital services and children: Challenges to the digital transformation
di: Pelter, Zoë, et al.
Pubblicazione: (2024)
di: Pelter, Zoë, et al.
Pubblicazione: (2024)
Government digital services and children: challenges to the digital transformation
di: Pelter, Zoë, et al.
di: Pelter, Zoë, et al.
What scares children on the Internet in Brazil: Responses of children in Brazil between 2012 and 2014
di: Eisenberg, Zena Winona, et al.
Pubblicazione: (2024)
di: Eisenberg, Zena Winona, et al.
Pubblicazione: (2024)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
di: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Pubblicazione: (2013)
di: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Pubblicazione: (2013)
Teacher training and digital literacy: a correlation study on the ICT in education databases
di: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
di: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
di: Hughes, Cecilia, et al.
Pubblicazione: (2024)
di: Hughes, Cecilia, et al.
Pubblicazione: (2024)
Teacher training and digital literacy: A correlation study on the ICT in Education databases
di: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Pubblicazione: (2024)
di: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Pubblicazione: (2024)
Internet use and appropriation by children
di: Marques, Jane Aparecida
Pubblicazione: (2024)
di: Marques, Jane Aparecida
Pubblicazione: (2024)
Internet use and appropriation by children
di: Marques, Jane Aparecida
di: Marques, Jane Aparecida
Strategies for the full protection of children in the digital world
di: Egas, Heloiza de Almeida Prado Botelho
Pubblicazione: (2024)
di: Egas, Heloiza de Almeida Prado Botelho
Pubblicazione: (2024)
Strategies for the full protection of children in the digital world
di: Egas, Heloiza
di: Egas, Heloiza
Children’s changing online experiences in a longitudinal perspective
di: Hasebrink, Uwe
Pubblicazione: (2024)
di: Hasebrink, Uwe
Pubblicazione: (2024)
Social stratification as an explanatory variable in studies of children’s Internet use
di: Ólafsson, Kjartan
Pubblicazione: (2024)
di: Ólafsson, Kjartan
Pubblicazione: (2024)
Online marketing communications directed at children and the social purpose of the Internet
di: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
Pubblicazione: (2024)
di: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
Pubblicazione: (2024)
Children’s changing online experiences in a longitudinal perspective
di: Hasebrink, Uwe
di: Hasebrink, Uwe
Data protection of children and digital education: challenges and perspective
di: Coelho, João Francisco de Aguiar, et al.
di: Coelho, João Francisco de Aguiar, et al.
Mental health and social isolation in the pandemic: The impact and use of technology by children
di: Scavacini, Karen, et al.
Pubblicazione: (2024)
di: Scavacini, Karen, et al.
Pubblicazione: (2024)
“Sending nudes”: Opportunities and risks related to the sexual rights of children on the Internet
di: Nejm, Rodrigo, et al.
Pubblicazione: (2024)
di: Nejm, Rodrigo, et al.
Pubblicazione: (2024)
Challenges, dilemmas, and interpretations of Internet use by Brazilian children and young people
di: Assis, Regina Alcantara de
Pubblicazione: (2024)
di: Assis, Regina Alcantara de
Pubblicazione: (2024)
Online marketing communications directed at children and the social purpose of the internet
di: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
di: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
Social stratification as an explanatory variable in studies of children’s internet use
di: Ólafsson, Kjartan
di: Ólafsson, Kjartan
Documenti analoghi
-
Conditions for the development of digital literacy of children
di: Araújo, Mônica Daisy Vieira -
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
di: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Pubblicazione: (2024) -
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
di: Araújo, Mônica Daisy Vieira -
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
di: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Pubblicazione: (2016) -
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
di: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Pubblicazione: (2013)