The National Common Curricular Base and activities of children on the Internet: A comparison and evaluation
I tiakina i:
Ngā kaituhi matua: | Klafke, Guilherme Forma, Maito, Deíse Camargo, Almeida, Cecília Barreto de, Feferbaum, Marina, Neves, Kelli Angelini |
---|---|
Ētahi atu kaituhi: | Cetic.br |
Hōputu: | Capítulos de Livro Analíticas |
Reo: | Ingarihi |
I whakaputaina: |
2024
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1078 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
The National Common Curricular Base and activities of children on the Internet: a comparison and evaluation
mā: Klafke, Guilherme Forma, me ētahi atu.
mā: Klafke, Guilherme Forma, me ētahi atu.
BNCC e atividades de crianças e adolescentes na Internet: comparação e avaliação
mā: Klafke, Guilherme Forma, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Klafke, Guilherme Forma, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
BNCC e atividades de crianças e adolescentes na Internet: comparação e avaliação
mā: Klafke, Guilherme Forma, me ētahi atu.
mā: Klafke, Guilherme Forma, me ētahi atu.
A Base Nacional Comum Curricular (BNCC) e a utilização das TIC na educação
mā: Paiva, Deise de Lacerda
mā: Paiva, Deise de Lacerda
A Base Nacional Comum Curricular (BNCC) e a utilização das TIC na educação
mā: Paiva, Deise de Lacerda
I whakaputaina: (2024)
mā: Paiva, Deise de Lacerda
I whakaputaina: (2024)
The national common curriculum and the use of ICT in education
mā: Paiva, Deise de Lacerda
mā: Paiva, Deise de Lacerda
The National Common Curriculum and the use of ICT in education
mā: Paiva, Deise de Lacerda
I whakaputaina: (2024)
mā: Paiva, Deise de Lacerda
I whakaputaina: (2024)
Hospital activity trends in the French activity-based financing context: An international perspective
mā: Eugenio Benitez Collante, Angel, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Eugenio Benitez Collante, Angel, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
HOSPITAL ACTIVITY TRENDS IN THE FRENCH ACTIVITY-BASED FINANCING CONTEXT: AN INTERNATIONAL PERSPECTIVE
mā: Collante, Angel-Benitez, me ētahi atu.
mā: Collante, Angel-Benitez, me ētahi atu.
#Internet com responsa: na sua sala de aula: cuidados e responsabilidades no uso da internet
mā: Neves, Kelli Angelini
I whakaputaina: (2018)
mā: Neves, Kelli Angelini
I whakaputaina: (2018)
#Internet com Responsa 60+: Cuidados e responsabilidades no uso da Internet
mā: Neves, Kelli Angelini
I whakaputaina: (2017)
mā: Neves, Kelli Angelini
I whakaputaina: (2017)
#Internet com Responsa: cuidados e responsabilidades no uso da Internet
mā: Neves, Kelli Angelini
I whakaputaina: (2017)
mā: Neves, Kelli Angelini
I whakaputaina: (2017)
Information and communication in the protection of rights and common assets
mā: Ribeiro,Vera Masagão, me ētahi atu.
mā: Ribeiro,Vera Masagão, me ētahi atu.
Governing the commons: the evolution of institutions for collective action /
mā: Ostrom, Elinor
I whakaputaina: (2021)
mā: Ostrom, Elinor
I whakaputaina: (2021)
Information and communication in the protection of rights and common assets
mā: Ribeiro, Vera Masagão, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Ribeiro, Vera Masagão, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
After the Internet : digital networks between capital and the common /
mā: Terranova, Tiziana, 1967-
I whakaputaina: (2022)
mā: Terranova, Tiziana, 1967-
I whakaputaina: (2022)
Tecnologias para a educação e políticas curriculares de estado
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
Modelo curricular da UNESCO para o ensino do jornalismo /
mā: tradução Rogers, Aline Paz, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2010)
mā: tradução Rogers, Aline Paz, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2010)
Tecnologias para a educação e políticas curriculares de Estado
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Active Directory com Samba 4
mā: Souza, Nivio Paula de
I whakaputaina: (2022)
mā: Souza, Nivio Paula de
I whakaputaina: (2022)
Do online activities reduce or encourage access to offline cultural activities? What do quantitative studies suggest
mā: Leiva, João, me ētahi atu.
mā: Leiva, João, me ētahi atu.
Do online activities reduce or encourage access to offline cultural activities? What do quantitative studies suggest
mā: Leiva, João, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Leiva, João, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Busted! the truth about the 50 most common internet myths
mā: Internet Governance Forum Berlin, Germany 25-29 nov, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2019)
mā: Internet Governance Forum Berlin, Germany 25-29 nov, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2019)
Pandemic: cultural habits and the reopening of in-person activities
mā: Rosa, Jader André de Souza
mā: Rosa, Jader André de Souza
Pandemic: Cultural habits and the reopening of in-person activities
mā: Rosa, Jader André de Souza
I whakaputaina: (2024)
mā: Rosa, Jader André de Souza
I whakaputaina: (2024)
Challenges for the study of education and external evaluations: parallels with knowledge and politics
mā: Alavarse, Ocimar Munhoz
mā: Alavarse, Ocimar Munhoz
Challenges in eHealth strategies and systems to monitor and evaluate policies
I whakaputaina: (2024)
I whakaputaina: (2024)
CHALLENGES IN eHEALTH STRATEGIES AND SYSTEMS TO MONITOR AND EVALUATE POLICIES
mā: Patiño, Jorge A.
mā: Patiño, Jorge A.
Challenges for the study of education and external evaluations: parallels with knowledge and politics
mā: Alavarse, Ocimar Munhoz
I whakaputaina: (2025)
mā: Alavarse, Ocimar Munhoz
I whakaputaina: (2025)
Social activism on the internet: broadening the arena of social struggle
mā: Gomes, Maurilia de Souza
mā: Gomes, Maurilia de Souza
Active Directory com Samba 4: tópicos avançados
mā: Souza, Nivio Paula de
I whakaputaina: (2023)
mā: Souza, Nivio Paula de
I whakaputaina: (2023)
Social activism on the Internet: Broadening the arena of social struggle
mā: Gomes, Maurilia de Souza
I whakaputaina: (2024)
mā: Gomes, Maurilia de Souza
I whakaputaina: (2024)
EDUCATIONAL EVALUATION AND COMPUTERIZED ADAPTIVE TESTING (CAT): CURRENT AND FUTURE CHALLENGES
mā: Alavarse, Ocimar Munhoz, me ētahi atu.
mā: Alavarse, Ocimar Munhoz, me ētahi atu.
On the reputation of medical AI: Metrics and concepts to evaluate AI systems in medicine
mā: Campagner, Andrea, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Campagner, Andrea, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Educational evaluation and Computerized Adaptive Testing (CAT): Current and future challenges
mā: Alavarse, Ocimar Munhoz, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Alavarse, Ocimar Munhoz, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
On the reputation of medical AI: Metrics and concepts to evaluate AI systems in medicine
mā: Cabitza, Federico, me ētahi atu.
mā: Cabitza, Federico, me ētahi atu.
The scope of software activities and IT services outside the brazilian software industry
mā: Diegues, Antonio Carlos, me ētahi atu.
mā: Diegues, Antonio Carlos, me ētahi atu.
The scope of software activities and IT services outside the Brazilian Software Industry
mā: Diegues Junior, Antonio Carlos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Diegues Junior, Antonio Carlos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
#Internet com responsa: vai às compras: cuidados e responsabilidades no uso da internet
mā: Utomi, Karolyne Antonieta Onyekachukwu Silva, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2018)
mā: Utomi, Karolyne Antonieta Onyekachukwu Silva, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2018)
Nomes de domínio na internet : aplicação do sistema de solução de conflitos
mā: Angelini, Kelli
I whakaputaina: (2015)
mā: Angelini, Kelli
I whakaputaina: (2015)
Ngā tūemi rite
-
The National Common Curricular Base and activities of children on the Internet: a comparison and evaluation
mā: Klafke, Guilherme Forma, me ētahi atu. -
BNCC e atividades de crianças e adolescentes na Internet: comparação e avaliação
mā: Klafke, Guilherme Forma, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024) -
BNCC e atividades de crianças e adolescentes na Internet: comparação e avaliação
mā: Klafke, Guilherme Forma, me ētahi atu. -
A Base Nacional Comum Curricular (BNCC) e a utilização das TIC na educação
mā: Paiva, Deise de Lacerda -
A Base Nacional Comum Curricular (BNCC) e a utilização das TIC na educação
mā: Paiva, Deise de Lacerda
I whakaputaina: (2024)