Conditions for the development of digital literacy of children
Gorde:
Egile nagusia: | Araújo, Mônica Daisy Vieira |
---|---|
Beste egile batzuk: | Cetic.br |
Formatua: | Capítulos de Livro Analíticas |
Hizkuntza: | ingelesa |
Argitaratua: |
2024
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1082 |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
- Aleari buruzko argibideak
- Deskribapena
- Iruzkinak
- Beste bertsio batzuk (1)
- Antzeko izenburuak
- MARC erregistroa
Antzeko izenburuak
Conditions for the development of digital literacy of children
nork: Araújo, Mônica Daisy Vieira
nork: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
nork: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Argitaratua: (2024)
nork: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Argitaratua: (2024)
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
nork: Araújo, Mônica Daisy Vieira
nork: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2016)
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2016)
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2013)
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2013)
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
nork: INCoDe.2030
nork: INCoDe.2030
Information for All Programme
nork: Unesco
Argitaratua: (2014)
nork: Unesco
Argitaratua: (2014)
The survey of adult skills : reader's companion.
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2016)
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2016)
A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
nork: Hughes, Cecilia, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Hughes, Cecilia, et al.
Argitaratua: (2024)
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
nork: Grizzle, Alton, et al.
Argitaratua: (2013)
nork: Grizzle, Alton, et al.
Argitaratua: (2013)
From inclusion to literacy: Skills for a less asymmetric insertion in the digital world
nork: Evangelista, Rafael de Almeida
Argitaratua: (2024)
nork: Evangelista, Rafael de Almeida
Argitaratua: (2024)
From inclusion to literacy: skills for a less asymmetric insertion in the digital world
nork: Evangelista, Rafael de Almeida
nork: Evangelista, Rafael de Almeida
Participation of children in Artificial Intelligence policies and development
nork: Brossi, Lionel
Argitaratua: (2024)
nork: Brossi, Lionel
Argitaratua: (2024)
Participation of children in Artificial Intelligence policies and development
nork: Brossi, Lionel
nork: Brossi, Lionel
Desenvolvendo habilidades e competências para cidadania digital: desafios na formação de professores e na sala de aula
Argitaratua: (2024)
Argitaratua: (2024)
Challenges to integrating human rights in the brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
nork: Nejm, Rodrigo
nork: Nejm, Rodrigo
Challenges to integrating human rights in the Brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
nork: Nejm, Rodrigo
Argitaratua: (2024)
nork: Nejm, Rodrigo
Argitaratua: (2024)
What scares children on the Internet in Brazil: responses of children in Brazil between 2012 and 2014.
nork: Eisenberg, Zena, et al.
nork: Eisenberg, Zena, et al.
Diversidade de gênero na Infância e a internet como meio para letramento, regulação e informação
Argitaratua: (2024)
Argitaratua: (2024)
Government digital services and children: Challenges to the digital transformation
nork: Pelter, Zoë, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Pelter, Zoë, et al.
Argitaratua: (2024)
Government digital services and children: challenges to the digital transformation
nork: Pelter, Zoë, et al.
nork: Pelter, Zoë, et al.
What scares children on the Internet in Brazil: Responses of children in Brazil between 2012 and 2014
nork: Eisenberg, Zena Winona, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Eisenberg, Zena Winona, et al.
Argitaratua: (2024)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
nork: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Argitaratua: (2013)
nork: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Argitaratua: (2013)
Teacher training and digital literacy: a correlation study on the ICT in education databases
nork: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
nork: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
nork: Hughes, Cecilia, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Hughes, Cecilia, et al.
Argitaratua: (2024)
Teacher training and digital literacy: A correlation study on the ICT in Education databases
nork: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Argitaratua: (2024)
Internet use and appropriation by children
nork: Marques, Jane Aparecida
Argitaratua: (2024)
nork: Marques, Jane Aparecida
Argitaratua: (2024)
Internet use and appropriation by children
nork: Marques, Jane Aparecida
nork: Marques, Jane Aparecida
Strategies for the full protection of children in the digital world
nork: Egas, Heloiza de Almeida Prado Botelho
Argitaratua: (2024)
nork: Egas, Heloiza de Almeida Prado Botelho
Argitaratua: (2024)
Strategies for the full protection of children in the digital world
nork: Egas, Heloiza
nork: Egas, Heloiza
Children’s changing online experiences in a longitudinal perspective
nork: Hasebrink, Uwe
Argitaratua: (2024)
nork: Hasebrink, Uwe
Argitaratua: (2024)
Social stratification as an explanatory variable in studies of children’s Internet use
nork: Ólafsson, Kjartan
Argitaratua: (2024)
nork: Ólafsson, Kjartan
Argitaratua: (2024)
Online marketing communications directed at children and the social purpose of the Internet
nork: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
Argitaratua: (2024)
Children’s changing online experiences in a longitudinal perspective
nork: Hasebrink, Uwe
nork: Hasebrink, Uwe
Data protection of children and digital education: challenges and perspective
nork: Coelho, João Francisco de Aguiar, et al.
nork: Coelho, João Francisco de Aguiar, et al.
Mental health and social isolation in the pandemic: The impact and use of technology by children
nork: Scavacini, Karen, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Scavacini, Karen, et al.
Argitaratua: (2024)
“Sending nudes”: Opportunities and risks related to the sexual rights of children on the Internet
nork: Nejm, Rodrigo, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Nejm, Rodrigo, et al.
Argitaratua: (2024)
Challenges, dilemmas, and interpretations of Internet use by Brazilian children and young people
nork: Assis, Regina Alcantara de
Argitaratua: (2024)
nork: Assis, Regina Alcantara de
Argitaratua: (2024)
Online marketing communications directed at children and the social purpose of the internet
nork: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
nork: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
Social stratification as an explanatory variable in studies of children’s internet use
nork: Ólafsson, Kjartan
nork: Ólafsson, Kjartan
Antzeko izenburuak
-
Conditions for the development of digital literacy of children
nork: Araújo, Mônica Daisy Vieira -
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
nork: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Argitaratua: (2024) -
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
nork: Araújo, Mônica Daisy Vieira -
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2016) -
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2013)