Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
Saved in:
Main Authors: | Vicari, Rosa Maria, Rossi, Luiz Henrique Longhi Rossi, Nunes, Marcos Freitas, Schreiner, Paulo |
---|---|
Sprog: | engelsk |
Fag: | |
Online adgang: | https://catalogo.acervo.nic.br/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=1107 |
Tags: |
Tilføj Tag
Ingen Tags, Vær først til at tagge denne postø!
|
Lignende værker
Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Udgivet: (2024)
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Udgivet: (2024)
Federação Educa Brasil
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Federação Educa Brasil
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Udgivet: (2024)
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Udgivet: (2024)
ICT and school management within different federal contexts
af: Segatto, Catarina Lanni, et al.
af: Segatto, Catarina Lanni, et al.
ICT and school management within different federal contexts
af: Segatto, Catarina Ianni, et al.
Udgivet: (2024)
af: Segatto, Catarina Ianni, et al.
Udgivet: (2024)
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
af: Lima, Ana Lúcia, et al.
af: Lima, Ana Lúcia, et al.
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia covid-19
af: Lima, Ana Lúcia, et al.
af: Lima, Ana Lúcia, et al.
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Udgivet: (2024)
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Udgivet: (2024)
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia COVID-19
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Udgivet: (2024)
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Udgivet: (2024)
Education, computing, and artificial intelligence
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Educação, computação e inteligência artificial
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Educação, computação e Inteligência Artificial
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Udgivet: (2024)
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Udgivet: (2024)
Education, computing, and Artificial Intelligence
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Udgivet: (2024)
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Udgivet: (2024)
Inteligência artificial na educação básica: prática na escola/
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Transparência governamental na Federação Brasileira: resultados heterogêneos motivados por diferentes capacidades de TI
af: Cunha, Maria Alexandra 1963-, et al.
af: Cunha, Maria Alexandra 1963-, et al.
Transparência governamental na Federação Brasileira: resultados heterogêneos motivados por diferentes capacidades de TI
af: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, et al.
Udgivet: (2024)
af: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, et al.
Udgivet: (2024)
A importância das Boas Práticas para Dados na Web e o caso do Cetic.br
af: Corrales, Beatriz Rossi, et al.
Udgivet: (2018)
af: Corrales, Beatriz Rossi, et al.
Udgivet: (2018)
TIC na educação no Brasil: o acesso vem avançando. E a aprendizagem?
af: Lima, Ana Lúcia D'Império
af: Lima, Ana Lúcia D'Império
Information security in Brazil
af: Hoepers, Cristine, et al.
Udgivet: (2024)
af: Hoepers, Cristine, et al.
Udgivet: (2024)
Education for the knowledge society? An analysis of policies on the use of ICT in schools in Brazil and Argentina
af: Venturini, Jamila
Udgivet: (2024)
af: Venturini, Jamila
Udgivet: (2024)
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
af: Bastos, Maria Inês
af: Bastos, Maria Inês
Information security in Brazil
af: Hoepers, Cristine, et al.
af: Hoepers, Cristine, et al.
Education for the knowledge society? An analysis of policies on the use of ICT in schools in Brazil and Argentina
af: Venturini, Jamila
af: Venturini, Jamila
Formação de docentes para o uso das TIC no ensino/aprendizagem na América Latina
af: Bastos, Maria Inês
af: Bastos, Maria Inês
TIC e gestão escolar em diferentes contextos federativos
af: Segatto, Catarina Lanni, et al.
af: Segatto, Catarina Lanni, et al.
TIC na educação no Brasil: o acesso vem avançando. E a aprendizagem?
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Udgivet: (2012)
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Udgivet: (2012)
Alignment of the ICT policies of the brazilian federal government with the 2030 agenda
af: Lobato, Fernanda Hoffmann, et al.
af: Lobato, Fernanda Hoffmann, et al.
Government transparency in the Brazilian Federation: heterogeneous results originating from different it capacities
af: Cunha, Maria Alexandra 1963-, et al.
af: Cunha, Maria Alexandra 1963-, et al.
Curriculum+ platform: content, education, motivation, and learning in public schools
af: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
af: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Modeling the influences on conditions of use of different technologies in classrooms
af: Kubota, Luis Claudio, et al.
af: Kubota, Luis Claudio, et al.
Alignment of the ICT policies of the Brazilian federal government with the 2030 Agenda
af: Lobato, Fernanda Hoffmann, et al.
Udgivet: (2024)
af: Lobato, Fernanda Hoffmann, et al.
Udgivet: (2024)
A SYSTEMS APPROACH TO FACILITATING THE EFFECTIVE ICT-PEDAGOGY INTEGRATION
af: Park, Jonghwi, et al.
af: Park, Jonghwi, et al.
Government transparency in the Brazilian Federation: Heterogeneous results originating from different IT capacities
af: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, et al.
Udgivet: (2024)
af: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, et al.
Udgivet: (2024)
Plataforma currículo+: conteúdo, formação, motivação e aprendizagem em escolas públicas
af: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
af: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Modelando as influências nas condições de uso de diferentes tecnologias em salas de aula
af: Kubota, Luis Claudio, et al.
af: Kubota, Luis Claudio, et al.
UMA ABORDAGEM SISTEMÁTICA PARA FACILITAR A INTEGRAÇÃO EFETIVA DAS TIC À PRÁTICA PEDAGÓGICA
af: Park, Jonghwi, et al.
af: Park, Jonghwi, et al.
WHAT CONTRIBUTIONS CAN WE GET FROM THE PILOT EXPERIENCE WITH THE “UCA PROJECT” 1 PROPOSED BY THE MINISTRY OF EDUCATION 2 IN BRAZIL, 2010-2012?
af: Fagundes, Léa, et al.
af: Fagundes, Léa, et al.
TIC e gestão escolar em diferentes contextos federativos
af: Segatto, Catarina Ianni, et al.
Udgivet: (2024)
af: Segatto, Catarina Ianni, et al.
Udgivet: (2024)
Educação e tecnologias no Brasil: um estudo de caso longitudinal sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação em 12 escolas públicas /
af: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
Udgivet: (2016)
af: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
Udgivet: (2016)
Manifesto pela educação midiática /
af: Buckingham, David, 1954-, et al.
Udgivet: (2022)
af: Buckingham, David, 1954-, et al.
Udgivet: (2022)
Lignende værker
-
Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Udgivet: (2024) -
Federação Educa Brasil
af: Vicari, Rosa Maria, et al. -
Federação Educa Brasil
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Udgivet: (2024) -
ICT and school management within different federal contexts
af: Segatto, Catarina Lanni, et al. -
ICT and school management within different federal contexts
af: Segatto, Catarina Ianni, et al.
Udgivet: (2024)