Novo paradigma para a educação
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | Fagundes, Léa |
---|---|
Teanga: | Portaingéilis |
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | https://catalogo.acervo.nic.br/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=1236 |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
Novo paradigma para a educação
de réir: Fagundes, Léa da Cruz
Foilsithe / Cruthaithe: (2012)
de réir: Fagundes, Léa da Cruz
Foilsithe / Cruthaithe: (2012)
A new paradigm for education
de réir: Fagundes, Léa
de réir: Fagundes, Léa
A internet como paradigma
de réir: Institute for Information Studies., et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (1997)
de réir: Institute for Information Studies., et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (1997)
A new paradigm for education
de réir: Fagundes, Léa da Cruz
Foilsithe / Cruthaithe: (2012)
de réir: Fagundes, Léa da Cruz
Foilsithe / Cruthaithe: (2012)
Que contribuições podemos buscar na experiência piloto “projeto UCA” proposto pelo MEC no Brasil em 2010–2012?
de réir: Fagundes, Léa da Cruz, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Fagundes, Léa da Cruz, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
What contributions can we get from the pilot experience with the “UCA Project” proposed by the Ministry of Education in Brazil, 2010-2012?
de réir: Fagundes, Léa da Cruz, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Fagundes, Léa da Cruz, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
QUE CONTRIBUIÇÕES PODEMOS BUSCAR NA EXPERIÊNCIA PILOTO “PROJETO UCA” PROPOSTO PELO MEC NO BRASIL EM 2010–2012?
de réir: Fagundes, Léa, et al.
de réir: Fagundes, Léa, et al.
Relatório Global UNESCO: abrindo novos caminhos para o empoderamento: TIC no acesso à informação e ao conhecimento para as pessoas com deficiência
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
WHAT CONTRIBUTIONS CAN WE GET FROM THE PILOT EXPERIENCE WITH THE “UCA PROJECT” 1 PROPOSED BY THE MINISTRY OF EDUCATION 2 IN BRAZIL, 2010-2012?
de réir: Fagundes, Léa, et al.
de réir: Fagundes, Léa, et al.
Evolução e futuro do uso de paradigmas no JavaScript
de réir: Conferência Web.br São Paulo, et al.
de réir: Conferência Web.br São Paulo, et al.
Infraestruturas públicas digitais: novos desafios para a governança democrática
de réir: Vaz, José Carlos, et al.
de réir: Vaz, José Carlos, et al.
A propriedade intelectual no novo milênio
de réir: organização Brunner, Adriana Gomes, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
de réir: organização Brunner, Adriana Gomes, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
Literatura eletrônica: novos horizontes para o literário/
de réir: Hayles, N. Katherine,, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2009)
de réir: Hayles, N. Katherine,, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2009)
Infraestruturas públicas digitais: novos desafios para a governança democrática
de réir: Vaz, José Carlos, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
de réir: Vaz, José Carlos, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Admirável mundo novo /
de réir: Huxley, Aldous, 1894-1963, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
de réir: Huxley, Aldous, 1894-1963, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
Tecnologias para a educação e políticas curriculares de estado
de réir: Almeida, Fernando José de, et al.
de réir: Almeida, Fernando José de, et al.
Corra o mais rápido que puder: você não me pega, ou o paradigma digital
de réir: Rovíra, Sebastián, et al.
de réir: Rovíra, Sebastián, et al.
Das tecnologias digitais à educação: nova cultura e novas lógicas para a formação docente
de réir: Padilha, Marcia
de réir: Padilha, Marcia
Corra o mais rápido que puder: você não me pega, sou o paradigma digital
de réir: Rovira, Sebastián, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Rovira, Sebastián, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Educar : a revolução digital na educação
de réir: Gabriel, Martha
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
de réir: Gabriel, Martha
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
Das tecnologias digitais à educação: nova cultura e novas lógicas para a formação docente
de réir: Padilha, Marcia
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Padilha, Marcia
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Tecnologias para a educação e políticas curriculares de Estado
de réir: Almeida, Fernando José de, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Almeida, Fernando José de, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Resolução CGI.br/RES/2012/012/P: Apoio ao Paradigma Moderno de Padronização – OpenStand
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Como se preparar para as realidades da Inteligência Artificial: um desafio central para a educação na década de 2020
de réir: Selwyn, Neil
de réir: Selwyn, Neil
Pesquisa TIC educação: da inclusão para a cultura digital
de réir: Iannone, Leila Rentroia, et al.
de réir: Iannone, Leila Rentroia, et al.
Como se preparar para as realidades da Inteligência Artificial: um desafio central para a educação na década de 2020
de réir: Selwyn, Neil
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Selwyn, Neil
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Painel TIC COVID-19: Pesquisa sobre o uso da Internet no Brasil durante a pandemia do novo coronavírus - 3ª edição: Ensino remoto e teletrabalho
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
Facilitador do novo CPC 2017
de réir: organização Queiroz, Luiz Fernando de., et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2017)
de réir: organização Queiroz, Luiz Fernando de., et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2017)
Manifesto pela educação midiática /
de réir: Buckingham, David, 1954-, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
de réir: Buckingham, David, 1954-, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
Dados, plataformas e o direito à educação: caminhos para regulação
Foilsithe / Cruthaithe: (2023)
Foilsithe / Cruthaithe: (2023)
A nova desordem digital : os novos princípios que estão reinventando os negócios, a educação, a política, a ciência e a cultura
de réir: - Weinberger, David,, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2007)
de réir: - Weinberger, David,, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2007)
Pesquisa TIC Educação: da inclusão para a cultura digital
de réir: Iannone, Leila Rentroia, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Iannone, Leila Rentroia, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Eletrônica para makers: um manual prático para o novo entusiasta de eletrônica
de réir: Platt, Charles, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
de réir: Platt, Charles, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
O que é Conectividade Significativa: Novos conceitos para velhas demandas
Foilsithe / Cruthaithe: (2023)
Foilsithe / Cruthaithe: (2023)
Visando o futuro: educação para as populações mais marginalizadas pós-COVID-19
de réir: Unwin, Tim, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
de réir: Unwin, Tim, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
A transformação digital da educação: concetar as escolas, empoderar os alunos
de réir: Sepúlveda, Ana
de réir: Sepúlveda, Ana
Inovação tecnológica em educação à distância : uma abordagem convergente
de réir: organizador Hekis, Hélio Roberto, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
de réir: organizador Hekis, Hélio Roberto, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
A necessidade de justiça de dados na educação
de réir: Pangrazio, Luci
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
de réir: Pangrazio, Luci
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Educação, computação e inteligência artificial
de réir: Vicari, Rosa Maria, et al.
de réir: Vicari, Rosa Maria, et al.
Educação, tecnologia e acessibilidade
de réir: Bersch, Rita, et al.
de réir: Bersch, Rita, et al.
Míreanna comhchosúla
-
Novo paradigma para a educação
de réir: Fagundes, Léa da Cruz
Foilsithe / Cruthaithe: (2012) -
A new paradigm for education
de réir: Fagundes, Léa -
A internet como paradigma
de réir: Institute for Information Studies., et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (1997) -
A new paradigm for education
de réir: Fagundes, Léa da Cruz
Foilsithe / Cruthaithe: (2012) -
Que contribuições podemos buscar na experiência piloto “projeto UCA” proposto pelo MEC no Brasil em 2010–2012?
de réir: Fagundes, Léa da Cruz, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)