Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
Saved in:
Main Authors: | Vicari, Rosa Maria, Rossi, Luiz Henrique Longhi Rossi, Nunes, Marcos Freitas, Schreiner, Paulo |
---|---|
語言: | 英语 |
主題: | |
在線閱讀: | https://catalogo.acervo.nic.br/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=1107 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
出版: (2024)
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
出版: (2024)
Federação Educa Brasil
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
Federação Educa Brasil
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
出版: (2024)
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
出版: (2024)
ICT and school management within different federal contexts
由: Segatto, Catarina Lanni, et al.
由: Segatto, Catarina Lanni, et al.
ICT and school management within different federal contexts
由: Segatto, Catarina Ianni, et al.
出版: (2024)
由: Segatto, Catarina Ianni, et al.
出版: (2024)
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
由: Lima, Ana Lúcia, et al.
由: Lima, Ana Lúcia, et al.
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia covid-19
由: Lima, Ana Lúcia, et al.
由: Lima, Ana Lúcia, et al.
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
由: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
出版: (2024)
由: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
出版: (2024)
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia COVID-19
由: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
出版: (2024)
由: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
出版: (2024)
Education, computing, and artificial intelligence
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
Educação, computação e inteligência artificial
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
Educação, computação e Inteligência Artificial
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
出版: (2024)
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
出版: (2024)
Education, computing, and Artificial Intelligence
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
出版: (2024)
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
出版: (2024)
Inteligência artificial na educação básica: prática na escola/
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
Transparência governamental na Federação Brasileira: resultados heterogêneos motivados por diferentes capacidades de TI
由: Cunha, Maria Alexandra 1963-, et al.
由: Cunha, Maria Alexandra 1963-, et al.
Transparência governamental na Federação Brasileira: resultados heterogêneos motivados por diferentes capacidades de TI
由: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, et al.
出版: (2024)
由: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, et al.
出版: (2024)
A importância das Boas Práticas para Dados na Web e o caso do Cetic.br
由: Corrales, Beatriz Rossi, et al.
出版: (2018)
由: Corrales, Beatriz Rossi, et al.
出版: (2018)
TIC na educação no Brasil: o acesso vem avançando. E a aprendizagem?
由: Lima, Ana Lúcia D'Império
由: Lima, Ana Lúcia D'Império
Information security in Brazil
由: Hoepers, Cristine, et al.
出版: (2024)
由: Hoepers, Cristine, et al.
出版: (2024)
Education for the knowledge society? An analysis of policies on the use of ICT in schools in Brazil and Argentina
由: Venturini, Jamila
出版: (2024)
由: Venturini, Jamila
出版: (2024)
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
由: Bastos, Maria Inês
由: Bastos, Maria Inês
Information security in Brazil
由: Hoepers, Cristine, et al.
由: Hoepers, Cristine, et al.
Education for the knowledge society? An analysis of policies on the use of ICT in schools in Brazil and Argentina
由: Venturini, Jamila
由: Venturini, Jamila
Formação de docentes para o uso das TIC no ensino/aprendizagem na América Latina
由: Bastos, Maria Inês
由: Bastos, Maria Inês
TIC e gestão escolar em diferentes contextos federativos
由: Segatto, Catarina Lanni, et al.
由: Segatto, Catarina Lanni, et al.
TIC na educação no Brasil: o acesso vem avançando. E a aprendizagem?
由: Lima, Ana Lúcia D´ Império
出版: (2012)
由: Lima, Ana Lúcia D´ Império
出版: (2012)
Alignment of the ICT policies of the brazilian federal government with the 2030 agenda
由: Lobato, Fernanda Hoffmann, et al.
由: Lobato, Fernanda Hoffmann, et al.
Government transparency in the Brazilian Federation: heterogeneous results originating from different it capacities
由: Cunha, Maria Alexandra 1963-, et al.
由: Cunha, Maria Alexandra 1963-, et al.
Curriculum+ platform: content, education, motivation, and learning in public schools
由: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
由: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Modeling the influences on conditions of use of different technologies in classrooms
由: Kubota, Luis Claudio, et al.
由: Kubota, Luis Claudio, et al.
Alignment of the ICT policies of the Brazilian federal government with the 2030 Agenda
由: Lobato, Fernanda Hoffmann, et al.
出版: (2024)
由: Lobato, Fernanda Hoffmann, et al.
出版: (2024)
A SYSTEMS APPROACH TO FACILITATING THE EFFECTIVE ICT-PEDAGOGY INTEGRATION
由: Park, Jonghwi, et al.
由: Park, Jonghwi, et al.
Government transparency in the Brazilian Federation: Heterogeneous results originating from different IT capacities
由: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, et al.
出版: (2024)
由: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, et al.
出版: (2024)
Plataforma currículo+: conteúdo, formação, motivação e aprendizagem em escolas públicas
由: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
由: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Modelando as influências nas condições de uso de diferentes tecnologias em salas de aula
由: Kubota, Luis Claudio, et al.
由: Kubota, Luis Claudio, et al.
UMA ABORDAGEM SISTEMÁTICA PARA FACILITAR A INTEGRAÇÃO EFETIVA DAS TIC À PRÁTICA PEDAGÓGICA
由: Park, Jonghwi, et al.
由: Park, Jonghwi, et al.
WHAT CONTRIBUTIONS CAN WE GET FROM THE PILOT EXPERIENCE WITH THE “UCA PROJECT” 1 PROPOSED BY THE MINISTRY OF EDUCATION 2 IN BRAZIL, 2010-2012?
由: Fagundes, Léa, et al.
由: Fagundes, Léa, et al.
TIC e gestão escolar em diferentes contextos federativos
由: Segatto, Catarina Ianni, et al.
出版: (2024)
由: Segatto, Catarina Ianni, et al.
出版: (2024)
Educação e tecnologias no Brasil: um estudo de caso longitudinal sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação em 12 escolas públicas /
由: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
出版: (2016)
由: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
出版: (2016)
Manifesto pela educação midiática /
由: Buckingham, David, 1954-, et al.
出版: (2022)
由: Buckingham, David, 1954-, et al.
出版: (2022)
相似書籍
-
Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
出版: (2024) -
Federação Educa Brasil
由: Vicari, Rosa Maria, et al. -
Federação Educa Brasil
由: Vicari, Rosa Maria, et al.
出版: (2024) -
ICT and school management within different federal contexts
由: Segatto, Catarina Lanni, et al. -
ICT and school management within different federal contexts
由: Segatto, Catarina Ianni, et al.
出版: (2024)