The National Common Curricular Base and activities of children on the Internet: A comparison and evaluation
Sparad:
Huvudskapare: | Klafke, Guilherme Forma, Maito, Deíse Camargo, Almeida, Cecília Barreto de, Feferbaum, Marina, Neves, Kelli Angelini |
---|---|
Övriga skapare: | Cetic.br |
Materialtyp: | Capítulos de Livro Analíticas |
Språk: | engelska |
Publicerad: |
2024
|
Ämnen: | |
Länkar: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1078 |
Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
- Beståndsuppgifter
- Beskrivning
- Kommentarer
- Andra versioner (1)
- Liknande verk
- Katalogiseringsuppgifter
Liknande verk
The National Common Curricular Base and activities of children on the Internet: a comparison and evaluation
av: Klafke, Guilherme Forma, et al.
av: Klafke, Guilherme Forma, et al.
BNCC e atividades de crianças e adolescentes na Internet: comparação e avaliação
av: Klafke, Guilherme Forma, et al.
Publicerad: (2024)
av: Klafke, Guilherme Forma, et al.
Publicerad: (2024)
BNCC e atividades de crianças e adolescentes na Internet: comparação e avaliação
av: Klafke, Guilherme Forma, et al.
av: Klafke, Guilherme Forma, et al.
A Base Nacional Comum Curricular (BNCC) e a utilização das TIC na educação
av: Paiva, Deise de Lacerda
av: Paiva, Deise de Lacerda
A Base Nacional Comum Curricular (BNCC) e a utilização das TIC na educação
av: Paiva, Deise de Lacerda
Publicerad: (2024)
av: Paiva, Deise de Lacerda
Publicerad: (2024)
The national common curriculum and the use of ICT in education
av: Paiva, Deise de Lacerda
av: Paiva, Deise de Lacerda
The National Common Curriculum and the use of ICT in education
av: Paiva, Deise de Lacerda
Publicerad: (2024)
av: Paiva, Deise de Lacerda
Publicerad: (2024)
Hospital activity trends in the French activity-based financing context: An international perspective
av: Eugenio Benitez Collante, Angel, et al.
Publicerad: (2024)
av: Eugenio Benitez Collante, Angel, et al.
Publicerad: (2024)
HOSPITAL ACTIVITY TRENDS IN THE FRENCH ACTIVITY-BASED FINANCING CONTEXT: AN INTERNATIONAL PERSPECTIVE
av: Collante, Angel-Benitez, et al.
av: Collante, Angel-Benitez, et al.
#Internet com responsa: na sua sala de aula: cuidados e responsabilidades no uso da internet
av: Neves, Kelli Angelini
Publicerad: (2018)
av: Neves, Kelli Angelini
Publicerad: (2018)
#Internet com Responsa 60+: Cuidados e responsabilidades no uso da Internet
av: Neves, Kelli Angelini
Publicerad: (2017)
av: Neves, Kelli Angelini
Publicerad: (2017)
#Internet com Responsa: cuidados e responsabilidades no uso da Internet
av: Neves, Kelli Angelini
Publicerad: (2017)
av: Neves, Kelli Angelini
Publicerad: (2017)
Information and communication in the protection of rights and common assets
av: Ribeiro,Vera Masagão, et al.
av: Ribeiro,Vera Masagão, et al.
Governing the commons: the evolution of institutions for collective action /
av: Ostrom, Elinor
Publicerad: (2021)
av: Ostrom, Elinor
Publicerad: (2021)
Information and communication in the protection of rights and common assets
av: Ribeiro, Vera Masagão, et al.
Publicerad: (2024)
av: Ribeiro, Vera Masagão, et al.
Publicerad: (2024)
After the Internet : digital networks between capital and the common /
av: Terranova, Tiziana, 1967-
Publicerad: (2022)
av: Terranova, Tiziana, 1967-
Publicerad: (2022)
Tecnologias para a educação e políticas curriculares de estado
av: Almeida, Fernando José de, et al.
av: Almeida, Fernando José de, et al.
Modelo curricular da UNESCO para o ensino do jornalismo /
av: tradução Rogers, Aline Paz, et al.
Publicerad: (2010)
av: tradução Rogers, Aline Paz, et al.
Publicerad: (2010)
Tecnologias para a educação e políticas curriculares de Estado
av: Almeida, Fernando José de, et al.
Publicerad: (2024)
av: Almeida, Fernando José de, et al.
Publicerad: (2024)
Active Directory com Samba 4
av: Souza, Nivio Paula de
Publicerad: (2022)
av: Souza, Nivio Paula de
Publicerad: (2022)
Do online activities reduce or encourage access to offline cultural activities? What do quantitative studies suggest
av: Leiva, João, et al.
av: Leiva, João, et al.
Do online activities reduce or encourage access to offline cultural activities? What do quantitative studies suggest
av: Leiva, João, et al.
Publicerad: (2024)
av: Leiva, João, et al.
Publicerad: (2024)
Busted! the truth about the 50 most common internet myths
av: Internet Governance Forum Berlin, Germany 25-29 nov, et al.
Publicerad: (2019)
av: Internet Governance Forum Berlin, Germany 25-29 nov, et al.
Publicerad: (2019)
Pandemic: cultural habits and the reopening of in-person activities
av: Rosa, Jader André de Souza
av: Rosa, Jader André de Souza
Pandemic: Cultural habits and the reopening of in-person activities
av: Rosa, Jader André de Souza
Publicerad: (2024)
av: Rosa, Jader André de Souza
Publicerad: (2024)
Challenges for the study of education and external evaluations: parallels with knowledge and politics
av: Alavarse, Ocimar Munhoz
av: Alavarse, Ocimar Munhoz
Challenges in eHealth strategies and systems to monitor and evaluate policies
Publicerad: (2024)
Publicerad: (2024)
CHALLENGES IN eHEALTH STRATEGIES AND SYSTEMS TO MONITOR AND EVALUATE POLICIES
av: Patiño, Jorge A.
av: Patiño, Jorge A.
Challenges for the study of education and external evaluations: parallels with knowledge and politics
av: Alavarse, Ocimar Munhoz
Publicerad: (2025)
av: Alavarse, Ocimar Munhoz
Publicerad: (2025)
Social activism on the internet: broadening the arena of social struggle
av: Gomes, Maurilia de Souza
av: Gomes, Maurilia de Souza
Active Directory com Samba 4: tópicos avançados
av: Souza, Nivio Paula de
Publicerad: (2023)
av: Souza, Nivio Paula de
Publicerad: (2023)
Social activism on the Internet: Broadening the arena of social struggle
av: Gomes, Maurilia de Souza
Publicerad: (2024)
av: Gomes, Maurilia de Souza
Publicerad: (2024)
EDUCATIONAL EVALUATION AND COMPUTERIZED ADAPTIVE TESTING (CAT): CURRENT AND FUTURE CHALLENGES
av: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
av: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
On the reputation of medical AI: Metrics and concepts to evaluate AI systems in medicine
av: Campagner, Andrea, et al.
Publicerad: (2024)
av: Campagner, Andrea, et al.
Publicerad: (2024)
Educational evaluation and Computerized Adaptive Testing (CAT): Current and future challenges
av: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Publicerad: (2024)
av: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Publicerad: (2024)
On the reputation of medical AI: Metrics and concepts to evaluate AI systems in medicine
av: Cabitza, Federico, et al.
av: Cabitza, Federico, et al.
The scope of software activities and IT services outside the brazilian software industry
av: Diegues, Antonio Carlos, et al.
av: Diegues, Antonio Carlos, et al.
The scope of software activities and IT services outside the Brazilian Software Industry
av: Diegues Junior, Antonio Carlos, et al.
Publicerad: (2024)
av: Diegues Junior, Antonio Carlos, et al.
Publicerad: (2024)
#Internet com responsa: vai às compras: cuidados e responsabilidades no uso da internet
av: Utomi, Karolyne Antonieta Onyekachukwu Silva, et al.
Publicerad: (2018)
av: Utomi, Karolyne Antonieta Onyekachukwu Silva, et al.
Publicerad: (2018)
Nomes de domínio na internet : aplicação do sistema de solução de conflitos
av: Angelini, Kelli
Publicerad: (2015)
av: Angelini, Kelli
Publicerad: (2015)
Liknande verk
-
The National Common Curricular Base and activities of children on the Internet: a comparison and evaluation
av: Klafke, Guilherme Forma, et al. -
BNCC e atividades de crianças e adolescentes na Internet: comparação e avaliação
av: Klafke, Guilherme Forma, et al.
Publicerad: (2024) -
BNCC e atividades de crianças e adolescentes na Internet: comparação e avaliação
av: Klafke, Guilherme Forma, et al. -
A Base Nacional Comum Curricular (BNCC) e a utilização das TIC na educação
av: Paiva, Deise de Lacerda -
A Base Nacional Comum Curricular (BNCC) e a utilização das TIC na educação
av: Paiva, Deise de Lacerda
Publicerad: (2024)