Conditions for the development of digital literacy of children
Guardat en:
Autor principal: | Araújo, Mônica Daisy Vieira |
---|---|
Altres autors: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Idioma: | anglès |
Publicat: |
2024
|
Matèries: | |
Accés en línia: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1082 |
Etiquetes: |
Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
|
Ítems similars
Conditions for the development of digital literacy of children
per: Araújo, Mônica Daisy Vieira
per: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
per: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publicat: (2024)
per: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publicat: (2024)
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
per: Araújo, Mônica Daisy Vieira
per: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
per: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicat: (2016)
per: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicat: (2016)
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
per: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicat: (2013)
per: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicat: (2013)
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
per: INCoDe.2030
per: INCoDe.2030
Information for All Programme
per: Unesco
Publicat: (2014)
per: Unesco
Publicat: (2014)
The survey of adult skills : reader's companion.
per: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicat: (2016)
per: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicat: (2016)
A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
per: Hughes, Cecilia, et al.
Publicat: (2024)
per: Hughes, Cecilia, et al.
Publicat: (2024)
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
per: Grizzle, Alton, et al.
Publicat: (2013)
per: Grizzle, Alton, et al.
Publicat: (2013)
From inclusion to literacy: Skills for a less asymmetric insertion in the digital world
per: Evangelista, Rafael de Almeida
Publicat: (2024)
per: Evangelista, Rafael de Almeida
Publicat: (2024)
From inclusion to literacy: skills for a less asymmetric insertion in the digital world
per: Evangelista, Rafael de Almeida
per: Evangelista, Rafael de Almeida
Participation of children in Artificial Intelligence policies and development
per: Brossi, Lionel
Publicat: (2024)
per: Brossi, Lionel
Publicat: (2024)
Participation of children in Artificial Intelligence policies and development
per: Brossi, Lionel
per: Brossi, Lionel
Desenvolvendo habilidades e competências para cidadania digital: desafios na formação de professores e na sala de aula
Publicat: (2024)
Publicat: (2024)
Challenges to integrating human rights in the brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
per: Nejm, Rodrigo
per: Nejm, Rodrigo
Challenges to integrating human rights in the Brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
per: Nejm, Rodrigo
Publicat: (2024)
per: Nejm, Rodrigo
Publicat: (2024)
What scares children on the Internet in Brazil: responses of children in Brazil between 2012 and 2014.
per: Eisenberg, Zena, et al.
per: Eisenberg, Zena, et al.
Diversidade de gênero na Infância e a internet como meio para letramento, regulação e informação
Publicat: (2024)
Publicat: (2024)
Government digital services and children: Challenges to the digital transformation
per: Pelter, Zoë, et al.
Publicat: (2024)
per: Pelter, Zoë, et al.
Publicat: (2024)
Government digital services and children: challenges to the digital transformation
per: Pelter, Zoë, et al.
per: Pelter, Zoë, et al.
What scares children on the Internet in Brazil: Responses of children in Brazil between 2012 and 2014
per: Eisenberg, Zena Winona, et al.
Publicat: (2024)
per: Eisenberg, Zena Winona, et al.
Publicat: (2024)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
per: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicat: (2013)
per: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicat: (2013)
Teacher training and digital literacy: a correlation study on the ICT in education databases
per: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
per: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
per: Hughes, Cecilia, et al.
Publicat: (2024)
per: Hughes, Cecilia, et al.
Publicat: (2024)
Teacher training and digital literacy: A correlation study on the ICT in Education databases
per: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Publicat: (2024)
per: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Publicat: (2024)
Internet use and appropriation by children
per: Marques, Jane Aparecida
Publicat: (2024)
per: Marques, Jane Aparecida
Publicat: (2024)
Internet use and appropriation by children
per: Marques, Jane Aparecida
per: Marques, Jane Aparecida
Strategies for the full protection of children in the digital world
per: Egas, Heloiza de Almeida Prado Botelho
Publicat: (2024)
per: Egas, Heloiza de Almeida Prado Botelho
Publicat: (2024)
Strategies for the full protection of children in the digital world
per: Egas, Heloiza
per: Egas, Heloiza
Children’s changing online experiences in a longitudinal perspective
per: Hasebrink, Uwe
Publicat: (2024)
per: Hasebrink, Uwe
Publicat: (2024)
Social stratification as an explanatory variable in studies of children’s Internet use
per: Ólafsson, Kjartan
Publicat: (2024)
per: Ólafsson, Kjartan
Publicat: (2024)
Online marketing communications directed at children and the social purpose of the Internet
per: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
Publicat: (2024)
per: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
Publicat: (2024)
Children’s changing online experiences in a longitudinal perspective
per: Hasebrink, Uwe
per: Hasebrink, Uwe
Data protection of children and digital education: challenges and perspective
per: Coelho, João Francisco de Aguiar, et al.
per: Coelho, João Francisco de Aguiar, et al.
Mental health and social isolation in the pandemic: The impact and use of technology by children
per: Scavacini, Karen, et al.
Publicat: (2024)
per: Scavacini, Karen, et al.
Publicat: (2024)
“Sending nudes”: Opportunities and risks related to the sexual rights of children on the Internet
per: Nejm, Rodrigo, et al.
Publicat: (2024)
per: Nejm, Rodrigo, et al.
Publicat: (2024)
Challenges, dilemmas, and interpretations of Internet use by Brazilian children and young people
per: Assis, Regina Alcantara de
Publicat: (2024)
per: Assis, Regina Alcantara de
Publicat: (2024)
Online marketing communications directed at children and the social purpose of the internet
per: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
per: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
Social stratification as an explanatory variable in studies of children’s internet use
per: Ólafsson, Kjartan
per: Ólafsson, Kjartan
Ítems similars
-
Conditions for the development of digital literacy of children
per: Araújo, Mônica Daisy Vieira -
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
per: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publicat: (2024) -
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
per: Araújo, Mônica Daisy Vieira -
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
per: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicat: (2016) -
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
per: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicat: (2013)