Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
保存先:
主要な著者: | Vicari, Rosa Maria, Rossi, Luiz Henrique Longhi Rossi, Nunes, Marcos Freitas, Schreiner, Paulo |
---|---|
言語: | 英語 |
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://catalogo.acervo.nic.br/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=1107 |
タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
出版事項: (2024)
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
出版事項: (2024)
Federação Educa Brasil
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
Federação Educa Brasil
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
出版事項: (2024)
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
出版事項: (2024)
ICT and school management within different federal contexts
著者:: Segatto, Catarina Lanni, 等
著者:: Segatto, Catarina Lanni, 等
ICT and school management within different federal contexts
著者:: Segatto, Catarina Ianni, 等
出版事項: (2024)
著者:: Segatto, Catarina Ianni, 等
出版事項: (2024)
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
著者:: Lima, Ana Lúcia, 等
著者:: Lima, Ana Lúcia, 等
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia covid-19
著者:: Lima, Ana Lúcia, 等
著者:: Lima, Ana Lúcia, 等
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
著者:: Lima, Ana Lúcia D´ Império, 等
出版事項: (2024)
著者:: Lima, Ana Lúcia D´ Império, 等
出版事項: (2024)
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia COVID-19
著者:: Lima, Ana Lúcia D´ Império, 等
出版事項: (2024)
著者:: Lima, Ana Lúcia D´ Império, 等
出版事項: (2024)
Education, computing, and artificial intelligence
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
Educação, computação e inteligência artificial
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
Educação, computação e Inteligência Artificial
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
出版事項: (2024)
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
出版事項: (2024)
Education, computing, and Artificial Intelligence
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
出版事項: (2024)
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
出版事項: (2024)
Inteligência artificial na educação básica: prática na escola/
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
Transparência governamental na Federação Brasileira: resultados heterogêneos motivados por diferentes capacidades de TI
著者:: Cunha, Maria Alexandra 1963-, 等
著者:: Cunha, Maria Alexandra 1963-, 等
Transparência governamental na Federação Brasileira: resultados heterogêneos motivados por diferentes capacidades de TI
著者:: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, 等
出版事項: (2024)
著者:: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, 等
出版事項: (2024)
A importância das Boas Práticas para Dados na Web e o caso do Cetic.br
著者:: Corrales, Beatriz Rossi, 等
出版事項: (2018)
著者:: Corrales, Beatriz Rossi, 等
出版事項: (2018)
TIC na educação no Brasil: o acesso vem avançando. E a aprendizagem?
著者:: Lima, Ana Lúcia D'Império
著者:: Lima, Ana Lúcia D'Império
Information security in Brazil
著者:: Hoepers, Cristine, 等
出版事項: (2024)
著者:: Hoepers, Cristine, 等
出版事項: (2024)
Education for the knowledge society? An analysis of policies on the use of ICT in schools in Brazil and Argentina
著者:: Venturini, Jamila
出版事項: (2024)
著者:: Venturini, Jamila
出版事項: (2024)
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
著者:: Bastos, Maria Inês
著者:: Bastos, Maria Inês
Information security in Brazil
著者:: Hoepers, Cristine, 等
著者:: Hoepers, Cristine, 等
Education for the knowledge society? An analysis of policies on the use of ICT in schools in Brazil and Argentina
著者:: Venturini, Jamila
著者:: Venturini, Jamila
Formação de docentes para o uso das TIC no ensino/aprendizagem na América Latina
著者:: Bastos, Maria Inês
著者:: Bastos, Maria Inês
TIC e gestão escolar em diferentes contextos federativos
著者:: Segatto, Catarina Lanni, 等
著者:: Segatto, Catarina Lanni, 等
TIC na educação no Brasil: o acesso vem avançando. E a aprendizagem?
著者:: Lima, Ana Lúcia D´ Império
出版事項: (2012)
著者:: Lima, Ana Lúcia D´ Império
出版事項: (2012)
Alignment of the ICT policies of the brazilian federal government with the 2030 agenda
著者:: Lobato, Fernanda Hoffmann, 等
著者:: Lobato, Fernanda Hoffmann, 等
Government transparency in the Brazilian Federation: heterogeneous results originating from different it capacities
著者:: Cunha, Maria Alexandra 1963-, 等
著者:: Cunha, Maria Alexandra 1963-, 等
Curriculum+ platform: content, education, motivation, and learning in public schools
著者:: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, 等
著者:: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, 等
Modeling the influences on conditions of use of different technologies in classrooms
著者:: Kubota, Luis Claudio, 等
著者:: Kubota, Luis Claudio, 等
Alignment of the ICT policies of the Brazilian federal government with the 2030 Agenda
著者:: Lobato, Fernanda Hoffmann, 等
出版事項: (2024)
著者:: Lobato, Fernanda Hoffmann, 等
出版事項: (2024)
A SYSTEMS APPROACH TO FACILITATING THE EFFECTIVE ICT-PEDAGOGY INTEGRATION
著者:: Park, Jonghwi, 等
著者:: Park, Jonghwi, 等
Government transparency in the Brazilian Federation: Heterogeneous results originating from different IT capacities
著者:: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, 等
出版事項: (2024)
著者:: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, 等
出版事項: (2024)
Plataforma currículo+: conteúdo, formação, motivação e aprendizagem em escolas públicas
著者:: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, 等
著者:: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, 等
Modelando as influências nas condições de uso de diferentes tecnologias em salas de aula
著者:: Kubota, Luis Claudio, 等
著者:: Kubota, Luis Claudio, 等
UMA ABORDAGEM SISTEMÁTICA PARA FACILITAR A INTEGRAÇÃO EFETIVA DAS TIC À PRÁTICA PEDAGÓGICA
著者:: Park, Jonghwi, 等
著者:: Park, Jonghwi, 等
WHAT CONTRIBUTIONS CAN WE GET FROM THE PILOT EXPERIENCE WITH THE “UCA PROJECT” 1 PROPOSED BY THE MINISTRY OF EDUCATION 2 IN BRAZIL, 2010-2012?
著者:: Fagundes, Léa, 等
著者:: Fagundes, Léa, 等
TIC e gestão escolar em diferentes contextos federativos
著者:: Segatto, Catarina Ianni, 等
出版事項: (2024)
著者:: Segatto, Catarina Ianni, 等
出版事項: (2024)
Educação e tecnologias no Brasil: um estudo de caso longitudinal sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação em 12 escolas públicas /
著者:: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
出版事項: (2016)
著者:: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
出版事項: (2016)
Manifesto pela educação midiática /
著者:: Buckingham, David, 1954-, 等
出版事項: (2022)
著者:: Buckingham, David, 1954-, 等
出版事項: (2022)
類似資料
-
Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
出版事項: (2024) -
Federação Educa Brasil
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等 -
Federação Educa Brasil
著者:: Vicari, Rosa Maria, 等
出版事項: (2024) -
ICT and school management within different federal contexts
著者:: Segatto, Catarina Lanni, 等 -
ICT and school management within different federal contexts
著者:: Segatto, Catarina Ianni, 等
出版事項: (2024)