Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
Salvato in:
Autori principali: | Lima, Ana Lúcia D´ Império, Macana, Esmeralda Correa, Freitas, Matheus Nunes de |
---|---|
Altri autori: | Cetic.br |
Natura: | Capítulos de Livro Analíticas |
Lingua: | Inglês |
Pubblicazione: |
2024
|
Soggetti: | |
Accesso online: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1033 |
Tags: |
![]()
Nessun Tag, puoi essere il primo ad aggiungerne! !
|
Documenti analoghi
Documenti analoghi
-
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
di: Lima, Ana, et al.
Pubblicazione: (2024) -
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia COVID-19
di: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Pubblicazione: (2024) -
Challenges for digital government faced by Brazilian states during the covid-19 pandemic
di: Lanza, Beatriz Barreto Brasileiro, et al.
Pubblicazione: (2024) -
Challenges for digital government faced by Brazilian states during the COVID-19 pandemic
di: Lanza, Beatriz Barreto Brasileiro, et al.
Pubblicazione: (2024) -
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: An overview of Internet access by students during the COVID-19 pandemic
di: Sousa, Caio, et al.
Pubblicazione: (2024)